SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Wat draaide je eerder dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik had de shows beter om kunnen draaien vandaag
M'n pa heeft deze:quote:
slapen?quote:
Ow manquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanochtend was het sex drugs en Rock&Roll
Ik denk Knetter..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Wie had ik nou Bill Withers beloofd?
Vast Knetter, is ze gek opquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Mij. Lovely day.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Net zoals gister, maar dat was de bruiloft waar ik heb gedraaid... Tutti Frutti, Minny the Moocher, echt 't ging los man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanochtend was het sex drugs en Rock&Roll
Ik had vanochtend een heel verhaal over een dag uit de sleur van de losertquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Net zoals gister, maar dat was de bruiloft waar ik heb gedraaid... Tutti Frutti, Minny the Moocher, echt 't ging los man!
Van die lijpe attracties bouwen waar iedereen kotsend uitkomtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fuck yeah Rollercoaster Tycoon 1 spelen
Ik dreef ze net zo ver dat iemand 2x in het huwelijk tradquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg the Sims 2. Eindelijk weer huizen bouwen
!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ja![]()
Sorry ik was het ff kwijt
Na deze
Ik wil alleen maar huizen bouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van die lijpe attracties bouwen waar iedereen kotsend uitkomt
[..]
Ik dreef ze net zo ver dat iemand 2x in het huwelijk trad
Klote zonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:42 schreef WickedTunes het volgende:
Lekker ook... When I wake up in the morning love, and the sunshine hurts my eye
's ogges of 's aves?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil morgen van 10 tot 12 graag
ochtend?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
van 10 tot 11 wakker worden met knettersquote:
ja jij ernaquote:
Donequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van 10 tot 11 wakker worden met knetters
van 11 tot 12 Skip or Stay
Er deden wel mensen mee maar je draaide gewoon heerlijke muziekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb al 1 x eerder skip or stay gedaan.. toen deed bijna niemand mee en dat was heul niet tof..
dacht toen.. dat doe ik nooit weer
maar vandaag was wel tof.. dus skip or stay gaat mijn dingetje worden
Soort "maak het of kraak het" denk ik..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
wat houdt dat skip or stay in dan?
Knetter draait een plaatje en dan kan in het topic aangegeven worden of ie uit moet worden gedraaid of moet worden geskipt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
wat houdt dat skip or stay in dan?
echt niet.. zat flink wat kut muziek tussenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er deden wel mensen mee maar je draaide gewoon heerlijke muziek
ja of gewoon 3 skipsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
Maar dan wel zonder dat al die mannen K3 enzo wegstemmen hoor.
3 kan ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of gewoon 3 skips
2 skips ging wel erg snel
dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
Maar dan wel zonder dat al die mannen K3 enzo wegstemmen hoor.
trustenquote:
omdat ik die net draaidequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
Waarom zegt VLC Wolter Kroes - Ik heb de hele nacht liggen dromen?
Gek hè?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
omdat ik die net draaide
Vonnu zu hum nie leuk ;'(
Zo zeker... lekkere song ditquote:
Janis Joplin en Joe Cocker?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu al zo'n zin in mijn eerste twee platen.
Ja, ik zou wel graag van 10-12 willen draaien in de avond. Genre weet ik nog niet?quote:
live is altijd goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, ik zou wel graag van 10-12 willen draaien in de avond. Genre weet ik nog niet?
Willen mensen weer live LP's horen?
Heb je die show van me gehoord zaterdag 11.00u (toen ook lp's gedraaid)quote:
doe een uurtje muziek over..... liefde verwegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Owwww en suggesties voor een leuk thema voor een uur zijn welkom
is dat een film?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik afgelopen zondag Control gezien heb.
Kleurenthemaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe een uurtje muziek over..... liefde verweg
of overrrrrrrrrrr............gekheid.. alleen liedjes die met gek te maken hebben
offffffff een uurtje kleuren liedjes.. alleen liedjes met kleurtjes
Little Red Corvette.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kleurenthema! Dat kan leuk worden.
Little green bag
Lady in Red
True colors
Je staat erop, gaarne genre nog doorgevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:59 schreef WickedTunes het volgende:
Knetter of Samzz, zou je mij morgen van 10-12 op rooster willen zetten (avond).?thanx
Little green bagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kleurenthema! Dat kan leuk worden.
Little green bag
Lady in Red
True colors
kleur is kleurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Little green bag. True is geen kleur
.
Colours wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Little green bag. True is geen kleur
.
Tja ehmm... dilemma:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je staat erop, gaarne genre nog doorgeven.
I know. Maar ik vind dat niet in het rijtje passenquote:
Het maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Tja ehmm... dilemma:
Wat vinden jullie?
- Live LP's draaien (net als zaterdag)
- Thema: vervoersmiddelen
- Digitale muziekje...
Dan een nr van Heart zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Zo dat was een setje met Hart als thema
Er komt er hierna nog 1 en die ga ik noway skippen
vervoersmiddelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Tja ehmm... dilemma:
Wat vinden jullie?
- Live LP's draaien (net als zaterdag)
- Thema: vervoersmiddelen
- Digitale muziekje...
Kee ga ik doen... Kijken of ik 2 uur volkrijgquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vervoersmiddelen
leuke uitdaging
En als je tekort komt heb ik nog wel wat voor je
Nee, het is weer een Knipoog van Sym zeg maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dan een nr van Heart zelf natuurlijk
het ergste is dat ik vannacht lachend wakker werd omdat ik om mijn eigen radiograpjes moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het ergste is dat ik vannacht lachend wakker werd omdat ik om mijn eigen radiograpjes moest lachen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het ergste is dat ik vannacht lachend wakker werd omdat ik om mijn eigen radiograpjes moest lachen
jawel, dat was echt heel mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Goed zo.
Was de begrafenis een beetje vol te houden vandaag?
Haaiquote:
Prettig dat het mooi was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel, dat was echt heel mooi
Het was wel vlakbij het graf van mijn vrouw...
dat was dan weer ff minder zeg maar
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef cablegunmaster het volgende:
23:00-24:00 Apocalyptica Aufzeichnung, 5.8., 2-3 Uhr, Black Stage
Skik moet er dan in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een show aan het voorbereiden met Nederlandse accenten
Oew....klote zeg.......quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah ja, dat is dan wel lastig lijkt me. Maar fijn dat het mooi was. Een waardig afscheid zeg maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daarin mag Normaal niet ontbreken. En Jovink niet. En Mooi Wark niet. En BZB ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een show aan het voorbereiden met Nederlandse accenten
ja, maar in Kampen schrijf je zoals je praatquote:
Ja en gewoon ruim 60 mensen bij de begrafenis van iemand van 90 is best bijzonderquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah ja, dat is dan wel lastig lijkt me. Maar fijn dat het mooi was. Een waardig afscheid zeg maar.
Dan nog eerder Hoken dan heuken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja, maar in Kampen schrijf je zoals je praat
Kampen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja, maar in Kampen schrijf je zoals je praat
Ilse DeLange, Rooie Rinus en Pedaalemmer, De Dijk, Blof, Guus Meeuwis, Paul de Leeuw, Tineke Schouten, Karin Bloemen, enz...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op zeker, en Daniel ook solo
en Normaal en Jovink en Rowwen Heze
Isle zingt Engelsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ilse DeLange, Rooie Rinus en Pedaalemmer, De Dijk, Blof, Guus Meeuwis, Paul de Leeuw, Tineke Schouten, Karin Bloemen, enz...
dat is allemaal redelijk accentloos, en Tinke Schouten kan ik wel schietenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ilse DeLange, Rooie Rinus en Pedaalemmer, De Dijk, Blof, Guus Meeuwis, Paul de Leeuw, Tineke Schouten, Karin Bloemen, enz...
Ik heb een cd van Daniël solo met allemaal bleusnummers, met lokale artiesten uit Louisiana. Zo gaaf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, daar kom ik ong. vandaanquote:
Benny zegt toch duidelijk iets dat lijkt op hoken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef JJH het volgende:
Uitspraak is eigenlijk niet fonetisch te doen. Het komt bij heuik'n in de buurt.
Gerard van Maasakkers!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is wel schattig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Isle zingt Engels. Dat is niet echt een dialect he.
vindt iedereen op erik na, dit te moeilijk ofzo?quote:oh that reminds me!
Ik wil pm's met zippys
en wat dan?
Nou grappige lyrics!
dus waar een kleine grappige zin in zit!
spice girls -wannabee
If you wanna be my lover, you gotta get with my friends.
die wil dus eerst een gangbang
dus zippy met liedje en het stukje tekst wat grappig is
Ik weet ook niet hoe ik het fonetisch moet doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Benny zegt toch duidelijk iets dat lijkt op hoken.. En niet heuken of hok'n. Dat laatste al helemaal niet.
Heb ik ook op LPquote:
Mja, Normaal fan hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik het fonetisch moet doen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vindt iedereen op erik na, dit te moeilijk ofzo?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.ndr.de/unterha(...)ivestream/index.html
Live concertvan Wacken
je bent echt de enige die gereageerd heeftquote:
ik ga wel reageren, maar ik moet er ff over broeden en dat doe ik altijd 's nachtsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent echt de enige die gereageerd heeft
Ga je echte accenten opzoeken, a la de Kast enzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is allemaal redelijk accentloos, en Tinke Schouten kan ik wel schieten
Ik heb gewoon geen zin om na te denken nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent echt de enige die gereageerd heeft
Welke?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Godver, kutserie. Veel te goed. kan niet stoppen met kijken -_-
heb het al een paar keer gepost.. erik reageerde paar dagen geledenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om na te denken nu.
Ik heb het oprecht niet gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb het al een paar keer gepost.. erik reageerde paar dagen geleden
Ow ja de kastquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ga je echte accenten opzoeken, a la de Kast enzo?
Die zingen ook niet in dialect en er is geen kut aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ja de kast
maar die zingen niet echt in dialect, alleen nije deij en dat vind ik zo'n jeuknummer
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Morgen weer sporten van half 10 tot half 11
Daarna al wat drank in slaan voor mijn feestje
Dus welterusten
slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Dus welterusten
Nee gewoon 2x apachequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef WickedTunes het volgende:
Zit je in cowboys / indianen - thema?![]()
![]()
heb je de dutch boys al?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ja de kast
maar die zingen niet echt in dialect, alleen nije deij en dat vind ik zo'n jeuknummer
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Dus welterusten
Ben je het kwijt dan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Dus welterusten
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Dus welterusten
Is dat een leuke?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga er ook vandoor. Morgen waarschijnlijk naar Münster Zoo.
Slaap lekker en tschuss!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
waar is die ook alweer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
zou kunnen, maar dierenpark van Blancendael ligt ook niet in Blanckendaelquote:
Ja, die is geweldigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat een leuke?
Ik heb er nog nooit iemand over gehoord.
Dat zie je goed.quote:
Qua buitenlandse dierentuinen ben ik alleen in de Zoo van Antwerpen geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is geweldig. Sowieso, Duitse dierentuinen
.
Omdat ik Sims ga spelenquote:
Surinamert!quote:
Ik zag staan. Iron Maiden - The Mover en dat zegt me niks en ik heb toch vrij veel studio materiaal van Maiden..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet, maar is het niet Yngwie Malmsteen?
Simsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik Sims ga spelen. Nou ja, waarschijnlijk ga ik gewoon slapen
. Vandaag weer druk geweest.
En het regent.
Ik vind Münster echt geweldig. Duitsers zijn echt meester in het aanleggen van dierentuinenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua buitenlandse dierentuinen ben ik alleen in de Zoo van Antwerpen geweest.
Ow okee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag staan. Iron Maiden - The Mover en dat zegt me niks en ik heb toch vrij veel studio materiaal van Maiden..
Nee, dat klopt. Maar soezen in bed als het regent is lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
SimsBinnen heb je toch geen last van de regen
Nog nooit geweest dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Münster echt geweldig. Duitsers zijn echt meester in het aanleggen van dierentuinen.
het zat in hun discografie die ik laatst geript hebquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag staan. Iron Maiden - The Mover en dat zegt me niks en ik heb toch vrij veel studio materiaal van Maiden..
Das waarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar soezen in bed als het regent is lekker. En ik vind het leuk om huizen te bouwen, ja
.
Ik maakte alleen een vrouwtje en liet haar de hele tijd buiten staan omdat ik mijn huizen moest bouwen en inrichten en veranderen en afbreken en weer opbouwen en inrichten en zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Das waarIk kan alleen nooit vroeg slapen
Ik liet ze altijd alleen maar zoenen
Leuk dagje gehad Kopenhagen is echt Amsterdam 2.0.quote:
Ik luister heel af en toe naar dit station. Zag dat jij draaide, dus maar even aangeslingerd..quote:
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog nooit geweest dus.
Misschien maar eens een keertje doen.
Op de bus? Niet winderig zo hoog?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk dagje gehad Kopenhagen is echt Amsterdam 2.0.
En ik heb een dilemma met een meisje op de bus.
ik alleen in Lissabon en San Diego en die zijn beidenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua buitenlandse dierentuinen ben ik alleen in de Zoo van Antwerpen geweest.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte alleen een vrouwtje en liet haar de hele tijd buiten staan omdat ik mijn huizen moest bouwen en inrichten en veranderen en afbreken en weer opbouwen en inrichten en zo.
Nog steeds? Heb je haar al gesproken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
hosselen die handel tenzij het familie blijkt te zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Munster is maar 1,5 uur ofzo hiervandaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het doen. De dierentuin is geloof ik ook niet heel duur.
.
de A1 tussen bremen en hamburg is nog een grote bouwputquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Munster is maar 1,5 uur ofzo hiervandaan.
En duitse Autobahn.Sowieso Duitsland.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwembad aanleggen, laten zwemmen en dan het trappetje eruitslopen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Neu, tijdens het bouwen spel op pauzequote:
guppiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal wel een B-side zijn, vermoed ik. Daar ken ik niet zo veel van, als het niet op een album is verschenen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zat in hun discografie die ik laatst geript heb
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, tijdens het bouwen spel op pauze. Ik had ook alleen maar een mens omdat je anders niet kan bouwen
.
Breek me de bek niet open, dat was ie vorig jaar ook al. De enige file in 2,5 week vakantie hadden we daar. Bijna 2u ofzo verloren daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de A1 tussen bremen en hamburg is nog een grote bouwput
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Munster is maar 1,5 uur ofzo hiervandaan.
En duitse Autobahn.Sowieso Duitsland.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Entree is 14 euro p.p. Echt een schijntje!
Dat bedoel ik niet man.quote:
Nog steeds?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog steeds? Heb je haar al gesproken?
Nou als je met de bus op vakantie gaat zit je met een vaste groep in het hotel enzovoort.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef Viro het volgende:
[..]
hosselen die handel tenzij het familie blijkt te zijn
Lijkt me slim als je eerst je verhaal vertelt
Ja dat zei een Collega van me vandaag, 34 euro voor 2 volwassenen en 3 kinderenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Entree is 14 euro p.p. Echt een schijntje!
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Daaar koop je in een Nederlands dierentuin net aan een kop koffie en een broodje voor!
Ow een nieuwequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet man.![]()
[..]
Nog steeds?![]()
Ze is me vandaag pas opgevallen.
[..]
Nou als je met de bus op vakantie gaat zit je met een vaste groep in het hotel enzovoort.
Nu zit er dus een meisje op die bus die niet echt knap dus wel iemand van mijn niveau. Alleen ik heb geen flauw idee hoe ik dit ga aanpakken.
Tot over een half uur, dan heb je hem uit verveling afgezet..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Viro het volgende:
Ik ga straks The tourist kijken. Angelina Jolie en Johny Depp
ik heb Super 8 binnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Viro het volgende:
Doe gewoon wat ik tijdens de marathon deedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet man.![]()
[..]
Nog steeds?![]()
Ze is me vandaag pas opgevallen.
[..]
Nou als je met de bus op vakantie gaat zit je met een vaste groep in het hotel enzovoort.
Nu zit er dus een meisje op die bus die niet echt knap dus wel iemand van mijn niveau. Alleen ik heb geen flauw idee hoe ik dit ga aanpakken.
klopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, dat was ie vorig jaar ook al. De enige file in 2,5 week vakantie hadden we daar. Bijna 2u ofzo verloren daar.
Dat lukt je in Nederland nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat zei een Collega van me vandaag, 34 euro voor 2 volwassenen en 3 kinderen
Kutfilmquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Viro het volgende:
Ik vond die film echt heel erg zwaar tegenvallenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Viro het volgende:
Wie was de oude in godsnaam?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow een nieuweJij hosselt wat af! Baas
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tot over een half uur, dan heb je hem uit verveling afgezet..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Super 8 binnen
Maar goed dat ik niet naar de bios ga voor die film
Dan is het maar goed dat ik het gedownload hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |