jah is waar, het is wel iets wat vroeger veel gebruikelijk was in de tijd van opa en oma.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
for real? dat heb ik echt nog noooit gehoord hoor...
there you goquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef Axia het volgende:
Ik was op zoek naar de Spoiler-topic van ATWT, maar kan ik die nergens vinden?
Ah....dank je welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:09 schreef Miam het volgende:
[..]
there you go
ATWT Spoilertopic # 6 Wie, wat,waar en vooral hoe.
graag gedaan. (:quote:
zo had ik het ook opgevatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Reid hem disst door hem anders te noemen, alsof het hem niet interesseert hoe hij nou werkelijk heet, maar iets wat klinkt als 'Hank'.
Zo heb ik het altijd opgevat.
Kinderlokkerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
creepy damian bleh, nexxxxxxxxxxxt
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef Shenti het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook op!
En iel Lily
Ik heb al wat afgekotst. Wat een zeiksnor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef Shenti het volgende:
Oh, ik ben dus niet de enige die kotsneigingen krijgt van Noah? Mooi.
Precies, en hoe hij ook Luke de schuld geeft van zijn blindheid?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb al wat afgekotst. Wat een zeiksnor.
Oja hoe zat dat ook alweer ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef Shenti het volgende:
[..]
Precies, en hoe hij ook Luke de schuld geeft van zijn blindheid?
Echt walgelijk
Luke en Noah hadden ruzie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |