Terschelling.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kegelen, dat deden wij vroeger toen ik klein was.
[..]
Volgens mij doen ze pas aan uitwisselingen op mijn school sinds ik er vanaf ben.
[..]
Terschelling beter noemen dan Berlijn![]()
![]()
We zaten wel in Oost-Berlijn, tering.
Wij op Texelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij gingen tenminste zuipen op Terschelling, stuk beter.
Ik ook. Ken dat hele eiland uit m'n kopquote:
Het is ook niet zo groot..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. Ken dat hele eiland uit m'n kop.
Ik 5/6 keer of zo. Bij ons was het rond de 30 graden toen + alcohol + leraren die zelf aangeschoten/dronken waren.quote:
Ik heb familie in Den Helder, nja dan kom je daar vaak heurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik 5/6 keer of zo. Bij was het rond de 30 graden toen + alcohol + leraren die zelf aangeschoten/dronken waren.![]()
Dus zo deden ze dat in de jaren '70.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hadden in de derde klas uitwisseling, in de vijfde de Romereis en in de zesde hebben we met onze klas er nog een reisje Parijs uit weten te slepen bij onze docente kunstgeschiedenis.
Ze bleef maar zeggen 'Ja, in het echt is alles veel mooier' en 'ja, dat zou je eigenlijk in het echt moeten zien'. Dus toen stelden wij voor om naar Parijs te gaan. Dat vond ze wel ok, en ze zei: ga maar naar de rector en stel het voor.
Dus wij naar de rector, en die zei: "Da's goed, op één voorwaarde... dat ik ook mee mag!"
Dus wij met z'n 18-en en de rector en het docent een hostelletje geregeld in het centrum, met z'n allen wijn en bier zitten zuup'n en ook nog wat 'kunst' bekeken
Jullie rector.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hadden in de derde klas uitwisseling, in de vijfde de Romereis en in de zesde hebben we met onze klas er nog een reisje Parijs uit weten te slepen bij onze docente kunstgeschiedenis.
Ze bleef maar zeggen 'Ja, in het echt is alles veel mooier' en 'ja, dat zou je eigenlijk in het echt moeten zien'. Dus toen stelden wij voor om naar Parijs te gaan. Dat vond ze wel ok, en ze zei: ga maar naar de rector en stel het voor.
Dus wij naar de rector, en die zei: "Da's goed, op één voorwaarde... dat ik ook mee mag!"
Dus wij met z'n 18-en en de rector en het docent een hostelletje geregeld in het centrum, met z'n allen wijn en bier zitten zuup'n en ook nog wat 'kunst' bekeken
Wat is dat MB!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben nog nooit op Texel geweest
Ja ik ook. Als een eckte Nederlander.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat is dat MB!Ik ben op alle waddeneilanden geweest.
Bij de ikea.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:31 schreef Etsu het volgende:
Iemand ideeën waar ik kan kijken? Liefst donkere meubels oid, niet IKEA ofzo.
Budget boeit niet, zolang het maar leuk is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ligt aan je budget natuurlijk.
Leen Bakker enzo zou ik niet doen, da's pas bagger
Toen de schepen nog van hout en de mannen van staal waren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Toen, vroeger, in 1832, toen de lucht nog schoon was en seks vies
De 2e. Want jij zeurde over dat je niks zag.quote:
Ja die had ik nog gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De 2e. Want jij zeurde over dat je niks zag.
Nou is de hamvraag of mijn punt is overgekomen.quote:
Weet niet.quote:
Waar woon je? Eijerkamp in Zutphen heeft best sjieke meubelsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Budget boeit niet, zolang het maar leuk is.
Achterham?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou is de hamvraag of mijn punt is overgekomen.
Jawel, maar ik vind die schoenen er niet echt mooi onder danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou is de hamvraag of mijn punt is overgekomen.
Ik heb die sneakers ook in navy.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind die schoenen er niet echt mooi onder dan
Ik vind ze überhaupt niet mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb die sneakers ook in navy.
Als ik bij jou ben zijn ze toch binnen 3 minuten uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind ze überhaupt niet mooi
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik bij jou ben zijn ze toch binnen 3 minuten uit.
Is toch aardig van 'm, zo maakt hij de vloer niet vies.quote:
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is toch aardig van 'm, zo maakt hij de vloer niet vies.
Ik werk met olie en wd40.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.
Rotterdamquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waar woon je? Eijerkamp in Zutphen heeft best sjieke meubels
Is dit een verkapte je-mag-wel-een-keer-langskomen-post?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zijn wel wat gewend bij ons thuis, we hebben ook geen vloerbedekking enzo
Een ekte Helmonder dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.
Béétje uit de buurt dan..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam
Heb al besloten dat het een Swiss Sense bed wordt.
Van mij mag je.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Is dit een verkapte je-mag-wel-een-keer-langskomen-post?
Ja hij heeft zelfs de Pabo gedaan, wat is dezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ekte Helmonder dus.
Dat is dan wel weer vreemd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Van mij mag je.
[..]
Ja hij heeft zelfs de Pabo gedaan, wat is dezen.
Ja vooral omdat mijn pa echt geen les kan gevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vreemd.
Achja, mensen maken wel eens verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn pa echt geen les kan geven
Is ook zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achja, mensen maken wel eens verkeerde keuzes.
Heeft ie je ook slecht opgevoed dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn pa echt geen les kan geven
Nee, dat heeft grotendeels mijn moeder gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heeft ie je ook slecht opgevoed dan?
En die kon ook al niet lesgevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat heeft grotendeels mijn moeder gedaan.
Die zou wel les kunnen geven denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En die kon ook al niet lesgeven![]()
![]()
Dus je hebt dat losbandige van je moeder?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat heeft grotendeels mijn moeder gedaan.
Nee, van m'n vaderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dus je hebt dat losbandige van je moeder?
Ik zou hem arresteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
topickiller, die vader van Heroinjunk..
Wil je niet studeren aan je bureau met een super hip lampje tot diep in de nacht!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
Denken jullie dat het nodig is om een bureau te hebben?
Wat moet jij met een 2 persoonsbed ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
zoveel ruimte heb ik niet hoor, aangezien ik een tweepersoons bed wil en mijn kledingkast een stuk groter wordt
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat moet jij met een 2 persoonsbed ?
seksenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat moet jij met een 2 persoonsbed ?
Maar maar dat was toch niets voor u?quote:
seksen met hero jeweet, als ze hier komt slapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar maar dat was toch niets voor u?
Bureau gewoon tegen schuifraam zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
je hebt een kamer met vier muren zeg maar, maar ik heb er drieeen muur is helemaal bezet door een schuifraam, en 1 halve muur aan zo'n schuifdeur. dus heb nog 2,5 muren over voor een bed, nachtkastje, kledingkast, bank/bureau, en kastje voor met tv erop enzo
dan kan ik toch niet naar buiten lopen, sukkelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bureau gewoon tegen schuifraam zetten.
Ligt er maar net aan hoe groot je schuifraam is en hoe groot je bureau is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kan ik toch niet naar buiten lopen, sukkel
ik ga straks wel foto's makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe groot je schuifraam is en hoe groot je bureau is.
Doe dat.quote:
Ik val in slaap als ik in bed leerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
maar het punt is, ik kan wel een bureau gaan nemen, maar of dat zinvol is.studeren kan ook op bed namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |