quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Was te verwachten.
quote:
Hoop het ook, lekker weer daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn benieuwen of dit ook overwaait naar Nederland
Wat zijn die Engelsen ook gay he. Struinen ze eerst met een opblaasbare gifslang door de straten van Londen om vervolgens een LP van ABBA te scorenquote:
ik hoop het, mijn tv doet het niet zo goed meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn benieuwen of dit ook overwaait naar Nederland
Niet als je hem op een dag wel 300 keer voorbij ziet komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:32 schreef maxburger het volgende:
Die confused.com reclame is best hilarisch.
and there's morequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat zijn die Engelsen ook gay he. Struinen ze eerst met een opblaasbare gifslang door de straten van Londen om vervolgens een LP van ABBA te scoren.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef ouderejongere het volgende:
ik hoop het, mijn tv doet het niet zo goed meer
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe hielden de rellen in de jaren '80 op ? Of die in Frankrijk?
Hebben mensen op een gegeven moment zoiets van, ja Ok en nu gaan we normaal doen?
Wat is het keerpunt.
Ja, op een zeker moment valt er niks meer te roven, gaat de lol er af en dooft het uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef De_Nuance het volgende:
Hebben mensen op een gegeven moment zoiets van, ja Ok en nu gaan we normaal doen?
Wat is het keerpunt.
Dat vroeg ik mij ook af vanmiddagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is het keerpunt.
"Looting Queen"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef alors het volgende:
ABBA jatten, daar gaat je street credibility
Noodtoestand, 18.000 man politie incl. semi-militaire, deportaties etcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is het keerpunt.
Ik krijg gewoon RSI van het tabben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef SeculasStatius het volgende:
Ik heb meer monitoren nodig merk ik. 2 is niet genoeg.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik ben echt bang dat het vandaag of morgen afgelopen is met die rellen, dan heb ik nog steeds paar dagen vakantie en verveel ik me rot
Ga met je mesje zwaaien in Woensel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik ben echt bang dat het vandaag of morgen afgelopen is met die rellen, dan heb ik nog steeds paar dagen vakantie en verveel ik me rot
Ga zelf rellen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Gorgrealis het volgende:
Boek tickets naar London en hou het vlammetje brandend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Gorgrealis het volgende:
Zo hé, zoek een hobby.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Gorgrealis het volgende:
twitter:mpoppel twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 20:36:18ITV: Several large groups are smashing shop widows indiscriminately across central Manchester. reageer retweet
Het schiet niet op hé. Gelukkig heeft RT geen audio, kan ik op de achtergrond luisteren naar de talkingheads van de beeb of sky.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon RSI van het tabben.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Was te verwachten.
slechte paint. valt te veel opquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:38 schreef Nober het volgende:
Binnenkort bij je lokale supermarkt
[ afbeelding ]
http://london.craigslist.co.uk/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:37 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is de marktplaats van england
Ik verwacht veel dingen als "flatscreen, lichte beschadiging af te halen tegen kleine vergoeding"
In Frankrijk is martial law state of emergency verklaard, maar verder geen idee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is het keerpunt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:39 schreef Spezza19 het volgende:
the police in london with be using persil tonight
with the water cannons
to stop the coloured running
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:40 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Adidas en Nike, dat zijn kennelijk sponsors.
*proestquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:39 schreef Spezza19 het volgende:
the police in london will be using persil tonight
with the water cannons
to stop the coloured running
![]()
![]()
Gelukkig is er nog humor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
KOMT ALLEMAL OP HET BORDJE VAN HENK EN INGRID
www.google.comquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:40 schreef -Datdus- het volgende:
Waar kan ik foto's vinden om te soepen?
Meer politie inzet (jaren 80) , leger inzetten(LA '92), noodtoestand afkondigen(Parijs '05), ik denk niet dat er een universele oplossing bestaat tegen lokale rellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is het keerpunt.
Resolutie is niet super maar probeer deze: http://uk.reuters.com/article/slideshow/idUKTRE7752QX20110809#a=1quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:40 schreef -Datdus- het volgende:
Waar kan ik foto's vinden om te soepen?
De tijd van onbaatzuchtige hippies is helaas voorbij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:42 schreef De_Nuance het volgende:
Wat kan de mensheid lelijk zijn toch , onvoorstelbaar.
Ik heb altijd al een soort van afkeer gehad van hebzuchtige mensen , maar als ik die gretigheid zie waarmee ze die spullen uit de winkels halen.
Dat vind ik niet mooi.
misschien op zoek naar iets meer actie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:43 schreef larry_flynt het volgende:
HAhaha RT helicopter gaat tanken denk ik
wat is eigenlijk dat grote witte veld?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het ook een beetje raar dat al die fotosoeps in dit topic terecht komen.. Doe dat in onzin ofzo..
Komt omdat er niks gebeurt in London!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het ook een beetje raar dat al die fotosoeps in dit topic terecht komen.. Doe dat in onzin ofzo..
Voorspelbare reactie. De bal altijd op de ander gooien en denken dat je zo je handen in onschuld wast. Je weet dondersgoed wat ik bedoel en volgens mij realiseer je ook dat ik stiekem gewoon een beetje gelijk heb.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij post iets en dan ligt het weer aan een ander? huilie.
Oh was het diequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net zag je het stadion van West Ham
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Kon 't niet laten. Betere uitsnede heb ik niet.
Ja, Stratford.quote:
Olympisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
Welk stadion (in aanbouw?) is dit?
[ afbeelding ]
Wellicht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijd van onbaatzuchtige hippies is helaas voorbij.
Dat is het nieuwe West Ham stadion NA de olympische spelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
Welk stadion (in aanbouw?) is dit?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |