het plan is juist een kleinere aangezien ik een laptop heb nu, en niet zoveel ruimte nodig hebquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt nu toch al een soort van bureau? Gewoon een wat grotere pakken, dat past nog wel zo te zien.
Bovendien, studeren op bed is ook niet alles, je kan ook niet de hele dag gaan liggen.
2 persoons slaapbank.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef Etsu het volgende:
maarrrrr een bank waar je lekker op kan zitten, of een bureau?
bureau ook in mijn gevalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bank is sowieso vrij onnodig.
Ik maak ook niet veel gebruik van mijn bureau, maar het is wel handig om zo'n ding te hebben.quote:
Nee dat kan niet, je krijgt namelijk dit als je heel de dag fulltime studeert:quote:
Sloddervos.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je krijgt namelijk dit als je heel de dag fulltime studeert:
[ afbeelding ]
ik zuip niet en ik rook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je krijgt namelijk dit als je heel de dag fulltime studeert:
[ afbeelding ]
Ik ben niet aan het zuipen, dat heet een studieborrel.quote:
het lijkt op zuipenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het zuipen, dat heet een studieborrel.
c1000 huiswijn en dan gaan zuipen. Dat is 3 euro betalen om gegarandeerd een hele dag kapot te gaan van de kater.quote:
zuipen is zuipen, daar gaat het om.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
c1000 huiswijn en dan gaan zuipen. Dat is 3 euro betalen om gegarandeerd een hele dag kapot te gaan van de kater.
LIEFDE.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hendig sjieke asbak wel godverdomme.
en je kleren danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
nodig: bed, laptop en koelkast voor bier
Vooral dat laatste.quote:
Met een honkbalknuppel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
ik ben expres gezakt om nog een jaartje middelbare te doen, raak me aan
waarom nou weerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een honkbalknuppel.
Lijkt me wel geinig.quote:
zal ik jou eens in elkaar rammenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me wel geinig.
Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar de kans dat het gaat lukken is niet zo groot.quote:
Boeiend.quote:
waarom dan denk je dat ik slap ben ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar de kans dat het gaat lukken is niet zo groot.
Je lijkt me gewoon een nogal slap individu, het type bonenstaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom dan denk je dat ik slap ben ofzo
mja dat is ook wel zo maarja wat doe je eraanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je lijkt me gewoon een nogal slap individu, het type bonenstaak.
Vlegel, gezien je ondertitel moet je hier nu helemaal niet zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je lijkt me gewoon een nogal slap individu, het type bonenstaak.
Ik ben geen chav.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vlegel, gezien je ondertitel moet je hier nu helemaal niet zijn.
Sportschool.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja dat is ook wel zo maarja wat doe je eraan
Hoe houd je dat vol?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
te lui voor. ik lig hele dagen op bed
Dat valt me dan weer mee.quote:
gewoon, door te liggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe houd je dat vol?
Vier keer per week een uurtje, of 75 minuten... come onquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
te lui voor. ik lig hele dagen op bed
fitnessenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vier keer per week een uurtje, of 75 minuten... come on
De hele dag liggen is gewoon niet vol te houden mên.quote:
Selbstverständlich, en met jou?quote:
nou mij lukt het wel hoor, af en toe opstaan voor wat drinken, of naar de wc, maar voor de rest plat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De hele dag liggen is gewoon niet vol te houden mên.
Zullen we stripmijnenvegeren op msn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze doen spelletjes maar ze snappen er niks van.
Krachttraining is wat anders dan fitnessen, vind ik.quote:
kan beterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Selbstverständlich, en met jou?
ook te lui voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Krachttraining is wat anders dan fitnessen, vind ik.
Ik doe alleen mee als jij ook een cam hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zullen we stripmijnenvegeren op msn?
Ik heb alleen geen cam.
Wil je zo graag mijn vaatje zien dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als jij ook een cam hebt.
Nee, ik weiger gewoon alleen voor de cam te gaan zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wil je zo graag mijn vaatje zien dan?
Waarom?quote:
Dan bel je een leuke vriendin die naast je gaat zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik weiger gewoon alleen voor de cam te gaan zitten.
Ik heb geen leuken vriendinnen jeweetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Dan bel je een leuke vriendin die naast je gaat zitten.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb geen leuken vriendinnen jeweet
Jij bent niet leuk.quote:
ik ben leuker dan iedereenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent niet leuk.
Onmogelijkquote:
Nog veel onmogelijkerquote:
En daar zijn wel lekkere vriendinnen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga nu inpakken en zo richting mijn eigen huisje
Uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En daar zijn wel lekkere vriendinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |