quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik snap niet waarom jullie allemaal zo zitten te soppen op Reid. Hij is lelijk (maar ja, smaken verschillen) en zijn rol is een regelrechte imitatie van Dr House maar dan mislukt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:27 schreef Axia het volgende:
Alles wat wat er gisteren gepost is, is van de aflevering van gisteren. Er zijn geen spoilers geplaatst.
Vond het wel gezellig eigenlijk, ik kan niet tegen mijn man mijn frustraties over Lily kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]Nou 1 spoiler dan. Die persoon die het heeft geplaatst heeft ook d'r excuses aangeboden ervoor. Zij was nieuw in deze topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wist ik al zonder spoilers te lezen, hoe hij reageert op luke en noah is nogal duidelijk, vandaar. Was niet als spoiler bedoeld. Daarna had ik het opgezocht . Ik ben zelf niet van de spoilers don't worryquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:30 schreef Axia het volgende:
[..]
Nou 1 spoiler dan. Die persoon die het heeft geplaatst heeft ook d'r excuses aangeboden ervoor. Zij was nieuw in deze topic.
Ja op elke werkdag is er na de film een nieuwe aflevering!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Miam het volgende:
Hoe is dat eigelijk, wordt er morgenavond dan ook nog een nieuwe aflevering uitgezonden?
yeaahquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja op elke werkdag is er na de film een nieuwe aflevering!
quote:
Dat doet ze dus ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:54 schreef Shenti het volgende:
Zo die Janet begint me wel m'n neus uit te komen hoor..
Het lijkt wel of ze Liberty's leukemie gebruikt om haar gelijk te krijgen.![]()
Nouja ik vind van niet eigenlijk , ik geef alleen mijn mening dat ík het einde niet geweldig vond, ik zeg verder niks ;pquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:21 schreef Madame_Paon het volgende:
@Shenti: Dat is wel een beetje spoileren ...
Ik ben dol op Babs & Hank.Ze zijn echt superkomisch samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |