Prettig dat het mooi was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel, dat was echt heel mooi
Het was wel vlakbij het graf van mijn vrouw...
dat was dan weer ff minder zeg maar
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef cablegunmaster het volgende:
23:00-24:00 Apocalyptica Aufzeichnung, 5.8., 2-3 Uhr, Black Stage
Skik moet er dan in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een show aan het voorbereiden met Nederlandse accenten
Oew....klote zeg.......quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah ja, dat is dan wel lastig lijkt me. Maar fijn dat het mooi was. Een waardig afscheid zeg maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daarin mag Normaal niet ontbreken. En Jovink niet. En Mooi Wark niet. En BZB ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een show aan het voorbereiden met Nederlandse accenten
Op zeker, en Daniel ook soloquote:
ja, maar in Kampen schrijf je zoals je praatquote:
Ja en gewoon ruim 60 mensen bij de begrafenis van iemand van 90 is best bijzonderquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah ja, dat is dan wel lastig lijkt me. Maar fijn dat het mooi was. Een waardig afscheid zeg maar.
Dan nog eerder Hoken dan heuken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja, maar in Kampen schrijf je zoals je praat
Kampen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja, maar in Kampen schrijf je zoals je praat
Ilse DeLange, Rooie Rinus en Pedaalemmer, De Dijk, Blof, Guus Meeuwis, Paul de Leeuw, Tineke Schouten, Karin Bloemen, enz...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op zeker, en Daniel ook solo
en Normaal en Jovink en Rowwen Heze
Isle zingt Engelsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ilse DeLange, Rooie Rinus en Pedaalemmer, De Dijk, Blof, Guus Meeuwis, Paul de Leeuw, Tineke Schouten, Karin Bloemen, enz...
dat is allemaal redelijk accentloos, en Tinke Schouten kan ik wel schietenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ilse DeLange, Rooie Rinus en Pedaalemmer, De Dijk, Blof, Guus Meeuwis, Paul de Leeuw, Tineke Schouten, Karin Bloemen, enz...
Ik heb een cd van Daniël solo met allemaal bleusnummers, met lokale artiesten uit Louisiana. Zo gaaf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, daar kom ik ong. vandaanquote:
Benny zegt toch duidelijk iets dat lijkt op hoken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef JJH het volgende:
Uitspraak is eigenlijk niet fonetisch te doen. Het komt bij heuik'n in de buurt.
Gerard van Maasakkers!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is wel schattig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Isle zingt Engels. Dat is niet echt een dialect he.
vindt iedereen op erik na, dit te moeilijk ofzo?quote:oh that reminds me!
Ik wil pm's met zippys
en wat dan?
Nou grappige lyrics!
dus waar een kleine grappige zin in zit!
spice girls -wannabee
If you wanna be my lover, you gotta get with my friends.
die wil dus eerst een gangbang
dus zippy met liedje en het stukje tekst wat grappig is
Ik weet ook niet hoe ik het fonetisch moet doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Benny zegt toch duidelijk iets dat lijkt op hoken.. En niet heuken of hok'n. Dat laatste al helemaal niet.
Heb ik ook op LPquote:
Mja, Normaal fan hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik het fonetisch moet doen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vindt iedereen op erik na, dit te moeilijk ofzo?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.ndr.de/unterha(...)ivestream/index.html
Live concertvan Wacken
je bent echt de enige die gereageerd heeftquote:
ik ga wel reageren, maar ik moet er ff over broeden en dat doe ik altijd 's nachtsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent echt de enige die gereageerd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |