Link was net gepost, was in Philly.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef -Datdus- het volgende:
Waar las ik nou dat in Amerika ook een paar gekkies dit van plan zijn?
In 2010 jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Link was net gepost, was in Philly.
In Los Angeles habben ze iets dergelijks al mee gemaakt, in 1992 ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom post iemand dat dan. Irritant.quote:
al bezigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef -Datdus- het volgende:
Dat eerste item is zo te zien verwijderdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef Ketchupcurry het volgende:
5000% increase in baseball bat sales on Amazon UK last 24 hours.
http://www.amazon.co.uk/gp/movers-and-shakers/sports/
Net werd er op RT gezegd dat dit overduidelijk geen protest is om een sociale statement te maken maar dat dit jongeren zijn die gewoonweg op een asociale en nutteloze manier rellen schoppenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah...van niet-blanken, naar negers, naar zwarten naar nikkers...what's next?
ja dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:27 schreef Stezo het volgende:
Waarom zit RT steeds in een middenstandwijk te filmen? Waren daar eerder rellen ofzo. Het ziet er zo vredig uit namelijk.
quote:
tot de camera op een willekeurige straathoek inzoomt, daar ziet het zwart van de hangjongerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:27 schreef Stezo het volgende:
Waarom zit RT steeds in een middenstandwijk te filmen? Waren daar eerder rellen ofzo. Het ziet er zo vredig uit namelijk.
Mooie soupquote:
Nee, hoeft ook niet, is alleen een heli.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef larry_flynt het volgende:
Heeft RT geluid? Bij mij niet namelijk
Jij post iets en dan ligt het weer aan een ander? huilie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:27 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Net werd er op RT gezegd dat dit overduidelijk geen protest is om een sociale statement te maken maar dat dit jongeren zijn die gewoonweg op een asociale en nutteloze manier rellen schoppen
Mensen als jij zorgen er gewoon voor dat je nooit dit soort problemen kan bespreken want dan krijg je altijd taferelen waarvan mensen als jij moord en brand roepen. Met een kinderachtig vingertje wijs je naar mij en roep je "oh jee! je zei nikker! Je bent een racist!"
Je ziet toch godverdomme overduidelijk negers in beeld? Dat ze zich als een onderontwikkelde verwende kutkind gedragen en zomaar rellen gaan schoppen ZONDER EEN STATEMENT TE MAKEN, ja! Dat haalt mij het bloed onder de nagels vandaan en dan floept het er gewoon ineens uit. Maar dat komt niet alleen door de rellen, dat komt voornamelijk door simpele wereldvreemde figuren zoals jij!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Was te verwachten.
Wie is datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Was te verwachten.
Blijft leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Was te verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |