De tijd van onbaatzuchtige hippies is helaas voorbij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:42 schreef De_Nuance het volgende:
Wat kan de mensheid lelijk zijn toch , onvoorstelbaar.
Ik heb altijd al een soort van afkeer gehad van hebzuchtige mensen , maar als ik die gretigheid zie waarmee ze die spullen uit de winkels halen.
Dat vind ik niet mooi.
misschien op zoek naar iets meer actie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:43 schreef larry_flynt het volgende:
HAhaha RT helicopter gaat tanken denk ik
wat is eigenlijk dat grote witte veld?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het ook een beetje raar dat al die fotosoeps in dit topic terecht komen.. Doe dat in onzin ofzo..
Komt omdat er niks gebeurt in London!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het ook een beetje raar dat al die fotosoeps in dit topic terecht komen.. Doe dat in onzin ofzo..
Voorspelbare reactie. De bal altijd op de ander gooien en denken dat je zo je handen in onschuld wast. Je weet dondersgoed wat ik bedoel en volgens mij realiseer je ook dat ik stiekem gewoon een beetje gelijk heb.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij post iets en dan ligt het weer aan een ander? huilie.
Oh was het diequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net zag je het stadion van West Ham
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Kon 't niet laten. Betere uitsnede heb ik niet.
Ja, Stratford.quote:
Olympisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
Welk stadion (in aanbouw?) is dit?
[ afbeelding ]
Wellicht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijd van onbaatzuchtige hippies is helaas voorbij.
Dat is het nieuwe West Ham stadion NA de olympische spelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
Welk stadion (in aanbouw?) is dit?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |