Dus?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die wonen allemaal ver weg
Of is het goed tegen stress?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is bewezen dat meditatie goed is voor stress, dus misschien is het ook wel goed voor je hormonen?
Als ik student en single was, zou ik een contactlijst vol neukertjes hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is niet single, dat is gewoon 'student'. Alleen jammer van de commerciële zenders en bnn dat je ook gekeken hebt, oh, en de tros, had ik vernomen.
Ze zijn en dag weg en je mist nu al mensen in je huis?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik eet stoommaaltijden, het enige andere geval met een hartslag in dit huis is mijn kat (waarmee ik één gezamelijk hobby heb: eten) en ik zit aan een wijntje met sbs6 en nu rtl8. Straks ga ik nog een dekentje pakken en mijn bril opzetten.
Was dan niet meegegaan naar cph.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn en dag weg en je mist nu al mensen in je huis?
Ik zou het heerlijk vinden als mijn ma eens wegging op vakantie.
dan kun je toch niet samen verliefd zijnquote:
Als ik student was, zou ik studeren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik student en single was, zou ik een contactlijst vol neukertjes hebben.
Hou toch is op met die onzin, love is lovequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kun je toch niet samen verliefd zijn
cultuurverschil vanwege drenthe alles enzo
presentquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
na dit nr kan de volgende
Gelukkig!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh wou net clouseau aanvragen
te laat
Ja, dan moet je toch minstens een andere Drent of zelfs een Fries hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kun je toch niet samen verliefd zijn
cultuurverschil vanwege drenthe alles enzo
Ik heb het hier over 400 m³ stilte en 1 paar buren, daarna moet ik toch eindje lopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn en dag weg en je mist nu al mensen in je huis?
Ik zou het heerlijk vinden als mijn ma eens wegging op vakantie.
Alles lijkt te neuken enzovoort je kent het wel.quote:
Muziek keihard aanzetten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb het hier over 400 m³ stilte en 1 paar buren, daarna moet ik toch eindje lopen
momenteel neuk ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles lijkt te neuken enzovoort je kent het wel.
Dat bedoel ik, dus, je bent geen single, je voelt je nu student en geen single.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik student en single was, zou ik een contactlijst vol neukertjes hebben.
drent, fries, groninger of tukkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dan moet je toch minstens een andere Drent of zelfs een Fries hebben
Tsja, nog steeds ben ik te jongquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drent, fries, groninger of tukker
ik ben een groningerquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik student met relatie was, zou ik nu neuken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dus, je bent geen single, je voelt je nu student en geen single.
Ongeloofwaardigste post, ever.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik student was, zou ik studeren.
Zal ik een forever alone plaatje postenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als ik student met relatie was, zou ik nu neuken.
Ohja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hulp nodig erbij?Dacht dat wij nog iets open hadden staan!
![]()
Een onbetaalde schuld![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben een groninger (import)- Tukker
Wat zou ik anders moeten doen dan?quote:
ik ga marktplaats afspeuren naar katten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal ik een forever alone plaatje posten
23 ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft nooit klachten over gehadhoe oud schat je me?
Alles, behalve studeren. Iedereen vertoont SOG in het eerste jaar, naar ik weet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat zou ik anders moeten doen dan?
Nou wat een geruststelling.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
klopt nog best ook !nog nooit klachten over gehad dat ik jonger zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |