SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Maar Fles is mijn papa alquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Allebei een beetjeWe willen je adopteren
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WAAAAJOOOOOOOOOOOO KNETTERRRRR SOEPPRINSES VAN ME!!!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al een mooi bordje voor hem gescoord?
Jij verdient beterquote:
Ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
@ TT
Mij adopteren als orgie-maatje dus?![]()
is al vol tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef cablegunmaster het volgende:
pfft. als ik al mijn werk afkrijg draai ik wel om 12 uur .en anders niet
.
quote:
Hoe dicht bij het strand wil je het hebben? Want in Den Haag zijn wel sauna's te vindenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet iemand of er bij een strand in NL een sauna in de buurt is? IVM verjaardag vriendin.
Ehh rightquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij verdient beter
[..]
OokMaar alleen als Myr niet thuis is, die doet niet aan sex
Ik heb wel een ander spoorbord en een stuk rails voor jequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]nee
Moet ik eigenlijk wel doen ja
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
TC is open, cam aanKomen jullie ook? http://tinychat.com/radio49
em cam aan zettenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben van plan eerst sauna te doen, daarna uitwaaien op strand + eten op strandtentje ofzo. en met OV, ik heb geen rijbewijs maar zij wel en haar te laten rijden.. sja..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe dicht bij het strand wil je het hebben? Want in Den Haag zijn wel sauna's te vinden
In Scheveningen heb je een leuke Beer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben van plan eerst sauna te doen, daarna uitwaaien op strand + eten op strandtentje ofzo. en met OV, ik heb geen rijbewijs maar zij wel en haar te laten rijden.. sja..
Beer?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In Scheveningen heb je een leuke Beer.
hier nog drukkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
geen headsetquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Knetter, doe jij een pron show om 23.00 ?
Dan zet ik mijn beethoven maar weer op hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verveel me ook, interwebz is saai.
Ik zet Ritt der Walküren op!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn beethoven maar weer op hoor!
mèn ik heb al m'n concentratie nodig om die 3 topics te volgen en ook nog radio te luisteren en te chattenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verveel me ook, interwebz is saai.
Niet aan een Vietnamfilm?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja da's wel een leuk nummer, doet me altijd aan Disney denken.
abel-onderwegquote:
Omdat het fucking overdreven is wat ze allemaal zeggenquote:
fappen enzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook andere bezigheden dan dit forum
pffffrrrtquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef cablegunmaster het volgende:
http://tinychat.com/radio49
schatjes boutjes, grote anale foutjes! Ik ga ervandoor. laat eens een scheet of een fart.
tadaaa!
Inderdaad Sint schrijf het in je boek, laat je staf ongenadig neergaan op de schuldigenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh het topic is weer dood wegens tinychat?
Ajax lekker gewonnen dat is ook wat waardquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Half twaalf en het gaat niet over seks, dit is ook wat nieuws.
Dat is niet des 49.quote:
Ja maar Heerenveen heeft ook wel een belabberde verdediging.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ajax lekker gewonnen dat is ook wat waard
Wie heb je nou weer abused?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Some of them want to abuse you, some of them want to be abused
Wij liepen ook met Blind en Anita achterin.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet des 49.![]()
[..]
Ja maar Heerenveen heeft ook wel een belabberde verdediging.
Niveau PSV.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je denkt te veelquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet des 49.![]()
[..]
Ja maar Heerenveen heeft ook wel een belabberde verdediging.
Niveau PSV.
Je bent de nummer 1 in de jaarcijfersquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nog altijd beter dan Breuer en El Akchaoui.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij liepen ook met Blind en Anita achterin.
ohquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent de nummer 1 in de jaarcijfers
Ik relativeer alles van verliefdheid tot Ajax.quote:
Oh, dat scheelt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen wijsgeer in auto's.
jammer hequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als ik god was
dan zouden jullie rillen van schrik, trillen van spanning, en grote ogen opzetten van bewondering.
als ik god was
neu, het zou niet goed zijn voor de wereldquote:
waarom lees ik dit in jouw stem?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als ik god was
dan zouden jullie rillen van schrik, trillen van spanning, en grote ogen opzetten van bewondering.
als ik god was
Ach de wereld is al oversekst erger kan het niet worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu, het zou niet goed zijn voor de wereld
Omdat ze je heeft behekstquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom lees ik dit in jouw stem?
omdat.. uhmm omdat ananas?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom lees ik dit in jouw stem?
Die vent heeft overal verstand, dus ik denk van wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is WT ook wijsgeer in bussen e.d. dan?
hihi.. ik ben nog druk enzoquote:
Ik heb is een auto gezien met vier wielenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Van die mensen die alleen maar over auto's kunnen praten
Heeft hij overal verstand, ja?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vent heeft overal verstand, dus ik denk van wel.
Dankzij een bepaald persoonquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bha ik heb allemaal kaarsevet overal
Ik ken nog een mannetje, gaat je wel wat kostenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik wil verliefd zijnwie wil er met mij verliefd zijn?
Jezus naat, wat ken je mij door en door slecht!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is WT ook wijsgeer in bussen e.d. dan?
Stoerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb is een auto gezien met vier wielen
Hoiquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Over bier, over haarkleuring, over schoenen, over kleding, over treinen, over whiskey.quote:
Heb ik ooit gemeend dat ik je goed kende dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jezus naat, wat ken je mij door en door slecht! [ afbeelding ]
Ik ben voor het eerst sinds ik 13 ben niet meer verliefd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat zoek je?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe heb je je vorige vriendjes behandeld=quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar je wilt wel seks?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst sinds ik 13 ben niet meer verliefd.
De verademing, ik kan weer gelukkig leven.
...en kun je een beetje goed pijpen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe heb je je vorige vriendjes behandeld=
Goed, die vonden het allemaal jammer dat ik het uitmaaktequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe heb je je vorige vriendjes behandeld=
Ik voel me singlequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Half twaalf en het gaat niet over seks, dit is ook wat nieuws.
Ik niet, mijn hormonen.quote:
alsof je mij op mijn woord gaat gelovenquote:
warum das?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik voel me singleDaarom wil ik het er niet over hebben
Tjah dat moet idd uitgeprobeerd worden!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alsof je mij op mijn woord gaat geloven
Wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik voel me singleDaarom wil ik het er niet over hebben
Kijk, daar komt de wijsheid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet naar je hormonen luisteren, dat is slecht.
Ja jij hebt makkelijk praten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet naar je hormonen luisteren, dat is slecht.
Ik eet stoommaaltijden, het enige andere geval met een hartslag in dit huis is mijn kat (waarmee ik één gezamelijk hobby heb: eten) en ik zit aan een wijntje met sbs6 en nu rtl8. Straks ga ik nog een dekentje pakken en mijn bril opzetten.quote:
Het is bewezen dat meditatie goed is voor stress, dus misschien is het ook wel goed voor je hormonen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja jij hebt makkelijk praten.
Soms voel ik me gewoon wereldvreemd.
hoezo liefje?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja jij hebt makkelijk praten.
Soms voel ik me gewoon wereldvreemd.
Je moet wel iets aan je communicatie doen, want die is echt belabberdquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb wel wat in m'n bestand zitten
die wonen allemaal ver wegquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb wel wat in m'n bestand zitten
Dat is niet single, dat is gewoon 'student'. Alleen jammer van de commerciële zenders en bnn dat je ook gekeken hebt, oh, en de tros, had ik vernomen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik eet stoommaaltijden, het enige andere geval met een hartslag in dit huis is mijn kat (waarmee ik één gezamelijk hobby heb: eten) en ik zit aan een wijntje met sbs6 en nu rtl8. Straks ga ik nog een dekentje pakken en mijn bril opzetten.
Ieder nadeel heeft z'n voordeelquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die wonen allemaal ver weg
Dus?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die wonen allemaal ver weg
Of is het goed tegen stress?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is bewezen dat meditatie goed is voor stress, dus misschien is het ook wel goed voor je hormonen?
Als ik student en single was, zou ik een contactlijst vol neukertjes hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is niet single, dat is gewoon 'student'. Alleen jammer van de commerciële zenders en bnn dat je ook gekeken hebt, oh, en de tros, had ik vernomen.
Ze zijn en dag weg en je mist nu al mensen in je huis?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik eet stoommaaltijden, het enige andere geval met een hartslag in dit huis is mijn kat (waarmee ik één gezamelijk hobby heb: eten) en ik zit aan een wijntje met sbs6 en nu rtl8. Straks ga ik nog een dekentje pakken en mijn bril opzetten.
Was dan niet meegegaan naar cph.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn en dag weg en je mist nu al mensen in je huis?
Ik zou het heerlijk vinden als mijn ma eens wegging op vakantie.
dan kun je toch niet samen verliefd zijnquote:
Als ik student was, zou ik studeren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik student en single was, zou ik een contactlijst vol neukertjes hebben.
Hou toch is op met die onzin, love is lovequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kun je toch niet samen verliefd zijn
cultuurverschil vanwege drenthe alles enzo
presentquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
na dit nr kan de volgende
Gelukkig!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh wou net clouseau aanvragen
te laat
Ja, dan moet je toch minstens een andere Drent of zelfs een Fries hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kun je toch niet samen verliefd zijn
cultuurverschil vanwege drenthe alles enzo
Ik heb het hier over 400 m³ stilte en 1 paar buren, daarna moet ik toch eindje lopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn en dag weg en je mist nu al mensen in je huis?
Ik zou het heerlijk vinden als mijn ma eens wegging op vakantie.
Alles lijkt te neuken enzovoort je kent het wel.quote:
Muziek keihard aanzetten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb het hier over 400 m³ stilte en 1 paar buren, daarna moet ik toch eindje lopen
momenteel neuk ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles lijkt te neuken enzovoort je kent het wel.
Dat bedoel ik, dus, je bent geen single, je voelt je nu student en geen single.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik student en single was, zou ik een contactlijst vol neukertjes hebben.
drent, fries, groninger of tukkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dan moet je toch minstens een andere Drent of zelfs een Fries hebben
Tsja, nog steeds ben ik te jongquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drent, fries, groninger of tukker
ik ben een groningerquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik student met relatie was, zou ik nu neuken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dus, je bent geen single, je voelt je nu student en geen single.
Ongeloofwaardigste post, ever.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik student was, zou ik studeren.
Zal ik een forever alone plaatje postenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als ik student met relatie was, zou ik nu neuken.
Ohja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hulp nodig erbij?Dacht dat wij nog iets open hadden staan!
![]()
Een onbetaalde schuld![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben een groninger (import)- Tukker
Wat zou ik anders moeten doen dan?quote:
ik ga marktplaats afspeuren naar katten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal ik een forever alone plaatje posten
23 ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft nooit klachten over gehadhoe oud schat je me?
Alles, behalve studeren. Iedereen vertoont SOG in het eerste jaar, naar ik weet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat zou ik anders moeten doen dan?
Nou wat een geruststelling.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
klopt nog best ook !nog nooit klachten over gehad dat ik jonger zou zijn
Ik apprecieer de slechte poging.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoop dat jullie hebben genoten
Ik heb dan toch niks beters te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles, behalve studeren. Iedereen vertoont SOG in het eerste jaar, naar ik weet.
alleen hjet eerste jaar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles, behalve studeren. Iedereen vertoont SOG in het eerste jaar, naar ik weet.
En twitteren en bezig zijn met het aanleggen van een neuknetwerk, wat in jouw opinie natuurlijk bij voorbaat al jammerlijk gaat falen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dan toch niks beters te doen.
Oh ja fokken natuurlijk.
* -_Guitarist_- screwt gewoonfayequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zing slechte jaren 80 platen mee, screeew meee
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga marktplaats afspeuren naar katten.
zal vast een begin maken.. ik eindig als het gekke vrouwtje met 50 katten
Nou, nou. Wat één opwinding.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
ER VLIEGEN GEFRITUURDE PIEMELS OP STOKJES VOORBIJ OP TV!
Zekerquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoop dat jullie hebben genoten
Wat heb jij gehad?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
ER VLIEGEN GEFRITUURDE PIEMELS OP STOKJES VOORBIJ OP TV!
Ik twitter amper.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En twitteren en bezig zijn met het aanleggen van een neuknetwerk, wat in jouw opinie natuurlijk bij voorbaat al jammerlijk gaat falen.
WTFquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
Ja mensen ik ben voorlopig even foetsie hier. Sorry maar ik ben om persoonlijke redenen even afwezig.
thats offensivequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- screwt gewoonfaye
je moet het nog lerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
op een ietsje oudere fiets moet ik het toch leren ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben ik de enige die de muziek haperent hoort?
kennelijk nietquote:
Nee, ik moet het niet nog leren ben je gek? truukjes bij lerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet het nog leren
dan helemaal no no
te jong.. en je moet het leren.. is no no..quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, ik moet het niet nog leren ben je gek? truukjes bij leren.
Ms messy wanneer gaan wij eens geile neuqskes hebben?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef MsMessy het volgende:
Fokker wat is er met jouw verbinding aan de hand? Muziek hapert zo, staan er nog andere dingen aan per ongeluk
en je bent een slet.. dus no noquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ms messy wanneer gaan wij eens geile neuqskes hebben?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je bent een slet.. dus no no
Ik heb 2 eriks voor je allebei ervarenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te jong.. en je moet het leren.. is no no..
tevens erik stem
erik zing maar een liedje
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik claim deze opmerking even van Myraquote:
Wat zij zegtquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel een leuke, wat gaan we allemaal doen als we gaan studeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En twitteren en bezig zijn met het aanleggen van een neuknetwerk, wat in jouw opinie natuurlijk bij voorbaat al jammerlijk gaat falen.
picsquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb 2 eriks voor je allebei ervaren
Nou, 2 daarvan kan ik wel missen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel een leuke, wat gaan we allemaal doen als we gaan studeren.
Tot zover:
Fokken
Twitteren
Neuken
Ik wou eigenlijk "de liefde bedrijven"quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel een leuke, wat gaan we allemaal doen als we gaan studeren.
Tot zover:
Fokken
Twitteren
Neuken
WTF ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[.[quote]Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
Ja mensen ik ben voorlopig even foetsie hier. Sorry maar ik ben om persoonlijke redenen even afwezig.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk "de liefde bedrijven"
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoelde het vooral teder.
Ik ook..quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook..
wou zeggen, maar ik ben geen slet.. maar met mijn reputatie werkt dat niet
waarom kwoot je het 2 xquote:
quote:
Ik mis de onderste al mijn hele leven lang dus tijdens mijn studententijd lukt dat ook wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, 2 daarvan kan ik wel missen hoor
En dan heb ik het over de twee bovenste.
Vrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk "de liefde bedrijven"
streept gitaarboy ook van lijstjequote:
Noujaaaaaaaaaaaaa zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
streept gitaarboy ook van lijstje
maar als ze lelijk zijn, of dom of een lelijke stem hebben of niet single zijn...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb ik niet maar het zijn lange slanke jongens/ mannen die de kunst van de liefde kennen.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
Tot zover:
Fokken
Twitteren
Neuken
Liefde bedrijven (alleen Faye dan)
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze komen nog wel terug die chicks bluffen alleen maar
Volgens Naat ga je tijdens je studenten tijd alles doen behalve studeren.quote:
Neen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
over jou dat Heloef eigenlijk de liefde wil bedrijven met jou
wut?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja hoi, daar was ik weer. Ik moet faye even hosselen van KG
Ze zijn niet lelijk, maar het vergt wel enig aanpassings vermogen van beide kantenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar als ze lelijk zijn, of dom of een lelijke stem hebben of niet single zijn...
Kan niet je moeder is gebandquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
Terug jullie
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Liefde bedrijven
neuken
batsen
vrijen
Jij, ik.Samen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kan niet je moeder is geband![]()
zucht oke.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
Terug jullie
ik kan me niet aanpassenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze zijn niet lelijk, maar het vergt wel enig aanpassings vermogen van beide kanten
uhm niemand mag mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je mag het ook zelf beantwoorden
Mag ik jou?![]()
Dealquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm niemand mag mij
kunnen wel een keer op een hoekje staan vrijen
Ik blijf nog liever mijn hele leven alleen en maagd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
over jou dat Heloef eigenlijk de liefde wil bedrijven met jou
vrijen is het mooist, dat klinkt al zo lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Liefde bedrijven
neuken
batsen
vrijen
Myr.quote:
Vrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Liefde bedrijven
neuken
batsen
vrijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |