je moet het nog lerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
op een ietsje oudere fiets moet ik het toch leren ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben ik de enige die de muziek haperent hoort?
kennelijk nietquote:
Nee, ik moet het niet nog leren ben je gek? truukjes bij lerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet het nog leren
dan helemaal no no
te jong.. en je moet het leren.. is no no..quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, ik moet het niet nog leren ben je gek? truukjes bij leren.
Ms messy wanneer gaan wij eens geile neuqskes hebben?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:09 schreef MsMessy het volgende:
Fokker wat is er met jouw verbinding aan de hand? Muziek hapert zo, staan er nog andere dingen aan per ongeluk
en je bent een slet.. dus no noquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ms messy wanneer gaan wij eens geile neuqskes hebben?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je bent een slet.. dus no no
Ik heb 2 eriks voor je allebei ervarenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te jong.. en je moet het leren.. is no no..
tevens erik stem
erik zing maar een liedje
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik claim deze opmerking even van Myraquote:
Wat zij zegtquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel een leuke, wat gaan we allemaal doen als we gaan studeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En twitteren en bezig zijn met het aanleggen van een neuknetwerk, wat in jouw opinie natuurlijk bij voorbaat al jammerlijk gaat falen.
picsquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb 2 eriks voor je allebei ervaren
Nou, 2 daarvan kan ik wel missen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel een leuke, wat gaan we allemaal doen als we gaan studeren.
Tot zover:
Fokken
Twitteren
Neuken
Ik wou eigenlijk "de liefde bedrijven"quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel een leuke, wat gaan we allemaal doen als we gaan studeren.
Tot zover:
Fokken
Twitteren
Neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |