Ga je echte accenten opzoeken, a la de Kast enzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is allemaal redelijk accentloos, en Tinke Schouten kan ik wel schieten
Ik heb gewoon geen zin om na te denken nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent echt de enige die gereageerd heeft
Welke?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Godver, kutserie. Veel te goed. kan niet stoppen met kijken -_-
heb het al een paar keer gepost.. erik reageerde paar dagen geledenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om na te denken nu.
Ik heb het oprecht niet gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb het al een paar keer gepost.. erik reageerde paar dagen geleden
Ow ja de kastquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ga je echte accenten opzoeken, a la de Kast enzo?
Die zingen ook niet in dialect en er is geen kut aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ja de kast
maar die zingen niet echt in dialect, alleen nije deij en dat vind ik zo'n jeuknummer
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Morgen weer sporten van half 10 tot half 11
Daarna al wat drank in slaan voor mijn feestje
Dus welterusten
slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Dus welterusten
Nee gewoon 2x apachequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef WickedTunes het volgende:
Zit je in cowboys / indianen - thema?![]()
![]()
heb je de dutch boys al?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ja de kast
maar die zingen niet echt in dialect, alleen nije deij en dat vind ik zo'n jeuknummer
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Dus welterusten
Ben je het kwijt dan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Dus welterusten
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken
Dus welterusten
gooi ook ff op de PM als je wil, ik moet al 11 topics teruglezenquote:
Is dat een leuke?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga er ook vandoor. Morgen waarschijnlijk naar Münster Zoo.
Slaap lekker en tschuss!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga er ook vandoor. Morgen waarschijnlijk naar Münster Zoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |