Ik ken wel meer van die boeken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
Mein Kampf is echt een gedrocht van een boek. Ooit eens een paar pagina's gelezen maar er valt echt niet doorheen te komen
Waterschapsheuvelquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken wel meer van die boeken.
Hey Homoquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken wel meer van die boeken.
Hoi! Ik zit op gaychat en jij?quote:
Herkenbaar +1quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Soms wanhoop ik wel eens als ik zie hoeveel geweldige boeken er zijn en dat ik ze nog allemaal wil lezen maar tijdgebrek.
Slaap lekker Hansie.quote:
En dan zit je weer met deze mensen hier je tijd te verdoen. (ik ook)quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Soms wanhoop ik wel eens als ik zie hoeveel geweldige boeken er zijn en dat ik ze nog allemaal wil lezen maar tijdgebrek.
Ja dit inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan zit je weer met deze mensen hier je tijd te verdoen. (ik ook)
Oh, ik dacht dat je gister sowieso niet kwam vanwege DamskoFM?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
Zeg WT ik kom morgen niet, mijn moeder vind dat ik moet wachten tot ik mijn kortingskaart heb ze vind het nu te duur.![]()
Moeders soms.
Kan ik best een keertje overslaan, niet volgens mijn moeder maar goed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je gister sowieso niet kwam vanwege DamskoFM?
Je kan sowieso met korting met mij meereizen, als je durft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik best een keertje overslaan, niet volgens mijn moeder maar goed.![]()
Ze is bang dat ik dan wordt ontslagen ofzo.
Nee laat maar ik ga wel een andere keer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan sowieso met korting met mij meereizen, als je durft.
Dat dacht ik alquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee laat maar ik ga wel een andere keer.
Ik heb een blikje Coca-Cola gekocht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
Watertornado, heb je vandaag nog boodschappen gedaan?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
Watertornado, heb je vandaag nog boodschappen gedaan?
Ik heb genoeg gezeik, een discussie met mijn moeder heb ik gewoon geen kracht voor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dacht ik al [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |