Ook, wij noemen dat van de relquote:
okokquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en KELLY CLARKSON moet ook op de meet!
Zijn jeugd en ouders, en dat hij naar Wenen ging om te studeren en daar met politiek in aanraking kwam, op zich wel leuk maar hij schrijft zo uhm kijk mij eens beter zijn dan anderen, dat irriteert nogal bij mij. Nu gaat hij vertellen hoe zijn haat is ontstaan en dat is wel fascinerend, dat gaat echt werkelijk in mijn ogen nergens omquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar gaat het tot nu toe zoal over?
Hmm zou apart zijn. Vrij land enzo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Mein kampf is toch het enige boek dat wettelijk verboden is dat verkocht mag worden in Nederland ofzo?
Yep en in wel meer landen, alleen ik heb hem op E-readerquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Mein kampf is toch het enige boek dat wettelijk verboden is dat verkocht mag worden in Nederland ofzo?
Ah, daar ga ik me denk ik ook aan ergeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn jeugd en ouders, en dat hij naar Wenen ging om te studeren en daar met politiek in aanraking kwam, op zich wel leuk maar hij schrijft zo uhm kijk mij eens beter zijn dan anderen, dat irriteert nogal bij mij. Nu gaat hij vertellen hoe zijn haat is ontstaan en dat is wel fascinerend, dat gaat echt werkelijk in mijn ogen nergens om
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampfquote:De Nederlandse regering deelde in 1997, in antwoord op de gestelde Kamervragen mee, dat het ten verkoop aanbieden van Mein Kampf verboden is en dat slechts een wetenschappelijk verantwoorde heruitgave niet strafbaar zou kunnen zijn.[7] De minister van Justitie beriep zich daarbij op een oordeel van de Hoge Raad van 12 mei 1987.[8] In deze benadering is het niet relevant waar de auteursrechten berusten, maar wordt de strafbaarheid van de handeling getoetst.
In september 2007 liet de Nederlandse minister van onderwijs, cultuur en wetenschappen, Ronald Plasterk weten dat wat hem betreft Hitlers boek vrij verkrijgbaar zou moeten zijn. Een krappe Kamermeerderheid (83 van de 150 zetels) bleek het niet met hem eens te zijn.[9]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
OH NOES EEN BOEK KAN EEN NAZI VAN JE MAKEN. DUS EEN KOOKBOEK KAN JE IN NASI VERANDEREN.
OH NOES EEN BOEK KAN EEN NAZI VAN JE MAKEN. DUS EEN KOOKBOEK KAN JE IN NASI VERANDEREN.
[..]
Ah, daar ga ik me denk ik ook aan ergeren.En zolang je vindt dat het nergens om gaat ben je op de goede weg.
Headlinerrrr.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en KELLY CLARKSON moet ook op de meet!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
Nou ik ga lezen, slaap lekker voor straks
lees zequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
Nou ik ga lezen, slaap lekker voor straks
Iets wat nooit te begrijpen zal zijn inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar het is en blijft fascinerend, hoe de haat van 1 man een hele natie meekrijgt in het proberen uit te roeien van een ras
Waarom ben gij niet on den line?quote:
Nu welquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom ben gij niet on den line?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |