Ik krijg gewoon RSI van het tabben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef SeculasStatius het volgende:
Ik heb meer monitoren nodig merk ik. 2 is niet genoeg.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik ben echt bang dat het vandaag of morgen afgelopen is met die rellen, dan heb ik nog steeds paar dagen vakantie en verveel ik me rot
Ga met je mesje zwaaien in Woensel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik ben echt bang dat het vandaag of morgen afgelopen is met die rellen, dan heb ik nog steeds paar dagen vakantie en verveel ik me rot
Ga zelf rellen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Gorgrealis het volgende:
Boek tickets naar London en hou het vlammetje brandend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Gorgrealis het volgende:
Zo hé, zoek een hobby.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef Gorgrealis het volgende:
twitter:mpoppel twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 20:36:18ITV: Several large groups are smashing shop widows indiscriminately across central Manchester. reageer retweet
Het schiet niet op hé. Gelukkig heeft RT geen audio, kan ik op de achtergrond luisteren naar de talkingheads van de beeb of sky.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon RSI van het tabben.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Was te verwachten.
slechte paint. valt te veel opquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:38 schreef Nober het volgende:
Binnenkort bij je lokale supermarkt
[ afbeelding ]
http://london.craigslist.co.uk/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:37 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is de marktplaats van england
Ik verwacht veel dingen als "flatscreen, lichte beschadiging af te halen tegen kleine vergoeding"
In Frankrijk is martial law state of emergency verklaard, maar verder geen idee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe hielden de rellen in de jaren '80 op ? Of die in Frankrijk?
Hebben mensen op een gegeven moment zoiets van, ja Ok en nu gaan we normaal doen?
Wat is het keerpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |