Nee ze zouden het een keer afkeuren. Achterlijke primitievelingenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)relschoppers-vk.html
Laat Jacob Kohnstamm het niet horen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:15 schreef apple_pie het volgende:
Mooi dat ze namen en shamen op BBC.
Het is natuurlijk ontzettend slim om hard weg te fietsen van het rel-gebiedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Aaaahhhh..... Het hele land is al dagen in rep en roer en op dat moment worden er in de buurt van die plek gebouwen in de fik gestoken. Ook al waren ze onschuldig, ze hadden daar nooit moeten zijn. Ik ben blij dat ze klappen hebben gekregen, of ze er nou bij betrokken waren of niet
Je ziet ook een man rustig met fiets aan de hand lopen, een stukje terug. Die wordt wel aangesproken, maar voor de rest nietsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ontzettend slim om hard weg te fietsen van het rel-gebied![]()
Gewoon zorgen dat je de schijn niet tegen hebt, is er niks aan de hand.
Dat soort slappe advocatentypes zijn een van de redenen dat het zover heeft kunnen komen in Europa.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Laat Jacob Kohnstamm het niet horen.
Wegens het handhaven van de orde? Of de staat terroriseert het tuig, of het tuig terroriseert iedereen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wordt daar nou behoorlijk geknuppeld en geschopt door de cops?
Dan voorzie ik nog een heleboel rechtzaken tegen diezelfde cops.
Geen idee hoe men de rechtszaken gaat voeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wegens het handhaven van de orde? Of de staat terroriseert het tuig, of het tuig terroriseert iedereen.
Volgensmij niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:37 schreef Swomp het volgende:
Zo, zijn er nog rellen overdag geweest vandaag ? Nee toch?
Ziet het er naar uit dat er wel nog wat gaat gebeuren ?
Overdag slapen ze nog he. Dat nachtelijke rellen is vermoeiend en ze hoeven er toch niet vroeg uit voor werk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:37 schreef Swomp het volgende:
Ze moeten 'de buit' tussendoor ook op ebay zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Als je de hoeveelheid drank ziet de ze gejat hebben zullen ze nu wel een kater hebben.
De volgende worden nog ingepland.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:37 schreef Swomp het volgende:
Je hoopt er echt op hé?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:37 schreef Swomp het volgende:
Je ziet dat ook voor iedere oorlog. Shock en awe!? Geweldig begin maar dan kan ik naar mooie kleurtjes op cnn kijken!!!quote:
In Frankrijk was er toen ook even een pauze in Parijs, toen gingen ze verder in andere steden was daar de focus op en later begon Parijs ook weerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:51 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Zal in het weekend wel los gaan. Als er nog meer doden vallen is het hek helemaal van de dam zodra die groepen al dan niet terecht ook nog wraak gaan nemen. En ja, dan heb je in principe een burgeroorlog. Maar ook hier geldt dat escalatie de enige kans op redding is. Maar dat is dan maar weer gewoon mijn persoonlijke mening.
Dat hier nog mensen aandacht aan schenken en hier nog steeds raar van op kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee ze zouden het een keer afkeuren. Achterlijke primitievelingen
Daar begint het al aardig op te lijken. Iedereen relt tegen iedereen inmiddelsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:51 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Zal in het weekend wel los gaan. Als er nog meer doden vallen is het hek helemaal van de dam zodra die groepen al dan niet terecht ook nog wraak gaan nemen. En ja, dan heb je in principe een burgeroorlog. Maar ook hier geldt dat escalatie de enige kans op redding is. Maar dat is dan maar weer gewoon mijn persoonlijke mening.
? hoe zoquote:
Haha. Ik voel me niet aangesproken en ben dus ook consequent. De manier waarop mensen hier gretig zitten te zoeken naar streams die zo veel mogelijk ellende laten zien toont aan dat bepaalde personen geen haar beter zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je ziet dat ook voor iedere oorlog. Shock en awe!? Geweldig begin maar dan kan ik naar mooie kleurtjes op cnn kijken!!!![]()
(insert andere hyves emoticons) Nu is het geweld echter tegen ''normale'' mensen gericht en vinden veel mensen het opeens niet meer cool. Die jongen is tenminste consequent.
Met dat verschil dat de mensen die kijken naar de streams niks of niemand kwaad doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha. Ik voel me niet aangesproken en ben dus ook consequent. De manier waarop mensen hier gretig zitten te zoeken naar streams die zo veel mogelijk ellende laten zien toont aan dat bepaalde personen geen haar beter zijn.
waarom je kan er ook van lerenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha. Ik voel me niet aangesproken en ben dus ook consequent. De manier waarop mensen hier gretig zitten te zoeken naar streams die zo veel mogelijk ellende laten zien toont aan dat bepaalde personen geen haar beter zijn.
??? verklaar u nader?quote:
Lees je eigen posts eens terug en daar staan de argumenten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
??? verklaar u nader?
zonder argumenten kan ik niets
OMG nog zo'n sukkel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Twin1983 het volgende:
Die islamieten die oproepen om de regering omver te werpen moeten ze levenslang opsluiten.
Treason, staatsgevaarlijk, whatever.
En de rest gewoon hun gang laten gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Twin1983 het volgende:
Die islamieten die oproepen om de regering omver te werpen moeten ze levenslang opsluiten.
Alleen als ze blank zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
Beste Burgemeester van Gouda,
Denkt u dat als we deze jonge Engelse kansenjongeren vooraf gratis karatelessen hadden geboden, dat er meer of minder winkelruiten en lichamen gesneuveld waren?
Groetjes,
een geinteresseerde fan
Dat is natuurlijk het ergste wat er is gebeurd de afgelopen dagen een marginaal groeoké radicale idioten die iets roeptquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Twin1983 het volgende:
Wat een idioterie!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Twin1983 het volgende:
Die islamieten die oproepen om de regering omver te werpen (..)
Ja, dat ze over barbaarse daden beginnen. Net zoiets als een verkrachter die anderen ervan beticht vrouwonvriendelijk te zijn als ze een schuine opmerking maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
(..)
En het gestook vanuit Libië en Iran helpt ook mee.(..)
Wat je hiervan leert is dat je maar beter ergens iets van een knuppel moet hebben en dat je je buren moet kennen. Niet 3 nachten wachten voordat je als buurt elkaar gaat helpen maar na de eerste dag al bij elkaar komen en gezellig rond een vuurkorf ofzo gaan zitten aan het einde van je straat. Als de pleuris rond 2en nog niet is uitgebroken elders in je stad kan je gaan slapen. Overheid is gewoon niet in staat om bij zoiets in te grijpen. Je zag hoeveel moeite het koste om 2 straten uit elkaar te houden toen de Molukkers en Marokkanen elkaar de harses in wouden rammen. Laat staan als er een paar honderd eikeltjes door je stad heen rennen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom je kan er ook van leren
niet elk mens kijkt omdat hij of zij bloed wil zien.
maar ook gewoon van hoe is het toch mogelijk dat zie iets kan gebeuren in een land als de UK
en willen dan graag daarvan alles mee pakken ..
of hebben daar kennissen zitten of familie die leven in de onrust plekken
het is niet leuk maar het kan net zo goed in 020 of 010 gebeuren..
was 1 vader op sky die is niet dood of moet vanavond gebeurt zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
Was die man wiens zonen zijn dood gereden nou wel of niet aan een hartaanval overleden?
Die geruchten las ik vanmiddag op internet en ik ben pas net weer terug, dus ik heb er verder niks meer over gehoord.
genoeg.quote:
Voor 30 euro boek je een ticket en ga je live kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:42 schreef Toverheks het volgende:
morgen 8 uur live een special op sky over de rellen hoor ik net
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor 30 euro boek je een ticket en ga je live kijken.
Mietjesheks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ik bedanken, kijk wel live vanuit mijn eigen huiskamer
[object XMLDocument]quote:
Precies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef yavanna het volgende:
Misschien besloot de duitser even een 30 euro ticket te halen om een goedkope flatscreen oid te halen.![]()
Ik denk eerder dat Duitsland een revolutie aan het starten is zodat ze Europa eindelijk kunnen veroveren!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef yavanna het volgende:
Misschien besloot de duitser even een 30 euro ticket te halen om een goedkope flatscreen oid te halen.![]()
''WMP Mark Payne
I have reviewed many of the prisoners in custody. They are from a variety of communities, of all races and creeds, even one from Germany.''
Een ritje op je bezemsteel naar Londen dan? Lekker shoppen daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[object XMLDocument]
dat vind ik een lief koosnaampje van je![]()
Three courts in London will stay open Wednesday night to deal with the number of people charged
En tijdens een interview zei iemand nog: "tijdens de 2e wereldoorlog brandden de Duitsers onze stad plat. Nu doen we het zelf"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef yavanna het volgende:
''WMP Mark Payne
I have reviewed many of the prisoners in custody. They are from a variety of communities, of all races and creeds, even one from Germany.''
vind het zo triest als ik steeds die beelden zie van gratis graaien wat je graaien kan, zag een link vandaag voorbij komen dat er foto@s staan op zo een engelse politiesite, ze moeten het groot steeds herhalen op elke BBC kanaal daarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ritje op je bezemsteel naar Londen dan? Lekker shoppen daar.
Down with the economies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En tijdens een interview zei iemand nog: "tijdens de 2e wereldoorlog brandden de Duitsers onze stad plat. Nu doen we het zelf"
Zeg eerlijk, wat zou jij doen als er een flatscreen in je tuin gezet werd. Zou je hem houden of teruggeven?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het zo triest als ik steeds die beelden zie van gratis graaien wat je graaien kan, zag een link vandaag voorbij komen dat er foto@s staan op zo een engelse politiesite, ze moeten het groot steeds herhalen op elke BBC kanaal daar
quote:Sir Christopher Meyer
Overall police numbers are not the whole story. For riot control you need fit, youngish officers. What percentage meet that standard?
idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:55 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige Fotoshops zijn wel vermakelijk.
http://photoshoplooter.tumblr.com/
De logicaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En tijdens een interview zei iemand nog: "tijdens de 2e wereldoorlog brandden de Duitsers onze stad plat. Nu doen we het zelf"
ik heb geen tuinquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, wat zou jij doen als er een flatscreen in je tuin gezet werd. Zou je hem houden of teruggeven?
Vis een optie?quote:
Ik denk niet dat hij daar een logica mee bedoelde. Hij heeft namelijk wel gelijk. Hoe schrijnend is het, als je niet eens meer een vijand nodig hebt om je stad kapot te krijgen?quote:
Je maakt toch een grapje, zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, wat zou jij doen als er een flatscreen in je tuin gezet werd. Zou je hem houden of teruggeven?
Ah, andere insteek. Ja, dan klopt het. Alleen dat 'we' begrijp ik dan niet, het is niet zo dat elke Londenaar dit doet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar een logica mee bedoelde. Hij heeft namelijk wel gelijk. Hoe schrijnend is het, als je niet eens meer een vijand nodig hebt om je stad kapot te krijgen?
Zo voelt het denk ik wel. Althans, ik zou een zelfde soort sentiment hebben als dit in mijn stad gebeurde. Alhoewel uiteraard niet geheel terecht, maar wat je voelt is nou eenmaal niet altijd even terecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, andere insteek. Ja, dan klopt het. Alleen dat 'we' begrijp ik dan niet, het is niet zo dat elke Londenaar dit doet.
Is een beetje grootspraak.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:03 schreef yavanna het volgende:
Audio interview met white trash, moeite waard om te luisteren
'I'll keep looting until I get caught'
Violence and looting has broken out in Manchester with fire bombs thrown at shops and looters stealing clothes, electrical items and alcohol.
BBC correspondent Nick Ravenscroft spent the night in Manchester as police battled to keep control of the streets.
"I'll keep doing this every day until I get caught," one rioter told him. "When I get home nothing is going to happen to me."
bronquote:Another of our reporters in Manchester, Shiv Malik, says a number of city centre bars and licensed premises have decided to close up early this evening. Manchester Police have told us that they haven't given any explicit instructions about this but as one hotel manager put it, they want to be "ahead" of the game.
It had been raining quite heavily (even for Manchester) but that has eased up now. In Piccadilly Gardens, the police presence is very strong with fluorescent jacketed officers stationed in pairs every 40 feet or so. Police vans are parked in and around the square.
The atmosphere remains tense but police officers have said they have not heard of any incidents yet. On Market Street the scene of some of last night's violence, and where Ed Milliband toured earlier today, shops have either shuttered their windows or are boarding them up. Carpenters are still hurriedly shoring up Debenhams with plywood.
My colleague Jeevan Vasagar and I are also keeping an eye on this meeting billed as a Stop the Manchester Riots event. However it has also been promoted on Facebook pages linked to the English Defence League.
People were supposed to meet at 5pm outside Cafe Nero beside Piccadilly train station and over 600 people have said they would attend but currently there is no one there except a few police officers. One of the organisers said people were running late, including him, as his car had broken down outside town
En niet-islamieten die daartoe oproepen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Twin1983 het volgende:
Afgelopen nacht was het ook 'opeens' veel rustiger in Londen toen o.a. de pakkans enorm steeg. Zal voor lui elders niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is een beetje grootspraak.
[..]
bron
Is er dan zoveel politiekracht dat je het apperaat in Birmingham en Manchester ook binnen 24 uur kan verdrievoudigen? lquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef yavanna het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het ook 'opeens' veel rustiger in Londen toen o.a. de pakkans enorm steeg. Zal voor lui elders niet veel anders zijn.
Manchester was er op voorbereid en politie overal mag nu harder optreden. Alle agenten op verlof, vakantie en zelfs gepensioneerde agenten zijn opgeroepen om zich te melden voor dienst.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is er dan zoveel politiekracht dat je het apperaat in Birmingham en Manchester ook binnen 24 uur kan verdrievoudigen? l
Die burger-knokploegen zijn begrijpelijk, maar ergens enger dan de plunderaars: dit heeft namelijk alle mogelijkheden om een burgeroorlog te worden: de ene helft tegen de andere!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
En veel burgergroepen momenteel.
Bulshit. Als jou straat bij elkaar zou komen en een burgerwacht te vormen zou dat dan op enige manier veranderen in een wraak expeditie? Zou jij daarin meegaan? Denk het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die burger-knokploegen zijn begrijpelijk, maar ergens enger dan de plunderaars: dit heeft namelijk alle mogelijkheden om een burgeroorlog te worden: de ene helft tegen de andere!
zagen we ook in egypte ten tijde van tahrir, niets mis meequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die burger-knokploegen zijn begrijpelijk, maar ergens enger dan de plunderaars: dit heeft namelijk alle mogelijkheden om een burgeroorlog te worden: de ene helft tegen de andere!
Dat was gisterenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:26 schreef Rijstbal het volgende:
Ik kom net thuis. Wat hoor ik? 3 doden?![]()
twitter:UKRiots twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:26:308.30pm Update: No disorder yet, but Birmingham streets are tense, with lots of people out tonight. reageer retweet
Gelukkig jagen ze de burgerwachten weg met honden als het even link wordt. Was net op bbc.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
zagen we ook in egypte ten tijde van tahrir, niets mis mee
Ik heb (o.b.v. eerdere gevallen) de indruk dat plunderaars bijna altijd lafbekken zijn: men doet het als het makkelijk is, maar als er weerstand is dan geeft men het ook vrij snel op. Plunderen is een heel opportunistisch iets wat dat betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Had je dit een week eerder gezegd dan hadden ze je voor gek verklaard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef Caland het volgende:
In Birmingham zorgen de hooligans ervoor dat het rustig blijft.![]()
50% van Engeland nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je maakt toch een grapje, zeker?
Valt allemaal wel mee. Er zijn al jaren rellen in Engeland tusen verschillende bevolkingsgroepen. Meestal kunnen ze wel naast elkaar leven, maar af en toe lopen de gemoederen wat hoger op dan normaal. Gaan ze elkaar aftuigen of met wapens achterna zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Had je dit een week eerder gezegd dan hadden ze je voor gek verklaard.
Geeft wel aan hoe bizar het eigenlijk is.
Kijk de straten daar dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:36 schreef djenneke het volgende:
[..]Hoe kom je bij die "wijsheid"?
Hopen op het laatste. Ik ga dinsdag naar Londen toe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef Happel het volgende:
Aankomend weekend zal het wel weer los gaan. Of het ergste is nu geweest en alle rumoer verminderd zienderogen. Denk eigenlijk het laatste.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopen op het laatste. Ik ga dinsdag naar Lomden toe.
Ik zit gelukkig in Zuid-Kensington.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef superworm het volgende:
[..]Dan is Genève vrijdag voor mij een veilige keuze geweest.
Weet je wel hoeveel inwoners Londen heeft?quote:
Maat van me zit er nu. Niks aan het handje, waar hij is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopen op het laatste. Ik ga dinsdag naar Londen toe.
Ik ga ook binnenkort, maar mijn familie daar heeft helemaal geen last van de rellen e.d. Niks aan de hand dus, denk/hoop ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopen op het laatste. Ik ga dinsdag naar Londen toe.
De meeste mensen doen wat ze altijd doen. De pubs waren gisteravond en vanavond echt niet minder vol dan ze normaal zijn. London is enorm groot, in 95% van de stad merk je echt helemaal nits van de rellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel inwoners Londen heeft?
En dan hebben we het alleen nog over een paar steden. Jij hebt het over 50% van Engeland...
De meeste mensen zitten gewoon thuis te wachten en te hopen dat de ellende snel voorbij is.
twitter:BenQuinn75 twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:36:14Watching as Police try to disperse crowds of men in eltham. Am told it's not a kettle, but looks like one #ukriots reageer retweet
Roept dat nou niet te hard. Lijkt wel wat te bloeien in Elthamquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef Kvdijk het volgende:
Live beelden op sky , gebeurt nog niet veel
Klopt. Dat was zo te zien geen agent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:10 schreef Caland het volgende:
Maar die gast die in Manchester van z'n fiets af pleurt doet dat toch door toedoen van een wegrennend maatje van hem?
Ja nu plaspauze tegen de muur ofzo :pquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Roept dat nou niet te hard. Lijkt wel wat te bloeien in Eltham
Politie was daar niet zo blij mee btw. Vanmiddag een interview met een politiechef die vertelde dat hij nu mankracht kwijt was aan het in de gaten houden van bepaalde burgergroepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef Caland het volgende:
In Birmingham zorgen de hooligans ervoor dat het rustig blijft.![]()
Skynews is en blijft de beste wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef Kvdijk het volgende:
Zijn er nog goeie streams?
Ik heb sky op me tv en bbcnews als stream maar is steeds in herhaling..
Het is in Birmingham gaan regenen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
Weer alle choppers in Londen trouwens, niks in Birmingham.
Je hebt er echt bijna nergens last van (en ik woon in Londen). Ik heb er nog niks van gemerkt (maar ik ben veel op reis), maar hoor ook helemaal niks van vrienden en collega's.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Maat van me zit er nu. Niks aan het handje, waar hij is.
Zie de OP. Met name de onderste Sky link is goed.quote:
twitter:footylooroll twitterde op woensdag 10-08-2011 om 22:18:22#zulus on radio wm "we're birmingham city, you'll do as your told" #zulusgonnagetya reageer retweet
Dacht dat het om een volwassen man ging. Of heeft de man geen recente foto van zijn zoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef Kingstown het volgende:
Voorpagina van The Independer van morgen:
http://twitpic.com/641cuk
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef Disorder het volgende:
Haha, die kneus die zichzelf op twitter liet zien met een plotseling reusachtige game verzameling wordt nu ook officieel gezocht: http://www.flickr.com/pho(...)82019/in/photostream
Allemaal groepjes agenten, maar die ene links wordt buitengeslotenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef yavanna het volgende:
Manchester Arndale vanavond
[ afbeelding ]
Volgens mij was die jongen 21.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dacht dat het om een volwassen man ging. Of heeft de man geen recente foto van zijn zoon.
Vraag mezelf ook af of die foto wel iets met London te maken heeft, die foto ging mij een beetje te snel het internet op. Verder zijn er ook veel fotos/videos in omloop van de rellen in Vancouver van pas geleden waar ze nu het label London op plakken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus. Maar de schijfjes zitten toch achter en slot in een kast? En hij heeft ze daarna allemaal in het hoesje gestopt?
of er liggen maar een paar hoesjes leeg in de winkel en de rest zit in de gesloten verpakking achter de toonbankquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus. Maar de schijfjes zitten toch achter en slot in een kast? En hij heeft ze daarna allemaal in het hoesje gestopt?
Heel goed jongens. Bescherm die Topman.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef yavanna het volgende:
Manchester Arndale vanavond
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |