Dat is niet des 49.quote:
Ja maar Heerenveen heeft ook wel een belabberde verdediging.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ajax lekker gewonnen dat is ook wat waard
Wie heb je nou weer abused?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Some of them want to abuse you, some of them want to be abused
Wij liepen ook met Blind en Anita achterin.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet des 49.![]()
[..]
Ja maar Heerenveen heeft ook wel een belabberde verdediging.
Niveau PSV.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je denkt te veelquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet des 49.![]()
[..]
Ja maar Heerenveen heeft ook wel een belabberde verdediging.
Niveau PSV.
Je bent de nummer 1 in de jaarcijfersquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nog altijd beter dan Breuer en El Akchaoui.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij liepen ook met Blind en Anita achterin.
ohquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent de nummer 1 in de jaarcijfers
Ik relativeer alles van verliefdheid tot Ajax.quote:
Oh, dat scheelt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen wijsgeer in auto's.
jammer hequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als ik god was
dan zouden jullie rillen van schrik, trillen van spanning, en grote ogen opzetten van bewondering.
als ik god was
neu, het zou niet goed zijn voor de wereldquote:
waarom lees ik dit in jouw stem?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als ik god was
dan zouden jullie rillen van schrik, trillen van spanning, en grote ogen opzetten van bewondering.
als ik god was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |