Vrij weinig boothhunks te vindenquote:
Was in de nikeshop yesquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nep!
Of in een ekte nikeshop jaja.
Ik wel. Een baksteen, voor dr bakkes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was in de nikeshop yes
Tevens zitten er wel veegbare meiden in dat topic ja, ook een aantal waar ik nog geen steen naar zou gooien.
Ja, ik bv.quote:
Ik ga even niets zeggen. Niets ten nadele van jou, Pheen.quote:
Hela! Niet kwijlen naar anderen! Wees trouw aan je wederhelft!quote:
Schone bumper jaquote:
is deze écht?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Wander en ik zijn op hetzelfde meisje verliefd die we hebben ontmoet in Amerika
Nu zullen wij moeten vechten!
Zaterdag een bitchfight. I like!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Wander en ik zijn op hetzelfde meisje verliefd die we hebben ontmoet in Amerika
Nu zullen wij moeten vechten!
Jaquote:
Ze heeft een vriend maar die kan ik wel aan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Over een meiske dat 5000km verderop woont?
Heb je der AOL al?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend maar die kan ik wel aan.
Nee tegenwoordig hossel ik via facebookquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend maar die kan ik wel aan.
Nieuwewetse jongen ben je toch ook. Ik hossel enkel via Cu2.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig hossel ik via facebook
Ik gebruik enkel cu2nite maar dat moet geheim blijven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nieuwewetse jongen ben je toch ook. Ik hossel enkel via Cu2.
Ik hosselde vroeger zoveel dat de brabantse hossel is uitgestorven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nieuwewetse jongen ben je toch ook. Ik hossel enkel via Cu2.
Tjeempie zeg. Nou nou.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
Nu weet valhallen waarom ik verliefd ben.
Nu ben ik ook verliefdquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
Nu weet valhallen waarom ik verliefd ben.
We zullen nu allen moeten strijden deze zaterdag. Is er bij patriqiqueuZ een bos in den buurt zodat wij onze kartonnen lansen gereed kunnen maken en we onze stokpaarden kunnen bestijgen?quote:
Ja. En anders gooi een 1 on 1 op de Waddenzeesedijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We zullen nu allen moeten strijden deze zaterdag. Is er bij patriqiqueuZ een bos in den buurt zodat wij onze kartonnen lansen gereed kunnen maken en we onze stokpaarden kunnen bestijgen?
Ik heb een groot grasveld, met verhoging, voor mijn huis!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We zullen nu allen moeten strijden deze zaterdag. Is er bij patriqiqueuZ een bos in den buurt zodat wij onze kartonnen lansen gereed kunnen maken en we onze stokpaarden kunnen bestijgen?
Ow ja! Tussen de mocroflats!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een groot grasveld, met verhoging, voor mijn huis!
ik moest lachen bij lansenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of op het dorpsplein a la The Good, The Bad and the Ugly. Zo'n vette shootout met supersoakers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
`quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
WIE NOEMDE JIJ NET LIEVERD!!!!!?!!!
Heb jij happertjes op ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
WIE NOEMDE JIJ NET LIEVERD!!!!!?!!!
Met chloor en dan op de ogen mikken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of op het dorpsplein a la The Good, The Bad and the Ugly. Zo'n vette shootout met supersoakers.
A dirty mind is a joy forever.quote:
Hij liep mij gisteren te bitchenquote:
hvjquote:
Bitch en smoor maar niet te hardquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij liep mij gisteren te bitchenNu bitch ik terug. Het is oorlog!!
[..]
hvj
Bitch.quote:
Best tofquote:
Hmhm.quote:
Episch gewoon, maar goed je moet het boek nog lezen neem ik aan?quote:
Jepquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Episch gewoon, maar goed je moet het boek nog lezen neem ik aan?
Aanraderquote:
Schat, die knakker heet DK.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef Laysa het volgende:
Oeh...ik ga vanavond vroeg naar bed met een SK
Er staat iets op je msn van mij doofusquote:
Nogal jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehe....en een berg knuffels of niet?
LIUTENANT DANquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
Het leven is als een doos vol chocolaatjes kijken. Op dvd dus zonder reclame toit toitti
Ik ook daarom mag het ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nohhhh...stiekum vind ik dat gewoon heel lief...lekker bij zn mama en al zn knuffels
Ik ook, wat kun je draken toch missenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ben blij dat je koters weer terug zijn kallebal!
Heb ik mijn moeder al gebeld?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, wat kun je draken toch missen
Waarom moest ik grinniken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Over gekke Oostenrijkers gesproken:
Veel plezier.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
Het leven is als een doos vol chocolaatjes kijken. Op dvd dus zonder reclame toit toitti
Ze zijn toch JIJ!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, wat kun je draken toch missen
geen schoenen...pleasequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
OMG
http://www.zalando.nl/sandalen-groen-ti211c001-602.html
Ik vind ze lelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
OMG
http://www.zalando.nl/sandalen-groen-ti211c001-602.html
In het zwart zijn ze wel ok.quote:
Uhuhquote:
quote:
Dat jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het zwart zijn ze wel ok.
Ik bedoel de schoen, de kleur boeide me niet eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ja. Dat patroon is net een bloemetjesgordijn ofzo
Of een bank zo uit oma's kamer gerend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of de gordijnen uit een engels hotel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of een bank zo uit oma's kamer gerend.
Bieruhhh in Bierummmmquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
Prima schoenen om Delfzijl mee te betreden. Dan trek jij de bosjesmannen aan en kunnen wij schuilen.
Ohw oke, dan is het goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel de schoen, de kleur boeide me niet eens
Ik heb ze ook al gezien met kwallen. Als de blacklights aangingen zag dat er hypnotiserend uit.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, leuk.. PM's versturen zonder essentiele informatie
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey leuk, daar kan je je hamster in doen en dan meenemen de stad in.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey leuk, daar kan je je hamster in doen en dan meenemen de stad in.
Ik ben hipper dan een hipster.quote:
Dat zal ik tezijnertijd wel beoordelen ...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben hipper dan een hipster.
Ben je al rijk!?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, leuk.. PM's versturen zonder essentiele informatie
Daarom vroeg ik het, hij moet wel je Gucci kunnen afforden... Wat heb je nou aan een vent die geen money weet te getten.quote:
Ik studeeerquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het, hij moet wel je Gucci kunnen afforden... Wat heb je nou aan een vent die geen money weet te getten.
DSB, hoezeaux?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ligt aan je bank.. maar k zal eem kiekn
Die heb ik thuisquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die neem je zo mee.
eenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi ! met je Hippe Vent...
Jullie....Hullie....Zullie...Hunnie....Gijquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee wie 'allen' is, maar ik wens jou (ook) een goedenavond
Haha.. mjah..quote:
Je scoort nog steeeeds doorlopend op punten. Ik had hoofdpijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. mjah..
Ik weet nog goed dat Rene mij vertelde dat zijn ouders dachten dat ik te lief voor m was.. Ik ben bang dat ze daar na gister om teruggekomen zijn
Nja, sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer dat je naar Zand gaat. Erg jammer![]()
!
Wuutquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. mjah..
Ik weet nog goed dat Rene mij vertelde dat zijn ouders dachten dat ik te lief voor m was.. Ik ben bang dat ze daar na gister om teruggekomen zijn
Ian ook bij mijn moederquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je scoort nog steeeeds doorlopend op punten. Ik had hoofdpijn.
Domme kut.
Jij erzahlt niet dubbel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is meteen ook van mijn Blondine.
haha, wat hebbie dan gedaan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. mjah..
Ik had begrepen..quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is meteen ook van mijn Blondine.
Ik vertrouw op je fabeltastische smaak.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had begrepen..Wat moet ik halen?
Wat je van plan was, drank nemen we zelf meequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had begrepen..Wat moet ik halen?
Dat dachten ze de eerste keer.. ik dacht, netjes doen, gedraag je voorbeeldig.. dan komt t goedquote:
Wij lopen die gast teveel te zoenen, straks gaat hij naast zijn prada's paraderen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat je van plan was, drank nemen we zelf mee
Maar maar, potverdikke.. 't is teveelquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vertrouw op je fabeltastische smaak.
Dat is voor de dingen die we slopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar maar, potverdikke.. 't is teveel
Ik kus hem altijdquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij lopen die gast teveel te zoenen, straks gaat hij naast zijn prada's paraderen.
Moppie ze ging weg en zag jou nog op de valreepquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet ik 6 topics teruglezen ?
Ah, okquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is voor de dingen die we slopen
ow....quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Moppie ze ging weg en zag jou nog op de valreep
Ik ga zo naar bedquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet ik 6 topics teruglezen ?
hihihihi....ik ga stuk hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kus hem altijd
[..]
Moppie ze ging weg en zag jou nog op de valreep
Wat danquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dachten ze de eerste keer.. ik dacht, netjes doen, gedraag je voorbeeldig.. dan komt t goed
nu komt mijn ware aard naar boven
DOE HET NIET JAN, IPV DAT JE IETS BIJ MIJ KAPOT MAAKT, MAAK IK JOU KAPOT JONGUHquote:
Breezahsletje misschien?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet 't niet meer precies.. maar het was leuk
Vetjes ja, maar niet helemaal in mijn zij op mijn kietelspotquote:
GRRRRRR rene bespreekt echt alles met iedereen..quote:
Ja kusjens terugquote:
Niet niet niet!!!!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GRRRRRR rene bespreekt echt alles met iedereen..
bij hem thuis weten ze ook altijd wat ik op msn gezeg heb
Hij bespreekt niks, ik ken je gewoonquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GRRRRRR rene bespreekt echt alles met iedereen..
bij hem thuis weten ze ook altijd wat ik op msn gezeg heb
Ow en datten!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij bespreekt niks, ik ken je gewoon
Ja, UHUH!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij bespreekt niks, ik ken je gewoon
Echtquote:
QUEENquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef Renesite het volgende:
Roeptu voor zaterdag eens muziekbands en zo! Ik ga wat boeren bij den torrenterij
U2, Queen, beetje van dat enzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef Renesite het volgende:
Roeptu voor zaterdag eens muziekbands en zo! Ik ga wat boeren bij den torrenterij
Dansmuzak!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef Renesite het volgende:
quote:
Ohja!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik toch al. Die playbacken we van tijd tot tijd gekkerd
Oh sorry, PM gehad ja. Geld volgt nogquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella en VH PM ook gehad
terugkoppeling enzo.. never hurt off?
Ik heb al ja gezegd tegen Ian en dat staat op filmquote:
U2, ben naar hun concert geweest in 2009quote:
Baas!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
U2, ben naar hun concert geweest in 2009
Uhm beetje Tears for Fears, Blondie, dat soort muziekquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:20 schreef Renesite het volgende:
Ik wil alleen bands en namen en rugnummerssss
Wat lul je nou?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella en VH PM ook gehad
terugkoppeling enzo.. never hurt off?
quote:
Ik Joshua Tree en lemonquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
die ken ik geloof ik niet?quote:
Tofquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
O, ja hoor ja ja, die heb ik gehad, geld volgt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten of je m'n PM hebt gehad.. en of je daar nog wat mee gaat doen
Ow lemon is van album POP, maar ze kwamen uit een Lemon in het begin, en Joshua Tree is bv. Where the streets have no namequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
die ken ik geloof ik niet?![]()
maar misschien als ik de muziek hoor wel
Klopt... van mij mag hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef MissJ het volgende:
trouwens, het schijnt dat het zaterdag onwijs mooi warm zonnig weer gaat worden![]()
Volgens de voorspellingen dan he
quote:
Ik heb nog een cd hier liggenquote:
3 nummers blondiequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm beetje Tears for Fears, Blondie, dat soort muziek
Nou.. klaar!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, ja hoor ja ja, die heb ik gehad, geld volgt.
Ik vind je lievquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 nummers blondie
Tears for fears ook. De bekenden
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
En The Who. Haha wie zeg je? Ja hahaha de who.
Jurk?quote:
One Loving Familyquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
Zo mijn broertje is ook weer in Nederland, is heel het gezin weder compleet
Waar was die dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
Zo mijn broertje is ook weer in Nederland, is heel het gezin weder compleet
Moet je slapen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lp's.
Ik kom dan wel niet, maar wil wel graag dat jullie goeden muziek luisteren.
Ik ook, ga zo nog lekker even lezen in bedquote:
Ik ga zo ook plat, lekker slapen vannacht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ga zo nog lekker even lezen in bed
Njah was eerste dag school du smoest weer in het ritme komen vanmorgen, tasjes pakken enzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:30 schreef MissJ het volgende:
whehe lijkt wel of iedereen hier moe is vandaag![]()
Ik ook best wel, maar dat heb ik altijd op maandag
Zuipvakantie portugalquote:
Ik lees mein kampf al wekenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga zo ook plat, lekker slapen vannacht.
van de leg?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah was eerste dag school du smoest weer in het ritme komen vanmorgen, tasjes pakken enzo
Was helemaal van de rel
ooow ja kan me helemaal voorstellenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah was eerste dag school du smoest weer in het ritme komen vanmorgen, tasjes pakken enzo
Was helemaal van de rel
Waar gaat het tot nu toe zoal over?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees mein kampf al weken
Nu begint zijn jodenhaat dus het wordt boeiend
Ook, wij noemen dat van de relquote:
okokquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en KELLY CLARKSON moet ook op de meet!
Zijn jeugd en ouders, en dat hij naar Wenen ging om te studeren en daar met politiek in aanraking kwam, op zich wel leuk maar hij schrijft zo uhm kijk mij eens beter zijn dan anderen, dat irriteert nogal bij mij. Nu gaat hij vertellen hoe zijn haat is ontstaan en dat is wel fascinerend, dat gaat echt werkelijk in mijn ogen nergens omquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar gaat het tot nu toe zoal over?
Hmm zou apart zijn. Vrij land enzo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Mein kampf is toch het enige boek dat wettelijk verboden is dat verkocht mag worden in Nederland ofzo?
Yep en in wel meer landen, alleen ik heb hem op E-readerquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Mein kampf is toch het enige boek dat wettelijk verboden is dat verkocht mag worden in Nederland ofzo?
Ah, daar ga ik me denk ik ook aan ergeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn jeugd en ouders, en dat hij naar Wenen ging om te studeren en daar met politiek in aanraking kwam, op zich wel leuk maar hij schrijft zo uhm kijk mij eens beter zijn dan anderen, dat irriteert nogal bij mij. Nu gaat hij vertellen hoe zijn haat is ontstaan en dat is wel fascinerend, dat gaat echt werkelijk in mijn ogen nergens om
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampfquote:De Nederlandse regering deelde in 1997, in antwoord op de gestelde Kamervragen mee, dat het ten verkoop aanbieden van Mein Kampf verboden is en dat slechts een wetenschappelijk verantwoorde heruitgave niet strafbaar zou kunnen zijn.[7] De minister van Justitie beriep zich daarbij op een oordeel van de Hoge Raad van 12 mei 1987.[8] In deze benadering is het niet relevant waar de auteursrechten berusten, maar wordt de strafbaarheid van de handeling getoetst.
In september 2007 liet de Nederlandse minister van onderwijs, cultuur en wetenschappen, Ronald Plasterk weten dat wat hem betreft Hitlers boek vrij verkrijgbaar zou moeten zijn. Een krappe Kamermeerderheid (83 van de 150 zetels) bleek het niet met hem eens te zijn.[9]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
OH NOES EEN BOEK KAN EEN NAZI VAN JE MAKEN. DUS EEN KOOKBOEK KAN JE IN NASI VERANDEREN.
OH NOES EEN BOEK KAN EEN NAZI VAN JE MAKEN. DUS EEN KOOKBOEK KAN JE IN NASI VERANDEREN.
[..]
Ah, daar ga ik me denk ik ook aan ergeren.En zolang je vindt dat het nergens om gaat ben je op de goede weg.
Headlinerrrr.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en KELLY CLARKSON moet ook op de meet!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
Nou ik ga lezen, slaap lekker voor straks
lees zequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
Nou ik ga lezen, slaap lekker voor straks
Iets wat nooit te begrijpen zal zijn inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar het is en blijft fascinerend, hoe de haat van 1 man een hele natie meekrijgt in het proberen uit te roeien van een ras
Waarom ben gij niet on den line?quote:
Nu welquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom ben gij niet on den line?
Dat is juist.quote:
Ik ken wel meer van die boeken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
Mein Kampf is echt een gedrocht van een boek. Ooit eens een paar pagina's gelezen maar er valt echt niet doorheen te komen
Waterschapsheuvelquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken wel meer van die boeken.
Hey Homoquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken wel meer van die boeken.
Hoi! Ik zit op gaychat en jij?quote:
Herkenbaar +1quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Soms wanhoop ik wel eens als ik zie hoeveel geweldige boeken er zijn en dat ik ze nog allemaal wil lezen maar tijdgebrek.
Slaap lekker Hansie.quote:
En dan zit je weer met deze mensen hier je tijd te verdoen. (ik ook)quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Soms wanhoop ik wel eens als ik zie hoeveel geweldige boeken er zijn en dat ik ze nog allemaal wil lezen maar tijdgebrek.
Ja dit inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan zit je weer met deze mensen hier je tijd te verdoen. (ik ook)
Oh, ik dacht dat je gister sowieso niet kwam vanwege DamskoFM?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
Zeg WT ik kom morgen niet, mijn moeder vind dat ik moet wachten tot ik mijn kortingskaart heb ze vind het nu te duur.![]()
Moeders soms.
Kan ik best een keertje overslaan, niet volgens mijn moeder maar goed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je gister sowieso niet kwam vanwege DamskoFM?
Je kan sowieso met korting met mij meereizen, als je durft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik best een keertje overslaan, niet volgens mijn moeder maar goed.![]()
Ze is bang dat ik dan wordt ontslagen ofzo.
Nee laat maar ik ga wel een andere keer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan sowieso met korting met mij meereizen, als je durft.
Dat dacht ik alquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee laat maar ik ga wel een andere keer.
Ik heb een blikje Coca-Cola gekocht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
Watertornado, heb je vandaag nog boodschappen gedaan?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
Watertornado, heb je vandaag nog boodschappen gedaan?
Ik heb genoeg gezeik, een discussie met mijn moeder heb ik gewoon geen kracht voor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dacht ik al [ afbeelding ]
Tof man, waar stond het naast? Was het duur?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een blikje Coca-Cola gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |