OMG nog zo'n sukkel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Twin1983 het volgende:
Die islamieten die oproepen om de regering omver te werpen moeten ze levenslang opsluiten.
Treason, staatsgevaarlijk, whatever.
En de rest gewoon hun gang laten gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Twin1983 het volgende:
Die islamieten die oproepen om de regering omver te werpen moeten ze levenslang opsluiten.
Alleen als ze blank zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
Beste Burgemeester van Gouda,
Denkt u dat als we deze jonge Engelse kansenjongeren vooraf gratis karatelessen hadden geboden, dat er meer of minder winkelruiten en lichamen gesneuveld waren?
Groetjes,
een geinteresseerde fan
Dat is natuurlijk het ergste wat er is gebeurd de afgelopen dagen een marginaal groeoké radicale idioten die iets roeptquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Twin1983 het volgende:
Wat een idioterie!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Twin1983 het volgende:
Die islamieten die oproepen om de regering omver te werpen (..)
Ja, dat ze over barbaarse daden beginnen. Net zoiets als een verkrachter die anderen ervan beticht vrouwonvriendelijk te zijn als ze een schuine opmerking maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
(..)
En het gestook vanuit Libië en Iran helpt ook mee.(..)
Wat je hiervan leert is dat je maar beter ergens iets van een knuppel moet hebben en dat je je buren moet kennen. Niet 3 nachten wachten voordat je als buurt elkaar gaat helpen maar na de eerste dag al bij elkaar komen en gezellig rond een vuurkorf ofzo gaan zitten aan het einde van je straat. Als de pleuris rond 2en nog niet is uitgebroken elders in je stad kan je gaan slapen. Overheid is gewoon niet in staat om bij zoiets in te grijpen. Je zag hoeveel moeite het koste om 2 straten uit elkaar te houden toen de Molukkers en Marokkanen elkaar de harses in wouden rammen. Laat staan als er een paar honderd eikeltjes door je stad heen rennen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom je kan er ook van leren
niet elk mens kijkt omdat hij of zij bloed wil zien.
maar ook gewoon van hoe is het toch mogelijk dat zie iets kan gebeuren in een land als de UK
en willen dan graag daarvan alles mee pakken ..
of hebben daar kennissen zitten of familie die leven in de onrust plekken
het is niet leuk maar het kan net zo goed in 020 of 010 gebeuren..
was 1 vader op sky die is niet dood of moet vanavond gebeurt zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
Was die man wiens zonen zijn dood gereden nou wel of niet aan een hartaanval overleden?
Die geruchten las ik vanmiddag op internet en ik ben pas net weer terug, dus ik heb er verder niks meer over gehoord.
genoeg.quote:
Voor 30 euro boek je een ticket en ga je live kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:42 schreef Toverheks het volgende:
morgen 8 uur live een special op sky over de rellen hoor ik net
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor 30 euro boek je een ticket en ga je live kijken.
Mietjesheks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ik bedanken, kijk wel live vanuit mijn eigen huiskamer
[object XMLDocument]quote:
Precies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef yavanna het volgende:
Misschien besloot de duitser even een 30 euro ticket te halen om een goedkope flatscreen oid te halen.![]()
Ik denk eerder dat Duitsland een revolutie aan het starten is zodat ze Europa eindelijk kunnen veroveren!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef yavanna het volgende:
Misschien besloot de duitser even een 30 euro ticket te halen om een goedkope flatscreen oid te halen.![]()
''WMP Mark Payne
I have reviewed many of the prisoners in custody. They are from a variety of communities, of all races and creeds, even one from Germany.''
Een ritje op je bezemsteel naar Londen dan? Lekker shoppen daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[object XMLDocument]
dat vind ik een lief koosnaampje van je![]()
Three courts in London will stay open Wednesday night to deal with the number of people charged
En tijdens een interview zei iemand nog: "tijdens de 2e wereldoorlog brandden de Duitsers onze stad plat. Nu doen we het zelf"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef yavanna het volgende:
''WMP Mark Payne
I have reviewed many of the prisoners in custody. They are from a variety of communities, of all races and creeds, even one from Germany.''
vind het zo triest als ik steeds die beelden zie van gratis graaien wat je graaien kan, zag een link vandaag voorbij komen dat er foto@s staan op zo een engelse politiesite, ze moeten het groot steeds herhalen op elke BBC kanaal daarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ritje op je bezemsteel naar Londen dan? Lekker shoppen daar.
Down with the economies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En tijdens een interview zei iemand nog: "tijdens de 2e wereldoorlog brandden de Duitsers onze stad plat. Nu doen we het zelf"
Zeg eerlijk, wat zou jij doen als er een flatscreen in je tuin gezet werd. Zou je hem houden of teruggeven?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het zo triest als ik steeds die beelden zie van gratis graaien wat je graaien kan, zag een link vandaag voorbij komen dat er foto@s staan op zo een engelse politiesite, ze moeten het groot steeds herhalen op elke BBC kanaal daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |