Wat??? Maar gaat atwt stoppen dan???quote:Op maandag 14 juni 2010 08:12 schreef roos85 het volgende:
Jack schiet Brad neer, die komt uiteindelijk te overlijden, vlak nadat Katie bevallen is.
Holden gaat schijnbaar ook dood
Liberty krijgt leukemie
are you serious??quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:00 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Wat??? Maar gaat atwt stoppen dan???
Spannend vooruitzicht.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:12 schreef roos85 het volgende:
Jack schiet Brad neer, die komt uiteindelijk te overlijden, vlak nadat Katie bevallen is.
Holden gaat schijnbaar ook dood
Liberty krijgt leukemie
September is het voorbij (in de V.S)quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:00 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Wat??? Maar gaat atwt stoppen dan???
Ik wil er nog niet aan denken, ik ben nu bij eind juli... nog een dikke maand en wat ik moet ik dan gaan kijken voor het slapengaan??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef Pugg het volgende:
[..]
September is het voorbij (in de V.S)
Nederland loopt een dik anderhalf jaar achterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Gelukkig kijk ik 't op z'n NL's, dus heb 'k nog 2 jaar ofzo toch?
'k Zie er nu al tegenop, 'k kijk 't ook altijd voor 't slapen
Ik hoop 't niet, Janet is veel leuker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef brunette82 het volgende:wtf!!! Nee, ze mogen niet stoppen! Zal carly dan toch eindelijk met Jack eindigen?
En, de anderen dan??? Nee, ik wil het niet weten, ze moeten gewoon doorgaan
terechte schop.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef Axia het volgende:
» Er is al 349 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
JA!
En wel hierom....![]()
huh, jij had er toch problemen mee dat er werd gespoilerd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ook geen leuk einde voor Meg ...
![]()
Hoewel ik Paul en Emily altijd al een leuker stel heb gevonden.
Dit is het spoilertopic.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef Miam het volgende:
[..]
huh, jij had er toch problemen mee dat er werd gespoilerd?of heb ik het nou mis..
Ik ging er vanuit dat je nog niet wist hoe de verhaallijnen zich zouden gaan ontwikkelen.quote:
Dixon?quote:
Ik weet niet alles, maar heb wel de laatste aflevering gezien, Luke en Noah's story volledig bekeken en veel dingen gelezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je nog niet wist hoe de verhaallijnen zich zouden gaan ontwikkelen.
op die manier!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik weet niet alles, maar heb wel de laatste aflevering gezien, Luke en Noah's story volledig bekeken en veel dingen gelezen.
Ik vind Emily met niemand leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
Een van de weinige homostellen die ik ECHT leuk vind.quote:
Rosanna hebben ze zo enorm verpest.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind Emily met niemand leuk.
Had verwacht dat Paul en Meg wel bij elkaar zouden komen (ook omdat ze samen een kind hebben), was wel erg teleurgesteld over hem en Emily.
Ik had Paul dan nog liever gezien met Rosanna.
iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een van de weinige homostellen die ik ECHT leuk vind.
Vond het echt zielig dat ze niet happy konden worden samen.
Meg haar 'einde' vind ik echt ontzettend vaag en onbevredigend.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef alors het volgende:
Ik vind Meg haar einde ook echt treurig, ook een beetje onwaardig voor het personage
Ik snap sowieso niet dat Rosanna al haar geld aan Craig kwijt is en dat het allemaal zomaar kon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Rosanna hebben ze zo enorm verpest.
Ze had geen geld meer en werd een zeurderige hippie ... dat is Rosanna niet.
Hooray!!quote:
mij is niet duidelijk wat er nu met Meg gebeurd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
Ze werd volgens mij in een psychiatrische instelling gestopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
mij is niet duidelijk wat er nu met Meg gebeurd?
maar dat hebben we toch al gezien of niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze werd volgens mij in een psychiatrische instelling gestopt.
Aan het eind, weer eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
maar dat hebben we toch al gezien of niet?
quote:
Gelukkig komt ze weer even terugquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgens mij wisten ze gewoon weer niet eens hoe ze met haar verder moesten...
ook de manier waarop Rosanna eruit ging van de een op de andere minuut een baan geaccepteerd in europa![]()
![]()
![]()
![]()
Het moest een ongeluk voorstellen, maar het was wel een beetje geforceerd omdat de laatste aflevering naderde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Angelic_Rose het volgende:
Is dat van Reid een ongeluk of niet? Aangezien zijn auto opeens niet meer wil starten zodra hij op het spoor staat én zijn gordel niet los wil. Dat is wel heeel veel pech in 1 keer
en de pech dat de trein hard reed, in Amerika rijden ze vaak lang zo hard niet als hier namelijk. Ik denk dat ze het een beetje wilde laten lijken alsof het zo had moeten zijn omdat die suffe Chris dan zijn hart kon krijgen en Katie dan eindelijk gelukkig zou zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Angelic_Rose het volgende:
Is dat van Reid een ongeluk of niet? Aangezien zijn auto opeens niet meer wil starten zodra hij op het spoor staat én zijn gordel niet los wil. Dat is wel heeel veel pech in 1 keer
Die laatste Chris.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
en de pech dat de trein hard reed, in Amerika rijden ze vaak lang zo hard niet als hier namelijk. Ik denk dat ze het een beetje wilde laten lijken alsof het zo had moeten zijn omdat die suffe Chris dan zijn hart kon krijgen en Katie dan eindelijk gelukkig zou zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |