Ach de wereld is al oversekst erger kan het niet worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu, het zou niet goed zijn voor de wereld
Omdat ze je heeft behekstquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom lees ik dit in jouw stem?
omdat.. uhmm omdat ananas?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom lees ik dit in jouw stem?
Die vent heeft overal verstand, dus ik denk van wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is WT ook wijsgeer in bussen e.d. dan?
hihi.. ik ben nog druk enzoquote:
Ik heb is een auto gezien met vier wielenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Van die mensen die alleen maar over auto's kunnen praten
Heeft hij overal verstand, ja?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vent heeft overal verstand, dus ik denk van wel.
Dankzij een bepaald persoonquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bha ik heb allemaal kaarsevet overal
Ik ken nog een mannetje, gaat je wel wat kostenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik wil verliefd zijnwie wil er met mij verliefd zijn?
Jezus naat, wat ken je mij door en door slecht!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is WT ook wijsgeer in bussen e.d. dan?
Stoerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb is een auto gezien met vier wielen
Hoiquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Over bier, over haarkleuring, over schoenen, over kleding, over treinen, over whiskey.quote:
Heb ik ooit gemeend dat ik je goed kende dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jezus naat, wat ken je mij door en door slecht! [ afbeelding ]
Ik ben voor het eerst sinds ik 13 ben niet meer verliefd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat zoek je?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe heb je je vorige vriendjes behandeld=quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar je wilt wel seks?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst sinds ik 13 ben niet meer verliefd.
De verademing, ik kan weer gelukkig leven.
...en kun je een beetje goed pijpen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe heb je je vorige vriendjes behandeld=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |