Neu, tijdens het bouwen spel op pauzequote:
guppiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwembad aanleggen, laten zwemmen en dan het trappetje eruitslopen.
Zal wel een B-side zijn, vermoed ik. Daar ken ik niet zo veel van, als het niet op een album is verschenen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zat in hun discografie die ik laatst geript heb
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, tijdens het bouwen spel op pauze. Ik had ook alleen maar een mens omdat je anders niet kan bouwen
.
Breek me de bek niet open, dat was ie vorig jaar ook al. De enige file in 2,5 week vakantie hadden we daar. Bijna 2u ofzo verloren daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de A1 tussen bremen en hamburg is nog een grote bouwput
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Munster is maar 1,5 uur ofzo hiervandaan.
En duitse Autobahn.Sowieso Duitsland.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Entree is 14 euro p.p. Echt een schijntje!
Dat bedoel ik niet man.quote:
Nog steeds?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog steeds? Heb je haar al gesproken?
Nou als je met de bus op vakantie gaat zit je met een vaste groep in het hotel enzovoort.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef Viro het volgende:
[..]
hosselen die handel tenzij het familie blijkt te zijn
Lijkt me slim als je eerst je verhaal vertelt
Ja dat zei een Collega van me vandaag, 34 euro voor 2 volwassenen en 3 kinderenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Entree is 14 euro p.p. Echt een schijntje!
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Daaar koop je in een Nederlands dierentuin net aan een kop koffie en een broodje voor!
Ow een nieuwequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet man.![]()
[..]
Nog steeds?![]()
Ze is me vandaag pas opgevallen.
[..]
Nou als je met de bus op vakantie gaat zit je met een vaste groep in het hotel enzovoort.
Nu zit er dus een meisje op die bus die niet echt knap dus wel iemand van mijn niveau. Alleen ik heb geen flauw idee hoe ik dit ga aanpakken.
Tot over een half uur, dan heb je hem uit verveling afgezet..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Viro het volgende:
Ik ga straks The tourist kijken. Angelina Jolie en Johny Depp
ik heb Super 8 binnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Viro het volgende:
Doe gewoon wat ik tijdens de marathon deedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet man.![]()
[..]
Nog steeds?![]()
Ze is me vandaag pas opgevallen.
[..]
Nou als je met de bus op vakantie gaat zit je met een vaste groep in het hotel enzovoort.
Nu zit er dus een meisje op die bus die niet echt knap dus wel iemand van mijn niveau. Alleen ik heb geen flauw idee hoe ik dit ga aanpakken.
klopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, dat was ie vorig jaar ook al. De enige file in 2,5 week vakantie hadden we daar. Bijna 2u ofzo verloren daar.
Dat lukt je in Nederland nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat zei een Collega van me vandaag, 34 euro voor 2 volwassenen en 3 kinderen
Kutfilmquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Viro het volgende:
Ik vond die film echt heel erg zwaar tegenvallenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Viro het volgende:
Wie was de oude in godsnaam?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow een nieuweJij hosselt wat af! Baas
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tot over een half uur, dan heb je hem uit verveling afgezet..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Super 8 binnen
Maar goed dat ik niet naar de bios ga voor die film
Dan is het maar goed dat ik het gedownload hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |