het plan is juist een kleinere aangezien ik een laptop heb nu, en niet zoveel ruimte nodig hebquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt nu toch al een soort van bureau? Gewoon een wat grotere pakken, dat past nog wel zo te zien.
Bovendien, studeren op bed is ook niet alles, je kan ook niet de hele dag gaan liggen.
2 persoons slaapbank.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef Etsu het volgende:
maarrrrr een bank waar je lekker op kan zitten, of een bureau?
bureau ook in mijn gevalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bank is sowieso vrij onnodig.
Ik maak ook niet veel gebruik van mijn bureau, maar het is wel handig om zo'n ding te hebben.quote:
Nee dat kan niet, je krijgt namelijk dit als je heel de dag fulltime studeert:quote:
Sloddervos.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je krijgt namelijk dit als je heel de dag fulltime studeert:
[ afbeelding ]
ik zuip niet en ik rook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je krijgt namelijk dit als je heel de dag fulltime studeert:
[ afbeelding ]
Ik ben niet aan het zuipen, dat heet een studieborrel.quote:
het lijkt op zuipenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het zuipen, dat heet een studieborrel.
c1000 huiswijn en dan gaan zuipen. Dat is 3 euro betalen om gegarandeerd een hele dag kapot te gaan van de kater.quote:
zuipen is zuipen, daar gaat het om.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
c1000 huiswijn en dan gaan zuipen. Dat is 3 euro betalen om gegarandeerd een hele dag kapot te gaan van de kater.
LIEFDE.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hendig sjieke asbak wel godverdomme.
en je kleren danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
nodig: bed, laptop en koelkast voor bier
Vooral dat laatste.quote:
Met een honkbalknuppel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
ik ben expres gezakt om nog een jaartje middelbare te doen, raak me aan
waarom nou weerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een honkbalknuppel.
Lijkt me wel geinig.quote:
zal ik jou eens in elkaar rammenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig.
Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar de kans dat het gaat lukken is niet zo groot.quote:
Boeiend.quote:
waarom dan denk je dat ik slap ben ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar de kans dat het gaat lukken is niet zo groot.
Je lijkt me gewoon een nogal slap individu, het type bonenstaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom dan denk je dat ik slap ben ofzo
mja dat is ook wel zo maarja wat doe je eraanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je lijkt me gewoon een nogal slap individu, het type bonenstaak.
Vlegel, gezien je ondertitel moet je hier nu helemaal niet zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je lijkt me gewoon een nogal slap individu, het type bonenstaak.
Ik ben geen chav.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vlegel, gezien je ondertitel moet je hier nu helemaal niet zijn.
Sportschool.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja dat is ook wel zo maarja wat doe je eraan
Hoe houd je dat vol?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
te lui voor. ik lig hele dagen op bed
Dat valt me dan weer mee.quote:
gewoon, door te liggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe houd je dat vol?
Vier keer per week een uurtje, of 75 minuten... come onquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
te lui voor. ik lig hele dagen op bed
fitnessenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vier keer per week een uurtje, of 75 minuten... come on
De hele dag liggen is gewoon niet vol te houden mên.quote:
Selbstverständlich, en met jou?quote:
nou mij lukt het wel hoor, af en toe opstaan voor wat drinken, of naar de wc, maar voor de rest plat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De hele dag liggen is gewoon niet vol te houden mên.
Zullen we stripmijnenvegeren op msn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze doen spelletjes maar ze snappen er niks van.
Krachttraining is wat anders dan fitnessen, vind ik.quote:
kan beterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Selbstverständlich, en met jou?
ook te lui voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Krachttraining is wat anders dan fitnessen, vind ik.
Ik doe alleen mee als jij ook een cam hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zullen we stripmijnenvegeren op msn?
Ik heb alleen geen cam.
Wil je zo graag mijn vaatje zien dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als jij ook een cam hebt.
Nee, ik weiger gewoon alleen voor de cam te gaan zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wil je zo graag mijn vaatje zien dan?
Waarom?quote:
Dan bel je een leuke vriendin die naast je gaat zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik weiger gewoon alleen voor de cam te gaan zitten.
Ik heb geen leuken vriendinnen jeweetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Dan bel je een leuke vriendin die naast je gaat zitten.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb geen leuken vriendinnen jeweet
Jij bent niet leuk.quote:
ik ben leuker dan iedereenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent niet leuk.
Onmogelijkquote:
Nog veel onmogelijkerquote:
En daar zijn wel lekkere vriendinnen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga nu inpakken en zo richting mijn eigen huisje
Uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En daar zijn wel lekkere vriendinnen?
Nee, dat is m'n staptelefoon. Ik heb een htc wildfire S.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
Kutstudent, volgens mij hebben wij dezelfde telefoon. Ook een Nokia 1616?
En mooie asbak. Marlboro.
mag ik het doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
jezus, ik ga niet eens beschrijven hoe triest en dom dit is
Gastquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
jezus, ik ga niet eens beschrijven hoe triest en dom dit is
google niet kennen en jij wil informatica doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gast
Ik ken alleen een zwembad dat zo heet, of als zelfstandig naamwoord.
Nu hebben ze het opeens overal over "Hoorn van Afrika". Zet er uitleg bij dan
Daar moet ík moeite voor doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
google niet kennen en jij wil informatica doen
Ok.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar moet ík moeite voor doen?
Als men er reclame over maakt, moeten zíj het uitleggen.
Anders hebben ze mij niet als klant.
Geen algemene kennis hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar moet ík moeite voor doen?
Als men er reclame over maakt, moeten zíj het uitleggen.
Anders hebben ze mij niet als klant.
Dit is nou niet echt een triviaal nieuwsfeitje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:32 schreef Flitskikker het volgende:
Men moet er ook niet vanuit gaan dat ik altijd up-to-date ben over het laatste nieuws door altijd het nieuws te kijken, of zo.
Geen verbetering, dat is het domme juist.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef Flitskikker het volgende:
Het is een streek in Afrika waar men weer miljoenen in gespankt heeft. Ben benieuwd hoeveel verbetering dat gaat brengen.
Ook wel de Hond van Afrika genoemd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Doe niet zo kankerdom, jezus
Net zoals met een totaal verprutste tekening: Uitgummen of weggooien en opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen verbetering, dat is het domme juist.
Wel slim gezien, moet ik toegeven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook wel de Hond van Afrika genoemd.
[ afbeelding ]
Geen krant. TV alleen voor entertainmentdingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je leest ook geen kranten? Er staat nooit een tv aan in huis?
Bekrompen.quote:
Door op te kankeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef -Dora- het volgende:
Wat moet ik doen om het goed te maken?
Uit het raam?quote:
Gewoon skittles aan hebben, jongen.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef -Dora- het volgende:
Mensen die gaan schelden met 'kanker' krijgen bij mij minpunten. Stomme idioten die niet weten wat het is om zelf kanker te hebben.
weet jij ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef -Dora- het volgende:
Mensen die gaan schelden met 'kanker' krijgen bij mij minpunten. Stomme idioten die niet weten wat het is om zelf kanker te hebben.
nee nooit meerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat je dan nooit meer gaat eten/drinken/roken
ik zie wat je daar doetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Gewoon skittles aan hebben, jongen.
Welkom in SES SC. Stel je eens voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef -Dora- het volgende:
Jij moet echt vaker van je zolderkamertje afkomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welkom in SES SC. Stel je eens voor
ik doe trouwons mijn best om dat te weten te komenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef -Dora- het volgende:
Mensen die zo'n beperkte en bekrompen gedachtengang hebben krijgen bij mij minpunten. Als je om zulke zaken al gaat huilen moet het leven wel heel zwaar voor je zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef -Dora- het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik doe trouwons mijn best om dat te weten te komen
niet als je niet meer gaat roken doordat je je tanden hebt gepoetstquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik doe trouwons mijn best om dat te weten te komen
ik kan moeilijk de ganse dag m'n tanden poetsenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet als je niet meer gaat roken doordat je je tanden hebt gepoetst
het kan, je wilt het alleen nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik kan moeilijk de ganse dag m'n tanden poetsen
Ik ben een tijdje inactiever geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moet echt vaker van je zolderkamertje afkomen.
Toch wel, op mijn vijfde werd er geconstateerd dat ik longkanker had, ik heb tot mijn zevende in het ziekenhuis gelegen en tot mijn twaalfde moest ik om de twee weken terugkomen. Op mijn twaalfde werd ik dan echt uit het ziekenhuis ontslagen.quote:
Heequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welkom in SES SC. Stel je eens voor
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef -Dora- het volgende:
[..]
Toch wel, op mijn vijfde werd er geconstateerd dat ik longkanker had, ik heb tot mijn zevende in het ziekenhuis gelegen en tot mijn twaalfde moest ik om de twee weken terugkomen. Op mijn twaalfde werd ik dan echt uit het ziekenhuis ontslagen.
ik doe het echt, want dan moet ik 's middags naar het ziekenhuis en van mijn arts moest ik stoppen dus hij mag het niet ruikenquote:
Het is een kloon, sukkel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje inactiever geweest.
Nog een keer voorstellen kan geen kwaad.
waarom moest je stoppenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik doe het echt, want dan moet ik 's middags naar het ziekenhuis en van mijn arts moest ik stoppen dus hij mag het niet ruiken
longkanker op je vijfde. nee, dit slik ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef -Dora- het volgende:
[..]
Toch wel, op mijn vijfde werd er geconstateerd dat ik longkanker had, ik heb tot mijn zevende in het ziekenhuis gelegen en tot mijn twaalfde moest ik om de twee weken terugkomen. Op mijn twaalfde werd ik dan echt uit het ziekenhuis ontslagen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
longkanker op je vijfde. nee, dit slik ik niet
niet zo pessimistischquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Dastan het volgende:
maar ja ik zal toch de zestig wel niet halen
morgenochtendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
en ik zit met een dilemma of ik nu moet scheren, of morgenochtend
Mesje of apparaat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
en ik zit met een dilemma of ik nu moet scheren, of morgenochtend
vanavond ziet toch niemand je dus kan je lkkr laten groeienquote:
Ik wist gewoon dat jij een mesje gebruikt en iets dergelijks ging zeggenquote:
niet zomaar een mesjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij een mesje gebruikt en iets dergelijks ging zeggen
Impliceren dat Dastan al een baard heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij een mesje gebruikt en iets dergelijks ging zeggen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
vanavond ziet toch niemand je dus kan je lkkr laten groeien
apparaat is echt kut, niet alles gaat weg, je huid wordt er warm van, je krijgt er vlekken van en het is gewoon kutquote:
ja daarom moet je morgen scheren nitwitquote:
en je schaamhaar ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
mijn baard wordt met de week donkerder
alles gaat wel wegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
apparaat is echt kut, niet alles gaat weg, je huid wordt er warm van, je krijgt er vlekken van en het is gewoon kut
dat niet doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb dat nog nooit geprobeerd, scheren met een mesje.
o jmmrquote:
bij mij gaat niet alles weg hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
alles gaat wel weg
je huid wordt er even warm van maar dat is zo weg
vlekken nog nooit gehad
Jan Pier Tjoris en Corneelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Kutstudent het volgende:
Scheren.Laat gewoon staan man. 1 keer per week scheren is genoeg. Echte mannen hebben baarden.
scheer jijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
alles gaat wel weg
je huid wordt er even warm van maar dat is zo weg
vlekken nog nooit gehad
jij scheertquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb dat nog nooit geprobeerd, scheren met een mesje.
Mijn baard is donker en mijn haar is blondquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
mijn baard wordt met de week donkerder
Ja, hier ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mijn baard is donker en mijn haar is blond[ afbeelding ]
dat vind ik zo walgelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
ik laat altijd zeg maar het haar even lekker groeien op de kaaklijn
het voeltquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
d
[..]
dat vind ik zo walgelijkniet om te zien, maar voelt gewoon zo kut
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Het prikt zo als je even je kin omlaag doet
Alles.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee
omg nooit ontdektquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Het prikt zo als je even je kin omlaag doet
allesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee
ik kan wel meer redenen verzinnenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
alles
is homofiel ten eerste
dat was het eigenlijk
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
apparaat is echt kut, niet alles gaat weg, je huid wordt er warm van, je krijgt er vlekken van en het is gewoon kut
ja omg weet je hoe kanker lekker het voelt aan het eindquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
gewoon ruig met een mes scheren man, daarmee krijg je alles goed weg en het is gewoon mannelijk
ik zit niet zoveel aan naakte baby's eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja omg weet je hoe kanker lekker het voelt aan het eindzo glad als babybilletjes
Je weet toch wel hoe glad je eigen billetjes waren toen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik zit niet zoveel aan naakte baby's eerlijk gezegd
nee vergetenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe glad je eigen billetjes waren toen?
zo zaligquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
maar als je
met het haar mee hebt geschoren
en nog een keer er tegenin
oh dat is lekker glad ja
nee bahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
vanuitgaande dat je geen bilhaar hebt, kan je nu naar de wc lopen en het even voelen
groeien daar haartjes bij jou?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
ja in je mondhoek bijvoorbeeld godverdomme
verpest echt het moment
daar niet op lettenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
of dat je ene bakkebaard ineens lager is weggeschoren dan je andere![]()
ook zo'n kankergevoel
vanuit je mondhoeken? wtfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
bij mij groeit zelfs tot onder mijn adamsappel haar ja
Mijn baard is rood , m'n lichaamshaar + wenkbrauwen donker en m'n hoofdhaar blond. Beat that!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mijn baard is donker en mijn haar is blond[ afbeelding ]
nouja, wel origineler vergeleken met de negertjes onder ons, want bij hun is alles zwartquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn baard is rood , m'n lichaamshaar + wenkbrauwen donker en m'n hoofdhaar blond. Beat that!
binnen hoeveel dagen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon het hele gebied van mijn jukbeenderen tot diep in mijn hals ja
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Kutstudent het volgende:
Scheren.Laat gewoon staan man. 1 keer per week scheren is genoeg. Echte mannen hebben baarden.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn baard is rood , m'n wenkbrauwen donker en m'n hoofdhaar blond. Beat that!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |