jatogquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knoopjes open is wel opwindend
Hoe weet jij datquote:
jonkiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:58 schreef Kutstudent het volgende:
Alleen zie je dat niet op de foto want m'n haar is te licht.
Ja, heeft erg veel met leeftijd te maken, je haarkleur.quote:
ja vind ik welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, heeft erg veel met leeftijd te maken, je haarkleur.
Heb jij blond schaamhaar dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, heeft erg veel met leeftijd te maken, je haarkleur.
Zie TTquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je zei 'iedereen' dernet dus ik ging vanuit dat jij dat ook deed
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef yosander het volgende:
Maar zwarte overhemden (zonder poespas uiteraard) zijn wel baas ja.
[ afbeelding ]
Draak links, chick rechts.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
Behoorlijke inkijk wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Draak links, chick rechts.
Mijne is donkerblauw, van de foto. En van linnen, dat is pas baas.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de neuspiercing wel. Zo kamper, zo lelijk, zo ordinair.quote:
hm, ik keur piercings eigenlijk niet zo afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer van de neuspiercing wel. Zo kamper, zo lelijk, zo ordinair.
Al die Italianen lopen daar rond met piercingsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer van de neuspiercing wel. Zo kamper, zo lelijk, zo ordinair.
Niks aan te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu draagt voetenlingerie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
????quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
is serieus al jouw lichaamshaar blond?
ja wil je foto's zienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
PM.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
o op die fiets, pics van je schaamhaar
Dan ben je wel een jonkie, want je borsthaar krijgt als het goed is dezelfde kleur als je wenkbrauwen en zulks.quote:
De aloude wenkbrauwenmethode toepassen om iemands lichaamshaar te achterhalenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ben je wel een jonkie, want je borsthaar krijgt als het goed is dezelfde kleur als je wenkbrauwen en zulks.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu is trouwens nog vergeten een foto te posten van z'n derde paar schoenen.
Bij dezen.
[ afbeelding ]
altijd leukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:06 schreef yosander het volgende:
[..]
De aloude wenkbrauwenmethode toepassen om iemands lichaamshaar te achterhalen.
Het is dezelfde kleur, ik heb donkere wenkbrauwen enzulks, maar m'n haren zijn gewoon heel dun, dus op plekken waar niet echt veel zit, zie je het ook niet zo duidelijk, zeker op foto's. Dat is met m'n borsthaar dus het geval. Maar het wordt wel steeds meer. M'n baard wordt ook elke week voller, en ik verwacht niet dat dat voorlopig stopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ben je wel een jonkie, want je borsthaar krijgt als het goed is dezelfde kleur als je wenkbrauwen en zulks.
Daarom scheer ik mijn wenkbrauwen ookquote:
slimquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarom scheer ik mijn wenkbrauwen ook![]()
![]()
Omdat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ola, wie heeft hier ooit die OP gemaakt hier? En dan dat EXA/SOG gedeelte vooral?
Dit plaatje is toch lelijk (niet de dogs natuurlijk) dus mooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan jullie hernoemen naar de officiele SES - SC
Dus is nieuw plaatje nodig
dat had je kunnen weten, voordat je ons hierheen dropte.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want jullie heten nu de SOG SC![]()
En het gaat niet echt over SOG...vandaar
dus dan liever gewoon SES SC!
True, maargoed, bij deze dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat had je kunnen weten, voordat je ons hierheen dropte.
wat heb ik nu weer voor speciaals gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wauw.
Vanavond party bij Etsu.
wat als niemand zich geroepen voelt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
True, maargoed, bij deze dusDus als iemand zich geroepen voelt om een nieuw OP plaatje te maken met de 'nieuwe naam', dan zou dat tof zijn
We krijgen een nieuwe naam, dikke party waard toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heb ik nu weer voor speciaals gedaan
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We krijgen een nieuwe naam, dikke party waard toch.
dan staan jullie voor lul met een OP die iets anders zegt dan de topic naamquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat als niemand zich geroepen voelt?
ik denk dat niemand op de op let.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan staan jullie voor lul met een OP die iets anders zegt dan de topic naam
Wat krijgt hij daarvoor terug?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, zou je datzelfde trucje nog een keer kunnen doen met de letters SES ipv SOG?
Nee, dat heeft Etsu gedaan. Een paar topics geleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik zelf, aangezien ik hier ook gewoon mee post
dan heb jij iets niet meegekregenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik zelf, aangezien ik hier ook gewoon mee post
Moet ik wel eerst de OP krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, zou je datzelfde trucje nog een keer kunnen doen met de letters SES ipv SOG?
plaatje aanleveren kan ook, dan zet ik 'm er gewoon inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst de OP krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |