waarom dan denk je dat ik slap ben ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar de kans dat het gaat lukken is niet zo groot.
Je lijkt me gewoon een nogal slap individu, het type bonenstaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom dan denk je dat ik slap ben ofzo
mja dat is ook wel zo maarja wat doe je eraanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je lijkt me gewoon een nogal slap individu, het type bonenstaak.
Vlegel, gezien je ondertitel moet je hier nu helemaal niet zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je lijkt me gewoon een nogal slap individu, het type bonenstaak.
Ik ben geen chav.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vlegel, gezien je ondertitel moet je hier nu helemaal niet zijn.
Sportschool.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja dat is ook wel zo maarja wat doe je eraan
Hoe houd je dat vol?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
te lui voor. ik lig hele dagen op bed
Dat valt me dan weer mee.quote:
gewoon, door te liggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe houd je dat vol?
Vier keer per week een uurtje, of 75 minuten... come onquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
te lui voor. ik lig hele dagen op bed
fitnessenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vier keer per week een uurtje, of 75 minuten... come on
De hele dag liggen is gewoon niet vol te houden mên.quote:
Selbstverständlich, en met jou?quote:
nou mij lukt het wel hoor, af en toe opstaan voor wat drinken, of naar de wc, maar voor de rest plat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De hele dag liggen is gewoon niet vol te houden mên.
Zullen we stripmijnenvegeren op msn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze doen spelletjes maar ze snappen er niks van.
Krachttraining is wat anders dan fitnessen, vind ik.quote:
kan beterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Selbstverständlich, en met jou?
ook te lui voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Krachttraining is wat anders dan fitnessen, vind ik.
Ik doe alleen mee als jij ook een cam hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zullen we stripmijnenvegeren op msn?
Ik heb alleen geen cam.
Wil je zo graag mijn vaatje zien dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als jij ook een cam hebt.
Nee, ik weiger gewoon alleen voor de cam te gaan zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wil je zo graag mijn vaatje zien dan?
Waarom?quote:
Dan bel je een leuke vriendin die naast je gaat zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik weiger gewoon alleen voor de cam te gaan zitten.
Ik heb geen leuken vriendinnen jeweetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Dan bel je een leuke vriendin die naast je gaat zitten.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb geen leuken vriendinnen jeweet
Jij bent niet leuk.quote:
ik ben leuker dan iedereenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent niet leuk.
Onmogelijkquote:
Nog veel onmogelijkerquote:
En daar zijn wel lekkere vriendinnen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga nu inpakken en zo richting mijn eigen huisje
Uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En daar zijn wel lekkere vriendinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |