Nederland loopt een dik anderhalf jaar achterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Gelukkig kijk ik 't op z'n NL's, dus heb 'k nog 2 jaar ofzo toch?
'k Zie er nu al tegenop, 'k kijk 't ook altijd voor 't slapen
Ik hoop 't niet, Janet is veel leuker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef brunette82 het volgende:wtf!!! Nee, ze mogen niet stoppen! Zal carly dan toch eindelijk met Jack eindigen?
En, de anderen dan??? Nee, ik wil het niet weten, ze moeten gewoon doorgaan
terechte schop.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef Axia het volgende:
» Er is al 349 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
JA!
En wel hierom....![]()
huh, jij had er toch problemen mee dat er werd gespoilerd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ook geen leuk einde voor Meg ...
![]()
Hoewel ik Paul en Emily altijd al een leuker stel heb gevonden.
Dit is het spoilertopic.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef Miam het volgende:
[..]
huh, jij had er toch problemen mee dat er werd gespoilerd?of heb ik het nou mis..
Ik ging er vanuit dat je nog niet wist hoe de verhaallijnen zich zouden gaan ontwikkelen.quote:
Dixon?quote:
Ik weet niet alles, maar heb wel de laatste aflevering gezien, Luke en Noah's story volledig bekeken en veel dingen gelezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je nog niet wist hoe de verhaallijnen zich zouden gaan ontwikkelen.
op die manier!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik weet niet alles, maar heb wel de laatste aflevering gezien, Luke en Noah's story volledig bekeken en veel dingen gelezen.
Ik vind Emily met niemand leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
Een van de weinige homostellen die ik ECHT leuk vind.quote:
Rosanna hebben ze zo enorm verpest.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind Emily met niemand leuk.
Had verwacht dat Paul en Meg wel bij elkaar zouden komen (ook omdat ze samen een kind hebben), was wel erg teleurgesteld over hem en Emily.
Ik had Paul dan nog liever gezien met Rosanna.
iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een van de weinige homostellen die ik ECHT leuk vind.
Vond het echt zielig dat ze niet happy konden worden samen.
Meg haar 'einde' vind ik echt ontzettend vaag en onbevredigend.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef alors het volgende:
Ik vind Meg haar einde ook echt treurig, ook een beetje onwaardig voor het personage
Ik snap sowieso niet dat Rosanna al haar geld aan Craig kwijt is en dat het allemaal zomaar kon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Rosanna hebben ze zo enorm verpest.
Ze had geen geld meer en werd een zeurderige hippie ... dat is Rosanna niet.
Hooray!!quote:
mij is niet duidelijk wat er nu met Meg gebeurd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
Ze werd volgens mij in een psychiatrische instelling gestopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
mij is niet duidelijk wat er nu met Meg gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |