Maar dan moet EXA SOG ook vervangen worden door EXA SOG SES.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
plaatje aanleveren kan ook, dan zet ik 'm er gewoon in
Primaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar dan moet EXA SOG ook vervangen worden door EXA SOG SES.
Landbouwtuigkunde op de mbo in Veghelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, leuk![]()
wat ging iedereen hier ookalweer studeren/doen volgend jaar?
impliceren dat je daarin geinteresseerd bentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, leuk![]()
wat ging iedereen hier ookalweer studeren/doen volgend jaar?
goeie studie, ik ben jaloers op je dat ik dat niet kan doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Landbouwtuigkunde op de mbo in Veghel
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat je daarin geinteresseerd bent
Even m'n UI aanpassen naar epische proporties.quote:
Is je eigen schuld hoor, dat mensen je nou eenmaal niet zo tof vinden en niet zo aardig op je reageren.quote:
SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Ja hoor. Het zijn de EXA-dogs. Inglourious Basterds is wel een andere Tarantino, dat wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dastan: als mensen in de Bastards-OP-ding willen, kunnen die dat dan aan jou vragen?
Ik wil onder/boven Dastan staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en zullen we dat regeltjes gedeelte maar gewoon weghalen?
Gewoon het eerste plaatje, bastards plaatje en desnoods een lijst met namen ofzo?
en even voor de volledigheid dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, hè, jongens, ik heb af en toe wat ongesteld gereageerd, excuses hiervoor, ik bedoel het niet rot
Ik probeer gewoon mee te posten en zal niet meer zo happen, ok?
Wellicht kun je hem op de FOK!Wiki zetten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef Flitskikker het volgende:
Voor de nieuwe TS:
http://pastebin.com/raw.php?i=sm2Qdane
moet ik gaan noten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:31 schreef Etsu het volgende:
Namen van de SC'ers hier:
Dastan
Etsu
Flitskikker
Heroinjunk
jordyqwerty
Klinkerbotsing
Kutstudent
Rellende_Rotscholier
ViaRegnum2
yosander
wie mis ik nog meer
Die is/was op verkansie en is weer van z'n zolderkamer aan 't genieten.. die zien we voorlopig niet..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
renesite hoeft er niet bij he die post hier nooit enzo
Waarom ik zo laag dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
Dastan
Etsu
Ezell
Flitskikker
Heroinjunk
Joosterd
jordyqwerty
Kaasrol
Klinkerbotsing
koekjestrommel1
Kutstudent
motorbloempje
Rellende_Rotscholier
ViaRegnum2
yosander
5 toegevoegd dan maar
Het alfabet is moeilijk, geeft niet..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom ik zo laag dan.
Omdat je pas heel laat kwam.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom ik zo laag dan.
Oh, alfabetje.
Nevermind.
Flikker maar op als er niets beters dan dit uit gaat komen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het alfabet is moeilijk, geeft niet..
Doe je dat niet doorgaans in een groepje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging bamkwakken
Checken of er gegadigden warenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe je dat niet doorgaans in een groepje?
O, aha. Nee, geen andere jongen of man in huis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Checken of er gegadigden waren
Zeker.quote:
Ja, want ze hebben allebei ogen!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeker.
Ik moet btw even commenten op Sanders foto van de eerste pagina. Die wijven zijn allebei ordinair.
Niet haten op m'n Italianenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeker.
Ik moet btw even commenten op Sanders foto van de eerste pagina. Die wijven zijn allebei ordinair.
Donkere wenkbrauwen, lichte haarkleur (oke alleen die rechtsequote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben allebei ogen!!!!![]()
(wat is er ordinair aan?)
Jawelquote:
Alleen die linker heeft d'r haar gekleurd voor zover ik weet. Mijn wenkbrauwen zijn ook donkerder dan m n haarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Donkere wenkbrauwen, lichte haarkleur (oke alleen die rechtse). Die linkse valt wel mee.
[..]
Jawel
Ja ik vind dat enorm ordinair.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen die linker heeft d'r haar gekleurd voor zover ik weet. Mijn wenkbrauwen zijn ook donkerder dan m n haar.
Ik vind d'r ook gewoon niet knap daar niet van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Die rechtse is voor de kijker vooral 'tiet', maar da's 't enige wat ik er aan kan opmerken eigenlijk
Bukten ze wel de verkeerde kant opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef yosander het volgende:
Het zijn zusjes van mekaar.
Maar ik zat daar gewoon chill op die stoel en ze wilden met me op de foto, dus toen gingen ze zo bukken jwz.
Blonde Nederlander jwtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef yosander het volgende:
Het zijn zusjes van mekaar.
Maar ik zat daar gewoon chill op die stoel en ze wilden met me op de foto, dus toen gingen ze zo bukken jwz.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voldeden niet aan de ingangseisen
Maakt mij niet uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bukten ze wel de verkeerde kant op
Mja, ik verbleef een week bij hun (en die linker een week bij mij)quote:
Uitwisseling van school fzooooo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.
[..]
Mja, ik verbleef een week bij hun (en die linker een week bij mij).
Jep. Toffe tijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uitwisseling van school fzooooo?
Dit was een extra uitwisseling waar je aan mee kon doen. En dit was ook een flinke zuipreis (5/6-vwo jwz). Toen we terugkwamen van de discotheek moest de taxi 4x langs de kant stoppen omdat mijn Italiaan telkens moest kotsenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Deden wij niet aan, wij gingen gewoon zuipen in Berlijn
Wij gingen tenminste zuipen op Terschelling, stuk beter.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Deden wij niet aan, wij gingen gewoon zuipen in Berlijn
Kegelen, dat deden wij vroeger toen ik klein was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hadden wel uitwisselingen, met een school in Oost-Duitsland..
Ik had het geweldige geluk om geplaatst te worden bij een meisje dat zelf daar een half jaar op uitwisseling was, uit Georgië...
Het gastgezin was heel aardig, maar ik moest op een luchtbedje bij haar op de kamer en de kon niet slapen zonder dat de radio heel hard aan stond![]()
Toen ik een dag later een rondleiding kreeg lieten ze me ook de riante gastenslaapkamer zien... maar 'Tico () vond het veel leuker als ik bij haar op de kamer sliep'...
owned...
Wat een kutweek was dát zeg![]()
Ook zagen deze jongeren 'Kegeln', een soort bowlen, als het ultieme avondvermaak..
Volgens mij doen ze pas aan uitwisselingen op mijn school sinds ik er vanaf ben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit was een extra uitwisseling waar je aan mee kon doen. En dit was ook een flinke zuipreis (5/6-vwo jwz). Toen we terugkwamen van de discotheek moest de taxi 4x langs de kant stoppen omdat mijn Italiaan telkens moest kotsen. Kon ik haar nog naar de eigen slaapkamer slepen
.
Terschelling beter noemen dan Berlijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij gingen tenminste zuipen op Terschelling, stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |