Prettig dat het mooi was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel, dat was echt heel mooi
Het was wel vlakbij het graf van mijn vrouw...
dat was dan weer ff minder zeg maar
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef cablegunmaster het volgende:
23:00-24:00 Apocalyptica Aufzeichnung, 5.8., 2-3 Uhr, Black Stage
Skik moet er dan in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een show aan het voorbereiden met Nederlandse accenten
Oew....klote zeg.......quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah ja, dat is dan wel lastig lijkt me. Maar fijn dat het mooi was. Een waardig afscheid zeg maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daarin mag Normaal niet ontbreken. En Jovink niet. En Mooi Wark niet. En BZB ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een show aan het voorbereiden met Nederlandse accenten
Op zeker, en Daniel ook soloquote:
ja, maar in Kampen schrijf je zoals je praatquote:
Ja en gewoon ruim 60 mensen bij de begrafenis van iemand van 90 is best bijzonderquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah ja, dat is dan wel lastig lijkt me. Maar fijn dat het mooi was. Een waardig afscheid zeg maar.
Dan nog eerder Hoken dan heuken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja, maar in Kampen schrijf je zoals je praat
Kampen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja, maar in Kampen schrijf je zoals je praat
Ilse DeLange, Rooie Rinus en Pedaalemmer, De Dijk, Blof, Guus Meeuwis, Paul de Leeuw, Tineke Schouten, Karin Bloemen, enz...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op zeker, en Daniel ook solo
en Normaal en Jovink en Rowwen Heze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |