Das waarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef rebel-angel het volgende:
maar ja reid in die kamer zou helemaal raar zijn
idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat weten wij (officieel) nog niet
das waarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef Miam het volgende:
en trouwens, what the heck, hij is lekker.
Ik heb het ook opgezocht hoor haha, ik zag een vibe tussen hem en lukequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geeft niks, want we zagen het al aankomen
Ja inderdaad, en bij het googlen naar afbeeldingen stonden de spoilers er al tussenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb het ook opgezocht hoor haha, ik zag een vibe tussen hem en luke
ik heb me toch een stel fijne foto's.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef Miam het volgende:
[..]
ik heb me toch een stel fijne foto's.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Miam het volgende:
ik doe ze morgen wel ff in het b&h topic.
waarom ? Voor Katey ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Axia het volgende:
Ene kant vind ik het toch wel jammer van Reid...
nehhquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Axia het volgende:
Ene kant vind ik het toch wel jammer van Reid...
Nee dat niet, maar had het wel leuk gevonden als hij een een leuke vrouw had in ATWT...misschien ook eentje met dat droge humor...quote:
Is geen vrouw meer over hahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar had het wel leuk gevonden als hij een een leuke vrouw had in ATWT...misschien ook eentje met dat droge humor...
Dat is ook weer waar. Ik kan niemand verzinnen die leuk bij hem zou staan. Katy vind ik ook een zeikwijf vaak.quote:
oh noeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef roos85 het volgende:
Een confrontatie tussen Reid en Janet lijkt me nou leuk
Nou dan bedoel ik, dat hij haar even op zijn Reids de waarheid verteldequote:
Ohh kan niet wachtenquote:Ik heb heel wat bewijsmateriaal gezien wat betreft de verhaallijn van dr Oliver en kan
alleen maar zeggen dat het echt ontzettend leuk is om naar te kijken
Of dingetje Alison misschien danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Axia het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Ik kan niemand verzinnen die leuk bij hem zou staan. Katy vind ik ook een zeikwijf vaak.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Miam het volgende:
[..]
oh noeeeeeeeeeeeeeeeees
Ik heb heel wat bewijsmateriaal gezien wat betreft de verhaallijn van dr Oliver en kan
alleen maar zeggen dat het echt ontzettend leuk is om naar te kijken
Die was vast te dikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef sjampoeh het volgende:
Werd 'oude' faith te lelijk ofzo ? weer een andere *zucht*
Deze is op zich wel leuk, alleen moet ze normaal kijken en niet alsof ze elke iets smerigs ruikt...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef sjampoeh het volgende:
Werd 'oude' faith te lelijk ofzo ? weer een andere *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |