Nee, dat is m'n staptelefoon. Ik heb een htc wildfire S.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
Kutstudent, volgens mij hebben wij dezelfde telefoon. Ook een Nokia 1616?
En mooie asbak. Marlboro.
mag ik het doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
jezus, ik ga niet eens beschrijven hoe triest en dom dit is
Gastquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
jezus, ik ga niet eens beschrijven hoe triest en dom dit is
google niet kennen en jij wil informatica doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gast
Ik ken alleen een zwembad dat zo heet, of als zelfstandig naamwoord.
Nu hebben ze het opeens overal over "Hoorn van Afrika". Zet er uitleg bij dan
Daar moet ík moeite voor doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
google niet kennen en jij wil informatica doen
Ok.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar moet ík moeite voor doen?
Als men er reclame over maakt, moeten zíj het uitleggen.
Anders hebben ze mij niet als klant.
Geen algemene kennis hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar moet ík moeite voor doen?
Als men er reclame over maakt, moeten zíj het uitleggen.
Anders hebben ze mij niet als klant.
Dit is nou niet echt een triviaal nieuwsfeitje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:32 schreef Flitskikker het volgende:
Men moet er ook niet vanuit gaan dat ik altijd up-to-date ben over het laatste nieuws door altijd het nieuws te kijken, of zo.
Geen verbetering, dat is het domme juist.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef Flitskikker het volgende:
Het is een streek in Afrika waar men weer miljoenen in gespankt heeft. Ben benieuwd hoeveel verbetering dat gaat brengen.
Ook wel de Hond van Afrika genoemd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Doe niet zo kankerdom, jezus
Net zoals met een totaal verprutste tekening: Uitgummen of weggooien en opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen verbetering, dat is het domme juist.
Wel slim gezien, moet ik toegeven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook wel de Hond van Afrika genoemd.
[ afbeelding ]
Geen krant. TV alleen voor entertainmentdingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je leest ook geen kranten? Er staat nooit een tv aan in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |