Je kunt wel bepaalde conclusies trekken uit jouw bericht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:27 schreef Shenti het volgende:
[..]
Nouja ik vind van niet eigenlijk , ik geef alleen mijn mening dat ík het einde niet geweldig vond, ik zeg verder niks ;p
Nouja je kunt vanalles erbij bedenken, maar als je wil haal ik het wel weg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt wel bepaalde conclusies trekken uit jouw bericht.
geweldigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
met hun rollenspellen altijd
Hank is de verkorte vorm van Henry.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:28 schreef sjampoeh het volgende:
Hoezo HankDat zegt Reid steeds tegen hem, maar verder ? Heb ik wat gemist ?
Oh god ja, ook zo lekker fout lol.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hank is de verkorte vorm van Henry.
Zoals in Henry Randall "Hank" Baskett III.
Henry en Babs is hetzelfde als Emily en Casey: een relatie hebben met de halfbroer van je zoon.
Tja.
alleen vondt ik die van Casey en Emily wat raarder aangezien ik Casey nogal een hoog 16 jarige gehalte vondt hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Henry en Babs is hetzelfde als Emily en Casey: een relatie hebben met de halfbroer van je zoon.
Tja.
... vondt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:02 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
alleen vondt ik die van Casey en Emily wat raarder aangezien ik Casey nogal een hoog 16 jarige gehalte vondt hebben
Ik denk eerder dat Reid hem disst door hem anders te noemen, alsof het hem niet interesseert hoe hij nou werkelijk heet, maar iets wat klinkt als 'Hank'.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hank is de verkorte vorm van Henry.
Zoals in Henry Randall "Hank" Baskett III.
Tja.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
met hun rollenspellen altijd
Jep, maar toen zat Brad in zijn lichaam (quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:24 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik heb totaal gemist waar Vienna nu is. Ze is toch nog even terug geweest voor Henry?
Hij weet ondertussen vast wel dat hij Henry heetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik dat Reid hem zo noemt omdat Henry onder die valse naam het verleden van Reid na zat te pluizen. Of heb ik het nu helemaal fout
Hank is de verkorte vorm van Henry, dus het kan allebei.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:27 schreef Shenti het volgende:
[..]
Hij weet ondertussen vast wel dat hij Henry heet
Oh, dat wist ik niet, bedankt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hank is de verkorte vorm van Henry, dus het kan allebei.
Maar Henry wordt liever gewoon Henry genoemd, en daarom noemt Reid hem waarschijnlijk Hank.
Rare jongens......quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:42 schreef Miam het volgende:
Ik weet dat we hier in Friesland iemand die Johannes heet, ook wel Honke wordt genoemd.
dus het zou zo maar kunnenHenry - Hank..
for real? dat heb ik echt nog noooit gehoord hoor...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:42 schreef Miam het volgende:
Ik weet dat we hier in Friesland iemand die Johannes heet, ook wel Honke wordt genoemd.
dus het zou zo maar kunnenHenry - Hank..
Die is er niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef Axia het volgende:
Ik was op zoek naar de Spoiler-topic van ATWT, maar kan ik die nergens vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |