Vrij weinig boothhunks te vindenquote:
Was in de nikeshop yesquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nep!
Of in een ekte nikeshop jaja.
Ik wel. Een baksteen, voor dr bakkes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was in de nikeshop yes
Tevens zitten er wel veegbare meiden in dat topic ja, ook een aantal waar ik nog geen steen naar zou gooien.
Ja, ik bv.quote:
Ik ga even niets zeggen. Niets ten nadele van jou, Pheen.quote:
Hela! Niet kwijlen naar anderen! Wees trouw aan je wederhelft!quote:
Schone bumper jaquote:
is deze écht?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Wander en ik zijn op hetzelfde meisje verliefd die we hebben ontmoet in Amerika
Nu zullen wij moeten vechten!
Zaterdag een bitchfight. I like!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Wander en ik zijn op hetzelfde meisje verliefd die we hebben ontmoet in Amerika
Nu zullen wij moeten vechten!
Jaquote:
Ze heeft een vriend maar die kan ik wel aan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Over een meiske dat 5000km verderop woont?
Heb je der AOL al?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend maar die kan ik wel aan.
Nee tegenwoordig hossel ik via facebookquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend maar die kan ik wel aan.
Nieuwewetse jongen ben je toch ook. Ik hossel enkel via Cu2.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig hossel ik via facebook
Ik gebruik enkel cu2nite maar dat moet geheim blijven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nieuwewetse jongen ben je toch ook. Ik hossel enkel via Cu2.
Ik hosselde vroeger zoveel dat de brabantse hossel is uitgestorven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nieuwewetse jongen ben je toch ook. Ik hossel enkel via Cu2.
Tjeempie zeg. Nou nou.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
Nu weet valhallen waarom ik verliefd ben.
Nu ben ik ook verliefdquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
Nu weet valhallen waarom ik verliefd ben.
We zullen nu allen moeten strijden deze zaterdag. Is er bij patriqiqueuZ een bos in den buurt zodat wij onze kartonnen lansen gereed kunnen maken en we onze stokpaarden kunnen bestijgen?quote:
Ja. En anders gooi een 1 on 1 op de Waddenzeesedijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We zullen nu allen moeten strijden deze zaterdag. Is er bij patriqiqueuZ een bos in den buurt zodat wij onze kartonnen lansen gereed kunnen maken en we onze stokpaarden kunnen bestijgen?
Ik heb een groot grasveld, met verhoging, voor mijn huis!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We zullen nu allen moeten strijden deze zaterdag. Is er bij patriqiqueuZ een bos in den buurt zodat wij onze kartonnen lansen gereed kunnen maken en we onze stokpaarden kunnen bestijgen?
Ow ja! Tussen de mocroflats!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een groot grasveld, met verhoging, voor mijn huis!
ik moest lachen bij lansenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of op het dorpsplein a la The Good, The Bad and the Ugly. Zo'n vette shootout met supersoakers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
`quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
WIE NOEMDE JIJ NET LIEVERD!!!!!?!!!
Heb jij happertjes op ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
WIE NOEMDE JIJ NET LIEVERD!!!!!?!!!
Met chloor en dan op de ogen mikken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of op het dorpsplein a la The Good, The Bad and the Ugly. Zo'n vette shootout met supersoakers.
A dirty mind is a joy forever.quote:
Hij liep mij gisteren te bitchenquote:
hvjquote:
Bitch en smoor maar niet te hardquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij liep mij gisteren te bitchenNu bitch ik terug. Het is oorlog!!
[..]
hvj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |