Nee dat niet, maar had het wel leuk gevonden als hij een een leuke vrouw had in ATWT...misschien ook eentje met dat droge humor...quote:
Is geen vrouw meer over hahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar had het wel leuk gevonden als hij een een leuke vrouw had in ATWT...misschien ook eentje met dat droge humor...
Dat is ook weer waar. Ik kan niemand verzinnen die leuk bij hem zou staan. Katy vind ik ook een zeikwijf vaak.quote:
oh noeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef roos85 het volgende:
Een confrontatie tussen Reid en Janet lijkt me nou leuk
Nou dan bedoel ik, dat hij haar even op zijn Reids de waarheid verteldequote:
Ohh kan niet wachtenquote:Ik heb heel wat bewijsmateriaal gezien wat betreft de verhaallijn van dr Oliver en kan
alleen maar zeggen dat het echt ontzettend leuk is om naar te kijken
Of dingetje Alison misschien danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Axia het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Ik kan niemand verzinnen die leuk bij hem zou staan. Katy vind ik ook een zeikwijf vaak.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Miam het volgende:
[..]
oh noeeeeeeeeeeeeeeeees
Ik heb heel wat bewijsmateriaal gezien wat betreft de verhaallijn van dr Oliver en kan
alleen maar zeggen dat het echt ontzettend leuk is om naar te kijken
Die was vast te dikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef sjampoeh het volgende:
Werd 'oude' faith te lelijk ofzo ? weer een andere *zucht*
Deze is op zich wel leuk, alleen moet ze normaal kijken en niet alsof ze elke iets smerigs ruikt...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef sjampoeh het volgende:
Werd 'oude' faith te lelijk ofzo ? weer een andere *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |