Hij kijkt altijd zo boos en denkt dat hij over iedereen de baas kan spelen.quote:
nee joh!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed toch gaan slapen
Heb de link van de reeks er maar ingezet, hoef je niet meer te denken aan welk deel in de OP moet..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Voor in de OP: het laatste topic was ATWT #45 Let the battle begin
vindt hem woest aantrekkelijk met dat grijs door z'n haarquote:
samen wel ja, de chemie hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef Axia het volgende:
[..]
Jack en Carly zijn ook leuk om naar te kijken
hope soquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet komt ie nog..
ik blijf goede hoop houden
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb de link van de reeks er maar ingezet, hoef je niet meer te denken aan welk deel in de OP moet..
Of het hunk topicquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Miam het volgende:
[..]
hope so![]()
en anders me nog maar even uitleven op youtube. hehe
ik ben dusty ik moet alle vrouwen redden van gemene mannenquote:
ja daar komt geen hondquote:
dat dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Lily.![]()
![]()
Waarom denkt zij toch het recht te hebben om zo tegen Molly te doen?
Zij heeft zelf Holden ingeruild voor Damian. Molly heeft Holden niet afgepakt.
Lily.
En ik vind hem sexy.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:41 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat Craig vaak vervelend is, is hij ook wel erg grappig...
tuurlijk mag datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
mag ik ook meelullen ? ik kijk al wat jaartjes atwt
Eensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef Miam het volgende:
Dusty is wel de mooiste in de hele hotelkamer.![]()
wat een beest.
Bij gebrek aan Reid jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef Miam het volgende:
wat een beest.
duhquote:
Craig is een stuk charmanter.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef Miam het volgende:
wat een beest.
Das waarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef rebel-angel het volgende:
maar ja reid in die kamer zou helemaal raar zijn
idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat weten wij (officieel) nog niet
das waarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef Miam het volgende:
en trouwens, what the heck, hij is lekker.
Ik heb het ook opgezocht hoor haha, ik zag een vibe tussen hem en lukequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geeft niks, want we zagen het al aankomen
Ja inderdaad, en bij het googlen naar afbeeldingen stonden de spoilers er al tussenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb het ook opgezocht hoor haha, ik zag een vibe tussen hem en luke
ik heb me toch een stel fijne foto's.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef Miam het volgende:
[..]
ik heb me toch een stel fijne foto's.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Miam het volgende:
ik doe ze morgen wel ff in het b&h topic.
waarom ? Voor Katey ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Axia het volgende:
Ene kant vind ik het toch wel jammer van Reid...
nehhquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Axia het volgende:
Ene kant vind ik het toch wel jammer van Reid...
Nee dat niet, maar had het wel leuk gevonden als hij een een leuke vrouw had in ATWT...misschien ook eentje met dat droge humor...quote:
Is geen vrouw meer over hahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar had het wel leuk gevonden als hij een een leuke vrouw had in ATWT...misschien ook eentje met dat droge humor...
Dat is ook weer waar. Ik kan niemand verzinnen die leuk bij hem zou staan. Katy vind ik ook een zeikwijf vaak.quote:
oh noeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef roos85 het volgende:
Een confrontatie tussen Reid en Janet lijkt me nou leuk
Nou dan bedoel ik, dat hij haar even op zijn Reids de waarheid verteldequote:
Ohh kan niet wachtenquote:Ik heb heel wat bewijsmateriaal gezien wat betreft de verhaallijn van dr Oliver en kan
alleen maar zeggen dat het echt ontzettend leuk is om naar te kijken
Of dingetje Alison misschien danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Axia het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Ik kan niemand verzinnen die leuk bij hem zou staan. Katy vind ik ook een zeikwijf vaak.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Miam het volgende:
[..]
oh noeeeeeeeeeeeeeeeees
Ik heb heel wat bewijsmateriaal gezien wat betreft de verhaallijn van dr Oliver en kan
alleen maar zeggen dat het echt ontzettend leuk is om naar te kijken
Die was vast te dikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef sjampoeh het volgende:
Werd 'oude' faith te lelijk ofzo ? weer een andere *zucht*
Deze is op zich wel leuk, alleen moet ze normaal kijken en niet alsof ze elke iets smerigs ruikt...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef sjampoeh het volgende:
Werd 'oude' faith te lelijk ofzo ? weer een andere *zucht*
Inderdaad, ik vond d'r ook leuk!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ze was wat mollig he? vond ik wel lief eigenlijk
Dat dus. zo was de oude lily in elk geval nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:06 schreef rebel-angel het volgende:
ik denk steeds dat als ze de oude lily deze verhaallijn zouden laten spelen
dan zou ik me lang niet zo erg irriteren als nu
en trouwens dan was dit nooit gebeurt natuurlijk
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik snap niet waarom jullie allemaal zo zitten te soppen op Reid. Hij is lelijk (maar ja, smaken verschillen) en zijn rol is een regelrechte imitatie van Dr House maar dan mislukt.
Reid heeft gewoon de x-factor, en zijn hork gedrag maakt hem aantrekkelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik snap niet waarom jullie allemaal zo zitten te soppen op Reid. Hij is lelijk (maar ja, smaken verschillen) en zijn rol is een regelrechte imitatie van Dr House maar dan mislukt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:27 schreef Axia het volgende:
Alles wat wat er gisteren gepost is, is van de aflevering van gisteren. Er zijn geen spoilers geplaatst.
Vond het wel gezellig eigenlijk, ik kan niet tegen mijn man mijn frustraties over Lily kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]Nou 1 spoiler dan. Die persoon die het heeft geplaatst heeft ook d'r excuses aangeboden ervoor. Zij was nieuw in deze topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wist ik al zonder spoilers te lezen, hoe hij reageert op luke en noah is nogal duidelijk, vandaar. Was niet als spoiler bedoeld. Daarna had ik het opgezocht . Ik ben zelf niet van de spoilers don't worryquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:30 schreef Axia het volgende:
[..]
Nou 1 spoiler dan. Die persoon die het heeft geplaatst heeft ook d'r excuses aangeboden ervoor. Zij was nieuw in deze topic.
Ja op elke werkdag is er na de film een nieuwe aflevering!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Miam het volgende:
Hoe is dat eigelijk, wordt er morgenavond dan ook nog een nieuwe aflevering uitgezonden?
yeaahquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja op elke werkdag is er na de film een nieuwe aflevering!
quote:
Dat doet ze dus ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:54 schreef Shenti het volgende:
Zo die Janet begint me wel m'n neus uit te komen hoor..
Het lijkt wel of ze Liberty's leukemie gebruikt om haar gelijk te krijgen.![]()
Nouja ik vind van niet eigenlijk , ik geef alleen mijn mening dat ík het einde niet geweldig vond, ik zeg verder niks ;pquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:21 schreef Madame_Paon het volgende:
@Shenti: Dat is wel een beetje spoileren ...
Ik ben dol op Babs & Hank.Ze zijn echt superkomisch samen.
Je kunt wel bepaalde conclusies trekken uit jouw bericht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:27 schreef Shenti het volgende:
[..]
Nouja ik vind van niet eigenlijk , ik geef alleen mijn mening dat ík het einde niet geweldig vond, ik zeg verder niks ;p
Nouja je kunt vanalles erbij bedenken, maar als je wil haal ik het wel weg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt wel bepaalde conclusies trekken uit jouw bericht.
geweldigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
met hun rollenspellen altijd
Hank is de verkorte vorm van Henry.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:28 schreef sjampoeh het volgende:
Hoezo HankDat zegt Reid steeds tegen hem, maar verder ? Heb ik wat gemist ?
Oh god ja, ook zo lekker fout lol.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hank is de verkorte vorm van Henry.
Zoals in Henry Randall "Hank" Baskett III.
Henry en Babs is hetzelfde als Emily en Casey: een relatie hebben met de halfbroer van je zoon.
Tja.
alleen vondt ik die van Casey en Emily wat raarder aangezien ik Casey nogal een hoog 16 jarige gehalte vondt hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Henry en Babs is hetzelfde als Emily en Casey: een relatie hebben met de halfbroer van je zoon.
Tja.
... vondt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:02 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
alleen vondt ik die van Casey en Emily wat raarder aangezien ik Casey nogal een hoog 16 jarige gehalte vondt hebben
Ik denk eerder dat Reid hem disst door hem anders te noemen, alsof het hem niet interesseert hoe hij nou werkelijk heet, maar iets wat klinkt als 'Hank'.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hank is de verkorte vorm van Henry.
Zoals in Henry Randall "Hank" Baskett III.
Tja.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
met hun rollenspellen altijd
Jep, maar toen zat Brad in zijn lichaam (quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:24 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik heb totaal gemist waar Vienna nu is. Ze is toch nog even terug geweest voor Henry?
Hij weet ondertussen vast wel dat hij Henry heetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik dat Reid hem zo noemt omdat Henry onder die valse naam het verleden van Reid na zat te pluizen. Of heb ik het nu helemaal fout
Hank is de verkorte vorm van Henry, dus het kan allebei.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:27 schreef Shenti het volgende:
[..]
Hij weet ondertussen vast wel dat hij Henry heet
Oh, dat wist ik niet, bedankt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hank is de verkorte vorm van Henry, dus het kan allebei.
Maar Henry wordt liever gewoon Henry genoemd, en daarom noemt Reid hem waarschijnlijk Hank.
Rare jongens......quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:42 schreef Miam het volgende:
Ik weet dat we hier in Friesland iemand die Johannes heet, ook wel Honke wordt genoemd.
dus het zou zo maar kunnenHenry - Hank..
for real? dat heb ik echt nog noooit gehoord hoor...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:42 schreef Miam het volgende:
Ik weet dat we hier in Friesland iemand die Johannes heet, ook wel Honke wordt genoemd.
dus het zou zo maar kunnenHenry - Hank..
Die is er niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef Axia het volgende:
Ik was op zoek naar de Spoiler-topic van ATWT, maar kan ik die nergens vinden?
jah is waar, het is wel iets wat vroeger veel gebruikelijk was in de tijd van opa en oma.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
for real? dat heb ik echt nog noooit gehoord hoor...
there you goquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef Axia het volgende:
Ik was op zoek naar de Spoiler-topic van ATWT, maar kan ik die nergens vinden?
Ah....dank je welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:09 schreef Miam het volgende:
[..]
there you go
ATWT Spoilertopic # 6 Wie, wat,waar en vooral hoe.
graag gedaan. (:quote:
zo had ik het ook opgevatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Reid hem disst door hem anders te noemen, alsof het hem niet interesseert hoe hij nou werkelijk heet, maar iets wat klinkt als 'Hank'.
Zo heb ik het altijd opgevat.
Kinderlokkerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
creepy damian bleh, nexxxxxxxxxxxt
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef Shenti het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook op!
En iel Lily
Ik heb al wat afgekotst. Wat een zeiksnor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef Shenti het volgende:
Oh, ik ben dus niet de enige die kotsneigingen krijgt van Noah? Mooi.
Precies, en hoe hij ook Luke de schuld geeft van zijn blindheid?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb al wat afgekotst. Wat een zeiksnor.
Oja hoe zat dat ook alweer ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef Shenti het volgende:
[..]
Precies, en hoe hij ook Luke de schuld geeft van zijn blindheid?
Echt walgelijk
Luke en Noah hadden ruzie.quote:
Noah zat met vuurwerk te klooien, terwijl hij al merkte dat er iets mee aan de hand was.quote:
dat dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef Shenti het volgende:
Het is niet eens Luke's schuld en Luke wil Noah nog bij hem laten wonen, hij haalt Reid naar Oakdale voor hem etc.
Echt, als ik Luke was zou ik allang de moeite hebben opgegeven
Je meent het!quote:
Luke is cutequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef Miam het volgende:
wat een gezeik. gelukkig hebben we luke
ja echt een schatje, volgens mij is ie irl ook heel erg leuk!quote:
Inderdaad!quote:
ja dat viel mij ook op haha. geweldig he dit topic, heerlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:03 schreef Shenti het volgende:
[..]
Inderdaad!
Z'n haar zit hier alleen niet zo geweldig.
Een kuif of z'n oude bieberachtige haar staat hem wel leuk!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geweldig he dit topic, heerlijk
Haha, ik vind Katie geweldig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
katie...............nexxxxxxxxxxxxt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Katie een mooie vrouw.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind dat Katie altijd zo verschrikkelijk zeurt om niks.
Ze hebben altijd beroerde beveiliging in atwtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef Shenti het volgende:
Die man van de beveiliging let ook lekker op
Is dat bevestigd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef Shenti het volgende:
[..]
Is dat bevestigd?
Zo ja,geen idee of dat 'officieel' is bevestigd. heb het op youtube ergens gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
carglass in elk reclameblok. typisch rtl. waardeloos.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef Shenti het volgende:
Die reclame duurt inmiddels al langer dan heel ATWT.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:34 schreef Shenti het volgende:
Ik kan/wil Noah echt niet meer aanzien
Dit dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Noah.![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik dit nu allemaal voor de 2e keer zie. 1x was al erg genoeg.
Die gast kan dan ook voor geen ene meter acteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:35 schreef Miam het volgende:
die blindheid is ook zo nep... hij kijkt gewoon opzij!
Da's toch sexy?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:35 schreef sjampoeh het volgende:
En Luke steeds in een strak pak, omdat hij nu 'werkt'
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die gast kan dan ook voor geen ene meter acteren.
[..]
Da's toch sexy?
Trusten !quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:37 schreef Miam het volgende:
ik ga pitten, morgen half 6 wekkertje.
was een fijne aflevering.
Dat en Damianquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:32 schreef Shenti het volgende:
Dat Holden gedoe boeit me echt voor geen meter..
Jouw foboquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:50 schreef Miam het volgende:
Ik heb een major crush op reid.. Man oh man
Jouw PMquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:50 schreef Miam het volgende:
Ik heb een major crush op reid.. Man oh man
daar is fotoboek voor niet waarquote:
w00tquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jouw PM, kan je alleen niks terug sturen..
geen verkeerde dingen denken.quote:
Houniet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Met wie loop jij allemaal te pm-en?
Ligt`m zeker niet aan jouquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:14 schreef rebel-angel het volgende:
luke![]()
reid![]()
ligt het nou aan mij of deed reid nu opeens veel aardiger tegen luke
vanavond weer
ja mooi he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:40 schreef roos85 het volgende:
Leuke foto's had je trouwens in het B&H topic gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |