quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
longkanker op je vijfde. nee, dit slik ik niet
niet zo pessimistischquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Dastan het volgende:
maar ja ik zal toch de zestig wel niet halen
morgenochtendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
en ik zit met een dilemma of ik nu moet scheren, of morgenochtend
Mesje of apparaat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
en ik zit met een dilemma of ik nu moet scheren, of morgenochtend
vanavond ziet toch niemand je dus kan je lkkr laten groeienquote:
Ik wist gewoon dat jij een mesje gebruikt en iets dergelijks ging zeggenquote:
niet zomaar een mesjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij een mesje gebruikt en iets dergelijks ging zeggen
Impliceren dat Dastan al een baard heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij een mesje gebruikt en iets dergelijks ging zeggen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
vanavond ziet toch niemand je dus kan je lkkr laten groeien
apparaat is echt kut, niet alles gaat weg, je huid wordt er warm van, je krijgt er vlekken van en het is gewoon kutquote:
ja daarom moet je morgen scheren nitwitquote:
en je schaamhaar ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
mijn baard wordt met de week donkerder
alles gaat wel wegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
apparaat is echt kut, niet alles gaat weg, je huid wordt er warm van, je krijgt er vlekken van en het is gewoon kut
dat niet doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb dat nog nooit geprobeerd, scheren met een mesje.
o jmmrquote:
bij mij gaat niet alles weg hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
alles gaat wel weg
je huid wordt er even warm van maar dat is zo weg
vlekken nog nooit gehad
Jan Pier Tjoris en Corneelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Kutstudent het volgende:
Scheren.Laat gewoon staan man. 1 keer per week scheren is genoeg. Echte mannen hebben baarden.
scheer jijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
alles gaat wel weg
je huid wordt er even warm van maar dat is zo weg
vlekken nog nooit gehad
jij scheertquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb dat nog nooit geprobeerd, scheren met een mesje.
Mijn baard is donker en mijn haar is blondquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
mijn baard wordt met de week donkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |