Of de gordijnen uit een engels hotel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of een bank zo uit oma's kamer gerend.
Bieruhhh in Bierummmmquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
Prima schoenen om Delfzijl mee te betreden. Dan trek jij de bosjesmannen aan en kunnen wij schuilen.
Ohw oke, dan is het goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel de schoen, de kleur boeide me niet eens
Ik heb ze ook al gezien met kwallen. Als de blacklights aangingen zag dat er hypnotiserend uit.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, leuk.. PM's versturen zonder essentiele informatie
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey leuk, daar kan je je hamster in doen en dan meenemen de stad in.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey leuk, daar kan je je hamster in doen en dan meenemen de stad in.
Ik ben hipper dan een hipster.quote:
Dat zal ik tezijnertijd wel beoordelen ...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben hipper dan een hipster.
Ben je al rijk!?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, leuk.. PM's versturen zonder essentiele informatie
Daarom vroeg ik het, hij moet wel je Gucci kunnen afforden... Wat heb je nou aan een vent die geen money weet te getten.quote:
Ik studeeerquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het, hij moet wel je Gucci kunnen afforden... Wat heb je nou aan een vent die geen money weet te getten.
DSB, hoezeaux?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ligt aan je bank.. maar k zal eem kiekn
Die heb ik thuisquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die neem je zo mee.
eenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi ! met je Hippe Vent...
Jullie....Hullie....Zullie...Hunnie....Gijquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee wie 'allen' is, maar ik wens jou (ook) een goedenavond
Haha.. mjah..quote:
Je scoort nog steeeeds doorlopend op punten. Ik had hoofdpijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. mjah..
Ik weet nog goed dat Rene mij vertelde dat zijn ouders dachten dat ik te lief voor m was.. Ik ben bang dat ze daar na gister om teruggekomen zijn
Nja, sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer dat je naar Zand gaat. Erg jammer![]()
!
Wuutquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. mjah..
Ik weet nog goed dat Rene mij vertelde dat zijn ouders dachten dat ik te lief voor m was.. Ik ben bang dat ze daar na gister om teruggekomen zijn
Ian ook bij mijn moederquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je scoort nog steeeeds doorlopend op punten. Ik had hoofdpijn.
Domme kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |