Koosnaampje voor jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Chirpel, chrillel.
Mooi hoor!
Ironisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een sjiek woord voor kreupel
Jammer man, daarmee had ik juist meer status willen krijgen op Fok omdat me dat zoveel interesseert.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als je het gaat delen met de hele bar, word ik boos.
Chique, trouwens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een sjiek woord voor kreupel
E-penis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jammer man, daarmee had ik juist meer status willen krijgen op Fok omdat me dat zoveel interesseert.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een nasleep van MissVan.
Zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een nasleep van MissVan.
Iets met een touw en een hoge deurpost?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef vieze_freddie het volgende:
Er schiet me ineens een geweldig idee te binnen
Sorry, de volgende keer zal ik je waarschuwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef vieze_freddie het volgende:
Er schiet me ineens een geweldig idee te binnen
Ik moest aan een kogel denkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik je waarschuwen.
Hou die lintwormen van je nou eens in bedwang.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al
Na de verwenpartij van gisterenavond waren we pardoes in slaap gevallen
Kan zijn dat die witte slierten op je gezicht van mij waren
Hihiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al
Na de verwenpartij van gisterenavond waren we pardoes in slaap gevallen
Kan zijn dat die witte slierten op je gezicht van mij waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |