het plan is juist een kleinere aangezien ik een laptop heb nu, en niet zoveel ruimte nodig hebquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt nu toch al een soort van bureau? Gewoon een wat grotere pakken, dat past nog wel zo te zien.
Bovendien, studeren op bed is ook niet alles, je kan ook niet de hele dag gaan liggen.
2 persoons slaapbank.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef Etsu het volgende:
maarrrrr een bank waar je lekker op kan zitten, of een bureau?
bureau ook in mijn gevalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bank is sowieso vrij onnodig.
Ik maak ook niet veel gebruik van mijn bureau, maar het is wel handig om zo'n ding te hebben.quote:
Nee dat kan niet, je krijgt namelijk dit als je heel de dag fulltime studeert:quote:
Sloddervos.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je krijgt namelijk dit als je heel de dag fulltime studeert:
[ afbeelding ]
ik zuip niet en ik rook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je krijgt namelijk dit als je heel de dag fulltime studeert:
[ afbeelding ]
Ik ben niet aan het zuipen, dat heet een studieborrel.quote:
het lijkt op zuipenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het zuipen, dat heet een studieborrel.
c1000 huiswijn en dan gaan zuipen. Dat is 3 euro betalen om gegarandeerd een hele dag kapot te gaan van de kater.quote:
zuipen is zuipen, daar gaat het om.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
c1000 huiswijn en dan gaan zuipen. Dat is 3 euro betalen om gegarandeerd een hele dag kapot te gaan van de kater.
LIEFDE.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hendig sjieke asbak wel godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |