Jij moet echt vaker van je zolderkamertje afkomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welkom in SES SC. Stel je eens voor
ik doe trouwons mijn best om dat te weten te komenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef -Dora- het volgende:
Mensen die gaan schelden met 'kanker' krijgen bij mij minpunten. Stomme idioten die niet weten wat het is om zelf kanker te hebben.
Mensen die zo'n beperkte en bekrompen gedachtengang hebben krijgen bij mij minpunten. Als je om zulke zaken al gaat huilen moet het leven wel heel zwaar voor je zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef -Dora- het volgende:
Mensen die gaan schelden met 'kanker' krijgen bij mij minpunten. Stomme idioten die niet weten wat het is om zelf kanker te hebben.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik doe trouwons mijn best om dat te weten te komen
niet als je niet meer gaat roken doordat je je tanden hebt gepoetstquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik doe trouwons mijn best om dat te weten te komen
ik kan moeilijk de ganse dag m'n tanden poetsenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet als je niet meer gaat roken doordat je je tanden hebt gepoetst
het kan, je wilt het alleen nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik kan moeilijk de ganse dag m'n tanden poetsen
Ik ben een tijdje inactiever geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moet echt vaker van je zolderkamertje afkomen.
Toch wel, op mijn vijfde werd er geconstateerd dat ik longkanker had, ik heb tot mijn zevende in het ziekenhuis gelegen en tot mijn twaalfde moest ik om de twee weken terugkomen. Op mijn twaalfde werd ik dan echt uit het ziekenhuis ontslagen.quote:
Heequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welkom in SES SC. Stel je eens voor
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef -Dora- het volgende:
[..]
Toch wel, op mijn vijfde werd er geconstateerd dat ik longkanker had, ik heb tot mijn zevende in het ziekenhuis gelegen en tot mijn twaalfde moest ik om de twee weken terugkomen. Op mijn twaalfde werd ik dan echt uit het ziekenhuis ontslagen.
ik doe het echt, want dan moet ik 's middags naar het ziekenhuis en van mijn arts moest ik stoppen dus hij mag het niet ruikenquote:
Het is een kloon, sukkel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje inactiever geweest.
Nog een keer voorstellen kan geen kwaad.
waarom moest je stoppenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik doe het echt, want dan moet ik 's middags naar het ziekenhuis en van mijn arts moest ik stoppen dus hij mag het niet ruiken
longkanker op je vijfde. nee, dit slik ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef -Dora- het volgende:
[..]
Toch wel, op mijn vijfde werd er geconstateerd dat ik longkanker had, ik heb tot mijn zevende in het ziekenhuis gelegen en tot mijn twaalfde moest ik om de twee weken terugkomen. Op mijn twaalfde werd ik dan echt uit het ziekenhuis ontslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |