SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle OP'sSPOILER: #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #20Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sciter op 09-08-2011 13:58:57 ]![]()
Voor in de OP:SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probleem is dat ik niet altijd de OP heb om te bewerken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik ontbreek ook in de op
Chirpel iemand zou nog meer statistieken maken met oa post counts per foklid![]()
![]()
SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yo dawg I heared you like spoilers so we put a spoiler in a spoiler so you can spoiler while you spoiler yo yo![]()
Faalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef muhahaha het volgende:
Yo dawg I heared you like spoilers so we put a spoiler in a spoiler so you can spoiler while you spoiler yo yo
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Dat is wel een mooi woordquote:
Jawel. Over Snape en Dumbledorequote:
Nee, Xzibit!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jawel. Over Snape en Dumbledore![]()
wtf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee boh gek deze man:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
![]()
Die is vet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Die bedoelde ikOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben niet zo snel onder de indruk hoorquote:
Blue Waffles waren wel ietwat onsmakelijk
Of tubgirls en goatsequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel onder de indruk hoor
Blue Waffles waren wel ietwat onsmakelijk![]()
Ik moet ze ook nog weten te vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef Saisai het volgende:
he wat zijn nou echt goeie sloten die junks niet open krijgen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik moet ze ook nog weten te vinden.altijd moeten ze mijn roestige fietsen hebben
O+![]()
Zet er een revalidatiecentrumbordje naast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef Saisai het volgende:
he wat zijn nou echt goeie sloten die junks niet open krijgen?![]()
Of mijn oude roestige fietsen met een lekke achterband.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:09 schreef Saisai het volgende:
[..]altijd moeten ze mijn roestige fietsen hebben
![]()
![]()
dat ook. ze hebben zelfs mn fiets met een eendjestoeter gejatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Of mijn oude roestige fietsen met een lekke achterband.
O+![]()
Niets verandert dus in al die jaren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat ook. ze hebben zelfs mn fiets met een eendjestoeter gejatZelfs de eendjestoeters moeten eraan geloven.
![]()
HA! Ben je eindelijk overtuigt van mijn potentie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Zei die KWAK KWAK?
Dat zegt chirpel ook elke avond![]()
![]()
Zullen we een keer afspreken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HA! Ben je eindelijk overtuigt van mijn potentie?![]()
![]()
Als je het niet erg vind om twee pinkeyes, purple nipples en wet willy willies te krijgen, sure.quote:![]()
![]()
ik wil eerst een nieuwe woning in een buurt zonder junks en tokkies, of een schuurtje/ gang waar ik mn fietsje in kan zetten.. dan een fiets.O+![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HA! Ben je eindelijk overtuigt van mijn potentie?quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik een maand geen qat-kauwende negers zie, ben ik blij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:12 schreef Saisai het volgende:
ik wil eerst een nieuwe woning in een buurt zonder junks en tokkies, of een schuurtje/ gang waar ik mn fietsje in kan zetten.. dan een fiets.![]()
![]()
Beetje maar
Voor mij geldt hetzelfde net schreeuwende dealnegersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als ik een maand geen qat-kauwende negers zie, ben ik blij.
O+![]()
Sexbierumquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef muhahaha het volgende:
In wat voor achterstandswijken wonen jullie![]()
Modekwartier Arnhem. Maximaal 100 meter lopen voor alle winkels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef muhahaha het volgende:
In wat voor achterstandswijken wonen jullie![]()
Starf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
eey joh wat jat je me tekst mang, daar hossel ik dodelijk hard mee![]()
Arnhemquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Modekwartier Arnhem. Maximaal 100 meter lopen voor alle winkels.![]()
![]()
Communistische goedzak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef sciter het volgende:
Ik woon in een hoogwaardige buurt waar we geen junkies hebben.![]()
![]()
Groningenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef muhahaha het volgende:
In wat voor achterstandswijken wonen jullieO+![]()
Ik denk dat Arnhem en Groningen nog wel het meeste van alle steden op elkaar lijken. Alleen kan je beter uitgaan hier en is het hier tevens gezelliger.quote:O+![]()
Groningen vond ik redelijk stilletjes, eerlijk gezegd. Ik ben een keer in de Vera geweest though.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik denk dat Arnhem en Groningen nog wel het meeste van alle steden op elkaar lijken. Alleen kan je beter uitgaan hier en is het hier tevens gezelliger.![]()
![]()
Goed! toch zeker 2 mensen waaronder jij hebben nu mn sig!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de wedstrijd ?
O+![]()
Oke, heeft het ook nut of niet ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Goed! toch zeker 2 mensen waaronder jij hebben nu mn sig!![]()
Jij weet ook niet waar je naartoe moetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Groningen vond ik redelijk stilletjes, eerlijk gezegd. Ik ben een keer in de Vera geweest though.![]()
Tevens: ben je hippie?O+![]()
geen idee, kan nooit kwaad natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oke, heeft het ook nut of niet ?![]()
O+![]()
Alleen mijn haardracht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jij weet ook niet waar je naartoe moet![]()
Tevens: ben je hippie?![]()
Nee dat is zo, nou succes ermee. Ik ben nog wel ff je reclamebordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
geen idee, kan nooit kwaad natuurlijk!![]()
![]()
Ik heb geen zin meer om te werken. Ik ben het zat
Je moet ook niet drinken onder werktijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken. Ik ben zat![]()
Ik heb ook nee gestemd. UI is leuk zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb nee gestemd, geen zin om mijn banner aan te moeten passen.
Je werkt terwijl je fokt. Fijn toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken. Ik ben het zat![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken onder werktijd.Nu hebben jullie me door
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nee dat is zo, nou succes ermee. Ik ben nog wel ff je reclamebord
O+![]()
Nu even jointje roken om het af te maken. Zo terugquote:
Kapsalonquote:
Mij foboquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Saisai het volgende:
anyhow. waar hebben jullie nee op gestemd?![]()
Fotoboek van vieze_freddiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Saisai het volgende:
anyhow. waar hebben jullie nee op gestemd?![]()
heb me al ingeschreven bij carex, tevens goede connecties maar heb 2 katten die mee moeten en mn vriend wil niets delen.. (maakt mij geen reet uit trouwens)quote:O+![]()
Hm, huisdieren werken vaak niet mee in de zoektocht nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
heb me al ingeschreven bij carex, tevens goede connecties maar heb 2 katten die mee moeten en mn vriend wil niets delen.. (maakt mij geen reet uit trouwens)
Die zin is dubbelzinnig en beide toepassingen zijn correct.![]()
![]()
ik snap je niet maar dat zal aan mij liggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hm, huisdieren werken vaak niet mee in de zoektocht nee.
Die zin is dubbelzinnig en beide toepassingen zijn correct. [ afbeelding ]
O+![]()
Ik heb nog een gedichtje gekregen via pm
O, jij geile snol
Wat haal, jij in je bol
Jij bent, zo knettergek
En hebt, een supergeile bek
Kom neuk, nu met me mee
En gil, als een toverfee
Spuit maar goed, kom maar klaar
Het was weer mooi, de afwas die staat daarOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb nog een gedichtje gekregen via pm
O, jij geile snol
Wat haal, jij in je bol
Jij bent, zo knettergek
En hebt, een supergeile bek
Kom neuk, nu met me mee
En gil, als een toverfee
Spuit maar goed, kom maar klaar
Het was weer mooi, de afwas die staat daar![]()
![]()
Zo romantisch![]()
Echt hoorquote:![]()
Ze had ze er nooit op moeten zetten..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef sciter het volgende:
Dat is een van de redenen waarom Monkyyy haar foto's weghaalde.
O+![]()
Ik ken dat verhaal niet. Vertel?!?!?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ze had ze er nooit op moeten zetten..Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Iemand zei ik ga fappen op de foto's van monkyyy en toen ging ze snel weghalenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal niet. Vertel?!?!?!![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb ooit eens bijna foto's op mijn FoBo gezet, werkelijk waar!![]()
![]()
ik wel echt, extreem geblurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb ooit eens bijna foto's op mijn FoBo gezet, werkelijk waar!
O+![]()
Kreeg allemaal seksueel gefrustreerde en disturbing PM's zoals dat gedichtje maar dan ergerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal niet. Vertel?!?!?!![]()
![]()
pm maar, dan krijg je een geblurde versie terug van mequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
JA HEUS!
[..]
Zulke hippe features heeft mijn msPaint niet.
O+![]()
Waarom weet ik niks van die PM's ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Kreeg allemaal seksueel gefrustreerde en disturbing PM's zoals dat gedichtje maar dan erger![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
pm maar, dan krijg je een geblurde versie terug van medit klinkt echt fout, of denk ik te ver door
![]()
ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
dit klinkt echt fout, of denk ik te ver door
O+![]()
Jij stuurde ze niet dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waarom weet ik niks van die PM's ...![]()
Ze gaat het printen, haalt het door haar natte spons en scant het weer in?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
dit klinkt echt fout, of denk ik te ver door
Blijf jij maar binnen voor de rest van je leven.
![]()
Oh ho, wat een scam!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
pm maar, dan krijg je een geblurde versie terug van me![]()
Papercutsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze gaat het printen, haalt het door haar natte spons en scant het weer in?Blijf jij maar binnen voor de rest van je leven.
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze gaat het printen, haalt het door haar natte spons en scant het weer in?Blijf jij maar binnen voor de rest van je leven.
ik ben dus niet de enige die ver doordenkt
![]()
![]()
![]()
![]()
Doordrenkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
O+![]()
Ja, zelfs ik dacht er niet aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je vroeg het wel netjes, dan is het wel zo netjes om er één te sturen, maar dan ben je de enige hier, en dat willen we de rest toch niet aandoen?quote:![]()
Interesseert me bar weinig als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je vroeg het wel netjes, dan is het wel zo netjes om er één te sturen, maar dan ben je de enige hier, en dat willen we de rest toch niet aandoen?
O+![]()
Als je het gaat delen met de hele bar, word ik boos.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Interesseert me bar weinig als ik eerlijk ben. [ afbeelding ]![]()
![]()
Koosnaampje voor jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Chirpel, chrillel.
Mooi hoor!![]()
Ironisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een sjiek woord voor kreupel![]()
![]()
Jammer man, daarmee had ik juist meer status willen krijgen op Fok omdat me dat zoveel interesseert.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als je het gaat delen met de hele bar, word ik boos.
O+![]()
Chique, trouwens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een sjiek woord voor kreupel![]()
E-penis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jammer man, daarmee had ik juist meer status willen krijgen op Fok omdat me dat zoveel interesseert.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een nasleep van MissVan.![]()
![]()
![]()
Zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een nasleep van MissVan.
Na de verwenpartij van gisterenavond waren we pardoes in slaap gevallen
Kan zijn dat die witte slierten op je gezicht van mij waren![]()
Iets met een touw en een hoge deurpost?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef vieze_freddie het volgende:
Er schiet me ineens een geweldig idee te binnen![]()
![]()
Sorry, de volgende keer zal ik je waarschuwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef vieze_freddie het volgende:
Er schiet me ineens een geweldig idee te binnen![]()
Ik moest aan een kogel denkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik je waarschuwen.![]()
![]()
Hou die lintwormen van je nou eens in bedwang.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al
Kan zijn dat die witte slierten op je gezicht van mij waren![]()
Hihiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al
Kan zijn dat die witte slierten op je gezicht van mij warenWas leuk gister
Gaat over geile neuksjeksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef sciter het volgende:
Dit is allemaal incrowdtalk waar ik geen bal van begrijp.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef sciter het volgende:
Dit is allemaal grownuptalk waar ik geen bal van begrijp.![]()
MissVan is onze cumdumpster, meer hoef je niet te weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef sciter het volgende:
Dit is allemaal incrowdtalk waar ik geen bal van begrijp.![]()
Onze? De mijne bedoel je, jij maakt het weer schoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:48 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
MissVan is onze cumdumpster, meer hoef je niet te weten.
ps er zit nog een sliertje bij je oor![]()
Ik vond het wel modieus, zo'n oornament (quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onze? De mijne bedoel je, jij maakt het weer schoon
ps er zit nog een sliertje bij je oor)
![]()
Ik doe niet gemeen en vies tegen MV, dat is puur natuur
Ik heb zelfs geregeld dat alles schoon wordt gemaakt![]()
![]()
KopfKäse?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef MisterChirrel het volgende:
Ich habe Kopfschmerzen, wer hilft mir?![]()
Niet veel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand ervaring met Java programmeren hier ???![]()
ja, het is kut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand ervaring met Java programmeren hier ???O+![]()
Ik ben heel gelukkig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef Saisai het volgende:
"Ik heb een dikke e-penis dit dat"
realiteit:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te laat sloeriequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Saisai het volgende:
WAS HET MAAR KUT DAN HAD IK ER NOG WAT AAN!!!EINZ11!!![]()
![]()
Wie doet gemeen![]()
Ik heb er niks van gemerkt hoor!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef MissVanity het volgende:
Wie doet gemeen![]()
Ik heb er niks van gemerkt hoor!![]()
![]()
Niemand ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef vieze_freddie het volgende:
Oke ik weet een hele matig slechte vrouwonvriendelijke grap, wie wilt hem horen ???![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+![]()
Oke het is een raadsel:quote:
Hoe heet het vetrandje om de kut ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hij is echt heel grof, ik heb hem niet zelf verzonnen.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oke het is een raadsel:
Hoe heet het vetrandje om de kut ??Poe poe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hij is echt heel grof, ik heb hem niet zelf verzonnen.![]()
dit is het moment dat ik jullie zat ben en iets leukers ga doen zoals stofzuigen en schoonmaken waar ik een pleurishekel aan hebO+![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]Filter categorieën: Pornography;UnverifiedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei, dat is een grove belediging.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef Saisai het volgende:
dit is het moment dat ik jullie zat ben en iets leukers ga doen zoals stofzuigen en schoonmaken waar ik een pleurishekel aan heb![]()
Flauw hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef Saisai het volgende:
dit is het moment dat ik jullie zat ben en iets leukers ga doen zoals stofzuigen en schoonmaken waar ik een pleurishekel aan heb
Ik hou ook van jou
/inkop
Kom je bij mij ook zuigen?
/inkop uit![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oke het is een raadsel:
Hoe heet het vetrandje om de kut ??MatigjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hij is echt heel grof, ik heb hem niet zelf verzonnen.![]()
Jaja, waar is jou mop ???quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nu is het ineens een wereldmop.. echt hoor ow wow![]()
![]()
2 tietjes in een envelopquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een man wandelt een bar binnen met zijn huisdier, een aap. Hij bestelt een pintje en terwijl hij het opdrinkt, springt zijn aap door heel het café. De aap neemt wat olijven van de bar en eet ze op. Dan neemt hij enkele schijfjes citroen, en eet ze op. Dan springt hij op de pooltafel, neemt een van de biljartballen, en tot ieders verbazing, slikt hij ze door. De barman schreeuwt naar de man: "Heb je gezien wat je aap net deed!?" "Nee, wat?" "Hij at net een biljartbal van m'n pooltafel, volledig!" "Ja, dat verbaast me niets", antwoordt de man, "hij eet alles wat 'ie ziet. Sorry, ik zal voor alles betalen." De man drinkt zijn pint uit, betaalt alles en vertrekt. Twee weken later komt de man terug in de bar, bestelt een pint, en weer begint de aap rond te springen! Terwijl de man zijn pint aan't leegdrinken is, vindt de aap een kers op de bar. Hij neemt de kers, duwt 'm in zijn achterste, haalt ze er terug uit, en eet ze op. Dan vindt de aap een nootje, en stopt ze opnieuw in zijn achterste, haalt ze er terug uit, en eet ze op. De barman, al walgend: "Heb je gezien wat je aap nu weer deed?" "Nee,wat?" antwoordt de man. "Wel, hij nam een kers en een nootje, duwde die in zijn achterste, haalde die er uit, en at ze op." "Aja dat verbaast me niet", antwoordt de man, "hij eet nog steeds alles wat 'ie ziet, maar sinds die biljartbal meet 'ie alles eerst."![]()
Komt een vrouw in de barSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je daar een vrachtwagen voor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:59 schreef vieze_freddie het volgende:
Cool ik heb een truckje waarmee ik PM kan verzenden onder iemand anders zijn username![]()
Was jij datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:59 schreef vieze_freddie het volgende:
Cool ik heb een truckje waarmee ik PM kan verzenden onder iemand anders zijn username![]()
Nee een hef truckjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:59 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Heb je daar een vrachtwagen voor?![]()
Ik kende m alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:59 schreef muhahaha het volgende:
Een man wandelt een bar binnen met zijn huisdier, een aap. Hij bestelt een pintje en terwijl hij het opdrinkt, springt zijn aap door heel het café. De aap neemt wat olijven van de bar en eet ze op. Dan neemt hij enkele schijfjes citroen, en eet ze op. Dan springt hij op de pooltafel, neemt een van de biljartballen, en tot ieders verbazing, slikt hij ze door. De barman schreeuwt naar de man: "Heb je gezien wat je aap net deed!?" "Nee, wat?" "Hij at net een biljartbal van m'n pooltafel, volledig!" "Ja, dat verbaast me niets", antwoordt de man, "hij eet alles wat 'ie ziet. Sorry, ik zal voor alles betalen." De man drinkt zijn pint uit, betaalt alles en vertrekt. Twee weken later komt de man terug in de bar, bestelt een pint, en weer begint de aap rond te springen! Terwijl de man zijn pint aan't leegdrinken is, vindt de aap een kers op de bar. Hij neemt de kers, duwt 'm in zijn achterste, haalt ze er terug uit, en eet ze op. Dan vindt de aap een nootje, en stopt ze opnieuw in zijn achterste, haalt ze er terug uit, en eet ze op. De barman, al walgend: "Heb je gezien wat je aap nu weer deed?" "Nee,wat?" antwoordt de man. "Wel, hij nam een kers en een nootje, duwde die in zijn achterste, haalde die er uit, en at ze op." "Aja dat verbaast me niet", antwoordt de man, "hij eet nog steeds alles wat 'ie ziet, maar sinds die biljartbal meet 'ie alles eerst."
Je hoeft alleen de laatste drie regels te lezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:59 schreef muhahaha het volgende:
Een man wandelt een bar binnen met zijn huisdier, een aap. Hij bestelt een pintje en terwijl hij het opdrinkt, springt zijn aap door heel het café. De aap neemt wat olijven van de bar en eet ze op. Dan neemt hij enkele schijfjes citroen, en eet ze op. Dan springt hij op de pooltafel, neemt een van de biljartballen, en tot ieders verbazing, slikt hij ze door. De barman schreeuwt naar de man: "Heb je gezien wat je aap net deed!?" "Nee, wat?" "Hij at net een biljartbal van m'n pooltafel, volledig!" "Ja, dat verbaast me niets", antwoordt de man, "hij eet alles wat 'ie ziet. Sorry, ik zal voor alles betalen." De man drinkt zijn pint uit, betaalt alles en vertrekt. Twee weken later komt de man terug in de bar, bestelt een pint, en weer begint de aap rond te springen! Terwijl de man zijn pint aan't leegdrinken is, vindt de aap een kers op de bar. Hij neemt de kers, duwt 'm in zijn achterste, haalt ze er terug uit, en eet ze op. Dan vindt de aap een nootje, en stopt ze opnieuw in zijn achterste, haalt ze er terug uit, en eet ze op. De barman, al walgend: "Heb je gezien wat je aap nu weer deed?" "Nee,wat?" antwoordt de man. "Wel, hij nam een kers en een nootje, duwde die in zijn achterste, haalde die er uit, en at ze op." "Aja dat verbaast me niet", antwoordt de man, "hij eet nog steeds alles wat 'ie ziet, maar sinds die biljartbal meet 'ie alles eerst."![]()
![]()
Ik ken het trucje ookquote:
Ga ik niet zeggen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik verstop het kwartje altijd achter mijn vingers en dan lijkt het net alsof ik hem uit je oor haal.![]()
Oh eindelijk weet ik hoe ze dat doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik verstop het kwartje altijd achter mijn vingers en dan lijkt het net alsof ik hem uit je oor haal.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oh eindelijk weet ik hoe ze dat doen
Ik stopte namelijk altijd gewoon een kwartje in me oorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef MisterChirrel het volgende:
Alles loopt vast hier
Een penis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:08 schreef vieze_freddie het volgende:
En heeft iemand nog goede ideen voor me fobo![]()
Die moet je verdienen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar is Muhahaha?
Ik welquote:
No deal...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ok ik heb een deal jij stuur pics van je poes, dan stuur ik pics van een penisOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Halloquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier ben ik, sorry dat je moest wachten![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ok ik heb een deal jij stuur pics van je poes, dan stuur ik pics van een penis
Ik wacht met smart op je penis![]()
![]()
![]()
![]()
EEN <<<quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wacht met smart op je penis![]()
![]()
![]()
Mijn pc loopt vast. Alles gaat langzaam.
Ik word gek van dit ding!
Heb je een raam ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:16 schreef MissVanity het volgende:
Mijn pc loopt vast. Alles gaat langzaam.
Ik word gek van dit ding!![]()
Foto's van mijn poes heb ik al eens gepostquote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik krijg er een stijfje van nu ik daaraan denkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Foto's van mijn poes heb ik al eens gepost![]()
![]()
Zoek je ruzie? Kom het dan maar halen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:16 schreef muhahaha het volgende:
Pc past zich aan aan de gebruikster MV....
Dan smijt je die pc in zijn nekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zoek je ruzie? Kom het dan maar halen!![]()
Pas maar op, ik neem mijn oude pc mee. Die weet van wantenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zoek je ruzie? Kom het dan maar halen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg er een stijfje van nu ik daaraan denkArme Fritz...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pas maar op, ik neem mijn oude pc mee. Die weet van wantenZo'n bakbeest zeker?
Jup. Zo heet mijn poesquote:
Het is een zwarte katerquote:
Die is wel mooiquote:
Lapo?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: