jatogquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knoopjes open is wel opwindend
Hoe weet jij datquote:
jonkiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:58 schreef Kutstudent het volgende:
Alleen zie je dat niet op de foto want m'n haar is te licht.
Ja, heeft erg veel met leeftijd te maken, je haarkleur.quote:
ja vind ik welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, heeft erg veel met leeftijd te maken, je haarkleur.
Heb jij blond schaamhaar dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, heeft erg veel met leeftijd te maken, je haarkleur.
Zie TTquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je zei 'iedereen' dernet dus ik ging vanuit dat jij dat ook deed
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef yosander het volgende:
Maar zwarte overhemden (zonder poespas uiteraard) zijn wel baas ja.
[ afbeelding ]
Draak links, chick rechts.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
Behoorlijke inkijk wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Draak links, chick rechts.
Mijne is donkerblauw, van de foto. En van linnen, dat is pas baas.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de neuspiercing wel. Zo kamper, zo lelijk, zo ordinair.quote:
hm, ik keur piercings eigenlijk niet zo afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer van de neuspiercing wel. Zo kamper, zo lelijk, zo ordinair.
Al die Italianen lopen daar rond met piercingsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer van de neuspiercing wel. Zo kamper, zo lelijk, zo ordinair.
Niks aan te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu draagt voetenlingerie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
????quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
is serieus al jouw lichaamshaar blond?
ja wil je foto's zienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
PM.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
o op die fiets, pics van je schaamhaar
Dan ben je wel een jonkie, want je borsthaar krijgt als het goed is dezelfde kleur als je wenkbrauwen en zulks.quote:
De aloude wenkbrauwenmethode toepassen om iemands lichaamshaar te achterhalenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ben je wel een jonkie, want je borsthaar krijgt als het goed is dezelfde kleur als je wenkbrauwen en zulks.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu is trouwens nog vergeten een foto te posten van z'n derde paar schoenen.
Bij dezen.
[ afbeelding ]
altijd leukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:06 schreef yosander het volgende:
[..]
De aloude wenkbrauwenmethode toepassen om iemands lichaamshaar te achterhalen.
Het is dezelfde kleur, ik heb donkere wenkbrauwen enzulks, maar m'n haren zijn gewoon heel dun, dus op plekken waar niet echt veel zit, zie je het ook niet zo duidelijk, zeker op foto's. Dat is met m'n borsthaar dus het geval. Maar het wordt wel steeds meer. M'n baard wordt ook elke week voller, en ik verwacht niet dat dat voorlopig stopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ben je wel een jonkie, want je borsthaar krijgt als het goed is dezelfde kleur als je wenkbrauwen en zulks.
Daarom scheer ik mijn wenkbrauwen ookquote:
slimquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom scheer ik mijn wenkbrauwen ook![]()
![]()
Omdat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ola, wie heeft hier ooit die OP gemaakt hier? En dan dat EXA/SOG gedeelte vooral?
Dit plaatje is toch lelijk (niet de dogs natuurlijk) dus mooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan jullie hernoemen naar de officiele SES - SC
Dus is nieuw plaatje nodig
dat had je kunnen weten, voordat je ons hierheen dropte.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want jullie heten nu de SOG SC![]()
En het gaat niet echt over SOG...vandaar
dus dan liever gewoon SES SC!
True, maargoed, bij deze dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat had je kunnen weten, voordat je ons hierheen dropte.
wat heb ik nu weer voor speciaals gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wauw.
Vanavond party bij Etsu.
wat als niemand zich geroepen voelt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
True, maargoed, bij deze dusDus als iemand zich geroepen voelt om een nieuw OP plaatje te maken met de 'nieuwe naam', dan zou dat tof zijn
We krijgen een nieuwe naam, dikke party waard toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heb ik nu weer voor speciaals gedaan
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We krijgen een nieuwe naam, dikke party waard toch.
dan staan jullie voor lul met een OP die iets anders zegt dan de topic naamquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat als niemand zich geroepen voelt?
ik denk dat niemand op de op let.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan staan jullie voor lul met een OP die iets anders zegt dan de topic naam
Wat krijgt hij daarvoor terug?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, zou je datzelfde trucje nog een keer kunnen doen met de letters SES ipv SOG?
Nee, dat heeft Etsu gedaan. Een paar topics geleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik zelf, aangezien ik hier ook gewoon mee post
dan heb jij iets niet meegekregenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik zelf, aangezien ik hier ook gewoon mee post
Moet ik wel eerst de OP krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, zou je datzelfde trucje nog een keer kunnen doen met de letters SES ipv SOG?
plaatje aanleveren kan ook, dan zet ik 'm er gewoon inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst de OP krijgen
Maar dan moet EXA SOG ook vervangen worden door EXA SOG SES.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
plaatje aanleveren kan ook, dan zet ik 'm er gewoon in
Primaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar dan moet EXA SOG ook vervangen worden door EXA SOG SES.
Landbouwtuigkunde op de mbo in Veghelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, leuk![]()
wat ging iedereen hier ookalweer studeren/doen volgend jaar?
impliceren dat je daarin geinteresseerd bentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, leuk![]()
wat ging iedereen hier ookalweer studeren/doen volgend jaar?
goeie studie, ik ben jaloers op je dat ik dat niet kan doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Landbouwtuigkunde op de mbo in Veghel
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat je daarin geinteresseerd bent
Even m'n UI aanpassen naar epische proporties.quote:
Is je eigen schuld hoor, dat mensen je nou eenmaal niet zo tof vinden en niet zo aardig op je reageren.quote:
SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Ja hoor. Het zijn de EXA-dogs. Inglourious Basterds is wel een andere Tarantino, dat wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dastan: als mensen in de Bastards-OP-ding willen, kunnen die dat dan aan jou vragen?
Ik wil onder/boven Dastan staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en zullen we dat regeltjes gedeelte maar gewoon weghalen?
Gewoon het eerste plaatje, bastards plaatje en desnoods een lijst met namen ofzo?
en even voor de volledigheid dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, hè, jongens, ik heb af en toe wat ongesteld gereageerd, excuses hiervoor, ik bedoel het niet rot
Ik probeer gewoon mee te posten en zal niet meer zo happen, ok?
Wellicht kun je hem op de FOK!Wiki zetten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef Flitskikker het volgende:
Voor de nieuwe TS:
http://pastebin.com/raw.php?i=sm2Qdane
moet ik gaan noten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:31 schreef Etsu het volgende:
Namen van de SC'ers hier:
Dastan
Etsu
Flitskikker
Heroinjunk
jordyqwerty
Klinkerbotsing
Kutstudent
Rellende_Rotscholier
ViaRegnum2
yosander
wie mis ik nog meer
Die is/was op verkansie en is weer van z'n zolderkamer aan 't genieten.. die zien we voorlopig niet..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
renesite hoeft er niet bij he die post hier nooit enzo
Waarom ik zo laag dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
Dastan
Etsu
Ezell
Flitskikker
Heroinjunk
Joosterd
jordyqwerty
Kaasrol
Klinkerbotsing
koekjestrommel1
Kutstudent
motorbloempje
Rellende_Rotscholier
ViaRegnum2
yosander
5 toegevoegd dan maar
Het alfabet is moeilijk, geeft niet..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom ik zo laag dan.
Omdat je pas heel laat kwam.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom ik zo laag dan.
Oh, alfabetje.
Nevermind.
Flikker maar op als er niets beters dan dit uit gaat komen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het alfabet is moeilijk, geeft niet..
Doe je dat niet doorgaans in een groepje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging bamkwakken
Checken of er gegadigden warenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe je dat niet doorgaans in een groepje?
O, aha. Nee, geen andere jongen of man in huis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Checken of er gegadigden waren
Zeker.quote:
Ja, want ze hebben allebei ogen!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeker.
Ik moet btw even commenten op Sanders foto van de eerste pagina. Die wijven zijn allebei ordinair.
Niet haten op m'n Italianenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeker.
Ik moet btw even commenten op Sanders foto van de eerste pagina. Die wijven zijn allebei ordinair.
Donkere wenkbrauwen, lichte haarkleur (oke alleen die rechtsequote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben allebei ogen!!!!![]()
(wat is er ordinair aan?)
Jawelquote:
Alleen die linker heeft d'r haar gekleurd voor zover ik weet. Mijn wenkbrauwen zijn ook donkerder dan m n haarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Donkere wenkbrauwen, lichte haarkleur (oke alleen die rechtse). Die linkse valt wel mee.
[..]
Jawel
Ja ik vind dat enorm ordinair.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen die linker heeft d'r haar gekleurd voor zover ik weet. Mijn wenkbrauwen zijn ook donkerder dan m n haar.
Ik vind d'r ook gewoon niet knap daar niet van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Die rechtse is voor de kijker vooral 'tiet', maar da's 't enige wat ik er aan kan opmerken eigenlijk
Bukten ze wel de verkeerde kant opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef yosander het volgende:
Het zijn zusjes van mekaar.
Maar ik zat daar gewoon chill op die stoel en ze wilden met me op de foto, dus toen gingen ze zo bukken jwz.
Blonde Nederlander jwtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef yosander het volgende:
Het zijn zusjes van mekaar.
Maar ik zat daar gewoon chill op die stoel en ze wilden met me op de foto, dus toen gingen ze zo bukken jwz.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voldeden niet aan de ingangseisen
Maakt mij niet uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bukten ze wel de verkeerde kant op
Mja, ik verbleef een week bij hun (en die linker een week bij mij)quote:
Uitwisseling van school fzooooo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.
[..]
Mja, ik verbleef een week bij hun (en die linker een week bij mij).
Jep. Toffe tijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uitwisseling van school fzooooo?
Dit was een extra uitwisseling waar je aan mee kon doen. En dit was ook een flinke zuipreis (5/6-vwo jwz). Toen we terugkwamen van de discotheek moest de taxi 4x langs de kant stoppen omdat mijn Italiaan telkens moest kotsenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Deden wij niet aan, wij gingen gewoon zuipen in Berlijn
Wij gingen tenminste zuipen op Terschelling, stuk beter.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Deden wij niet aan, wij gingen gewoon zuipen in Berlijn
Kegelen, dat deden wij vroeger toen ik klein was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hadden wel uitwisselingen, met een school in Oost-Duitsland..
Ik had het geweldige geluk om geplaatst te worden bij een meisje dat zelf daar een half jaar op uitwisseling was, uit Georgië...
Het gastgezin was heel aardig, maar ik moest op een luchtbedje bij haar op de kamer en de kon niet slapen zonder dat de radio heel hard aan stond![]()
Toen ik een dag later een rondleiding kreeg lieten ze me ook de riante gastenslaapkamer zien... maar 'Tico () vond het veel leuker als ik bij haar op de kamer sliep'...
owned...
Wat een kutweek was dát zeg![]()
Ook zagen deze jongeren 'Kegeln', een soort bowlen, als het ultieme avondvermaak..
Volgens mij doen ze pas aan uitwisselingen op mijn school sinds ik er vanaf ben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit was een extra uitwisseling waar je aan mee kon doen. En dit was ook een flinke zuipreis (5/6-vwo jwz). Toen we terugkwamen van de discotheek moest de taxi 4x langs de kant stoppen omdat mijn Italiaan telkens moest kotsen. Kon ik haar nog naar de eigen slaapkamer slepen
.
Terschelling beter noemen dan Berlijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij gingen tenminste zuipen op Terschelling, stuk beter.
Terschelling.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kegelen, dat deden wij vroeger toen ik klein was.
[..]
Volgens mij doen ze pas aan uitwisselingen op mijn school sinds ik er vanaf ben.
[..]
Terschelling beter noemen dan Berlijn![]()
![]()
We zaten wel in Oost-Berlijn, tering.
Wij op Texelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij gingen tenminste zuipen op Terschelling, stuk beter.
Ik ook. Ken dat hele eiland uit m'n kopquote:
Het is ook niet zo groot..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. Ken dat hele eiland uit m'n kop.
Ik 5/6 keer of zo. Bij ons was het rond de 30 graden toen + alcohol + leraren die zelf aangeschoten/dronken waren.quote:
Ik heb familie in Den Helder, nja dan kom je daar vaak heurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik 5/6 keer of zo. Bij was het rond de 30 graden toen + alcohol + leraren die zelf aangeschoten/dronken waren.![]()
Dus zo deden ze dat in de jaren '70.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hadden in de derde klas uitwisseling, in de vijfde de Romereis en in de zesde hebben we met onze klas er nog een reisje Parijs uit weten te slepen bij onze docente kunstgeschiedenis.
Ze bleef maar zeggen 'Ja, in het echt is alles veel mooier' en 'ja, dat zou je eigenlijk in het echt moeten zien'. Dus toen stelden wij voor om naar Parijs te gaan. Dat vond ze wel ok, en ze zei: ga maar naar de rector en stel het voor.
Dus wij naar de rector, en die zei: "Da's goed, op één voorwaarde... dat ik ook mee mag!"
Dus wij met z'n 18-en en de rector en het docent een hostelletje geregeld in het centrum, met z'n allen wijn en bier zitten zuup'n en ook nog wat 'kunst' bekeken
Jullie rector.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hadden in de derde klas uitwisseling, in de vijfde de Romereis en in de zesde hebben we met onze klas er nog een reisje Parijs uit weten te slepen bij onze docente kunstgeschiedenis.
Ze bleef maar zeggen 'Ja, in het echt is alles veel mooier' en 'ja, dat zou je eigenlijk in het echt moeten zien'. Dus toen stelden wij voor om naar Parijs te gaan. Dat vond ze wel ok, en ze zei: ga maar naar de rector en stel het voor.
Dus wij naar de rector, en die zei: "Da's goed, op één voorwaarde... dat ik ook mee mag!"
Dus wij met z'n 18-en en de rector en het docent een hostelletje geregeld in het centrum, met z'n allen wijn en bier zitten zuup'n en ook nog wat 'kunst' bekeken
Wat is dat MB!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben nog nooit op Texel geweest
Ja ik ook. Als een eckte Nederlander.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat is dat MB!Ik ben op alle waddeneilanden geweest.
Bij de ikea.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:31 schreef Etsu het volgende:
Iemand ideeën waar ik kan kijken? Liefst donkere meubels oid, niet IKEA ofzo.
Budget boeit niet, zolang het maar leuk is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ligt aan je budget natuurlijk.
Leen Bakker enzo zou ik niet doen, da's pas bagger
Toen de schepen nog van hout en de mannen van staal waren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Toen, vroeger, in 1832, toen de lucht nog schoon was en seks vies
De 2e. Want jij zeurde over dat je niks zag.quote:
Ja die had ik nog gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De 2e. Want jij zeurde over dat je niks zag.
Nou is de hamvraag of mijn punt is overgekomen.quote:
Weet niet.quote:
Waar woon je? Eijerkamp in Zutphen heeft best sjieke meubelsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Budget boeit niet, zolang het maar leuk is.
Achterham?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou is de hamvraag of mijn punt is overgekomen.
Jawel, maar ik vind die schoenen er niet echt mooi onder danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou is de hamvraag of mijn punt is overgekomen.
Ik heb die sneakers ook in navy.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind die schoenen er niet echt mooi onder dan
Ik vind ze überhaupt niet mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb die sneakers ook in navy.
Als ik bij jou ben zijn ze toch binnen 3 minuten uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind ze überhaupt niet mooi
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik bij jou ben zijn ze toch binnen 3 minuten uit.
Is toch aardig van 'm, zo maakt hij de vloer niet vies.quote:
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is toch aardig van 'm, zo maakt hij de vloer niet vies.
Ik werk met olie en wd40.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.
Rotterdamquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waar woon je? Eijerkamp in Zutphen heeft best sjieke meubels
Is dit een verkapte je-mag-wel-een-keer-langskomen-post?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zijn wel wat gewend bij ons thuis, we hebben ook geen vloerbedekking enzo
Een ekte Helmonder dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.
Béétje uit de buurt dan..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam
Heb al besloten dat het een Swiss Sense bed wordt.
Van mij mag je.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Is dit een verkapte je-mag-wel-een-keer-langskomen-post?
Ja hij heeft zelfs de Pabo gedaan, wat is dezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ekte Helmonder dus.
Dat is dan wel weer vreemd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Van mij mag je.
[..]
Ja hij heeft zelfs de Pabo gedaan, wat is dezen.
Ja vooral omdat mijn pa echt geen les kan gevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vreemd.
Achja, mensen maken wel eens verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn pa echt geen les kan geven
Is ook zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achja, mensen maken wel eens verkeerde keuzes.
Heeft ie je ook slecht opgevoed dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn pa echt geen les kan geven
Nee, dat heeft grotendeels mijn moeder gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heeft ie je ook slecht opgevoed dan?
En die kon ook al niet lesgevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat heeft grotendeels mijn moeder gedaan.
Die zou wel les kunnen geven denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En die kon ook al niet lesgeven![]()
![]()
Dus je hebt dat losbandige van je moeder?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat heeft grotendeels mijn moeder gedaan.
Nee, van m'n vaderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dus je hebt dat losbandige van je moeder?
Ik zou hem arresteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
topickiller, die vader van Heroinjunk..
Wil je niet studeren aan je bureau met een super hip lampje tot diep in de nacht!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
Denken jullie dat het nodig is om een bureau te hebben?
Wat moet jij met een 2 persoonsbed ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
zoveel ruimte heb ik niet hoor, aangezien ik een tweepersoons bed wil en mijn kledingkast een stuk groter wordt
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat moet jij met een 2 persoonsbed ?
seksenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat moet jij met een 2 persoonsbed ?
Maar maar dat was toch niets voor u?quote:
seksen met hero jeweet, als ze hier komt slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar maar dat was toch niets voor u?
Bureau gewoon tegen schuifraam zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
je hebt een kamer met vier muren zeg maar, maar ik heb er drieeen muur is helemaal bezet door een schuifraam, en 1 halve muur aan zo'n schuifdeur. dus heb nog 2,5 muren over voor een bed, nachtkastje, kledingkast, bank/bureau, en kastje voor met tv erop enzo
dan kan ik toch niet naar buiten lopen, sukkelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bureau gewoon tegen schuifraam zetten.
Ligt er maar net aan hoe groot je schuifraam is en hoe groot je bureau is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kan ik toch niet naar buiten lopen, sukkel
ik ga straks wel foto's makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe groot je schuifraam is en hoe groot je bureau is.
Doe dat.quote:
Ik val in slaap als ik in bed leerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
maar het punt is, ik kan wel een bureau gaan nemen, maar of dat zinvol is.studeren kan ook op bed namelijk
mja, daar ben ik dus ook bang voor, maar om nou een bureau te gaan kopen voor drie vakken het komend schooljaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik val in slaap als ik in bed leer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |