Janis Joplin en Joe Cocker?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu al zo'n zin in mijn eerste twee platen.
Ja, ik zou wel graag van 10-12 willen draaien in de avond. Genre weet ik nog niet?quote:
live is altijd goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, ik zou wel graag van 10-12 willen draaien in de avond. Genre weet ik nog niet?
Willen mensen weer live LP's horen?
Heb je die show van me gehoord zaterdag 11.00u (toen ook lp's gedraaid)quote:
doe een uurtje muziek over..... liefde verwegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Owwww en suggesties voor een leuk thema voor een uur zijn welkom
is dat een film?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik afgelopen zondag Control gezien heb.
Kleurenthemaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe een uurtje muziek over..... liefde verweg
of overrrrrrrrrrr............gekheid.. alleen liedjes die met gek te maken hebben
offffffff een uurtje kleuren liedjes.. alleen liedjes met kleurtjes
Little Red Corvette.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kleurenthema! Dat kan leuk worden.
Little green bag
Lady in Red
True colors
Je staat erop, gaarne genre nog doorgevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:59 schreef WickedTunes het volgende:
Knetter of Samzz, zou je mij morgen van 10-12 op rooster willen zetten (avond).?thanx
Little green bagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kleurenthema! Dat kan leuk worden.
Little green bag
Lady in Red
True colors
kleur is kleurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Little green bag. True is geen kleur
.
Colours wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Little green bag. True is geen kleur
.
Tja ehmm... dilemma:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je staat erop, gaarne genre nog doorgeven.
I know. Maar ik vind dat niet in het rijtje passenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |