Je hebt er echt bijna nergens last van (en ik woon in Londen). Ik heb er nog niks van gemerkt (maar ik ben veel op reis), maar hoor ook helemaal niks van vrienden en collega's.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Maat van me zit er nu. Niks aan het handje, waar hij is.
Zie de OP. Met name de onderste Sky link is goed.quote:
twitter:footylooroll twitterde op woensdag 10-08-2011 om 22:18:22#zulus on radio wm "we're birmingham city, you'll do as your told" #zulusgonnagetya reageer retweet
Dacht dat het om een volwassen man ging. Of heeft de man geen recente foto van zijn zoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef Kingstown het volgende:
Voorpagina van The Independer van morgen:
http://twitpic.com/641cuk
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef Disorder het volgende:
Haha, die kneus die zichzelf op twitter liet zien met een plotseling reusachtige game verzameling wordt nu ook officieel gezocht: http://www.flickr.com/pho(...)82019/in/photostream
Allemaal groepjes agenten, maar die ene links wordt buitengeslotenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef yavanna het volgende:
Manchester Arndale vanavond
[ afbeelding ]
Volgens mij was die jongen 21.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dacht dat het om een volwassen man ging. Of heeft de man geen recente foto van zijn zoon.
Vraag mezelf ook af of die foto wel iets met London te maken heeft, die foto ging mij een beetje te snel het internet op. Verder zijn er ook veel fotos/videos in omloop van de rellen in Vancouver van pas geleden waar ze nu het label London op plakken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus. Maar de schijfjes zitten toch achter en slot in een kast? En hij heeft ze daarna allemaal in het hoesje gestopt?
of er liggen maar een paar hoesjes leeg in de winkel en de rest zit in de gesloten verpakking achter de toonbankquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus. Maar de schijfjes zitten toch achter en slot in een kast? En hij heeft ze daarna allemaal in het hoesje gestopt?
Heel goed jongens. Bescherm die Topman.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef yavanna het volgende:
Manchester Arndale vanavond
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |