Ik apprecieer de slechte poging.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoop dat jullie hebben genoten
Ik heb dan toch niks beters te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles, behalve studeren. Iedereen vertoont SOG in het eerste jaar, naar ik weet.
alleen hjet eerste jaar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles, behalve studeren. Iedereen vertoont SOG in het eerste jaar, naar ik weet.
En twitteren en bezig zijn met het aanleggen van een neuknetwerk, wat in jouw opinie natuurlijk bij voorbaat al jammerlijk gaat falen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dan toch niks beters te doen.
Oh ja fokken natuurlijk.
* -_Guitarist_- screwt gewoonfayequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zing slechte jaren 80 platen mee, screeew meee
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga marktplaats afspeuren naar katten.
zal vast een begin maken.. ik eindig als het gekke vrouwtje met 50 katten
Nou, nou. Wat één opwinding.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
ER VLIEGEN GEFRITUURDE PIEMELS OP STOKJES VOORBIJ OP TV!
Zekerquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoop dat jullie hebben genoten
Wat heb jij gehad?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
ER VLIEGEN GEFRITUURDE PIEMELS OP STOKJES VOORBIJ OP TV!
Ik twitter amper.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En twitteren en bezig zijn met het aanleggen van een neuknetwerk, wat in jouw opinie natuurlijk bij voorbaat al jammerlijk gaat falen.
WTFquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
Ja mensen ik ben voorlopig even foetsie hier. Sorry maar ik ben om persoonlijke redenen even afwezig.
thats offensivequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- screwt gewoonfaye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |