quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb ooit eens bijna foto's op mijn FoBo gezet, werkelijk waar!
ik wel echt, extreem geblurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb ooit eens bijna foto's op mijn FoBo gezet, werkelijk waar!
Kreeg allemaal seksueel gefrustreerde en disturbing PM's zoals dat gedichtje maar dan ergerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal niet. Vertel?!?!?!
pm maar, dan krijg je een geblurde versie terug van mequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
JA HEUS!
[..]
Zulke hippe features heeft mijn msPaint niet.
Waarom weet ik niks van die PM's ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Kreeg allemaal seksueel gefrustreerde en disturbing PM's zoals dat gedichtje maar dan erger
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
pm maar, dan krijg je een geblurde versie terug van me
ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
dit klinkt echt fout, of denk ik te ver door
Jij stuurde ze niet dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waarom weet ik niks van die PM's ...
Ze gaat het printen, haalt het door haar natte spons en scant het weer in?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
dit klinkt echt fout, of denk ik te ver door
Oh ho, wat een scam!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
pm maar, dan krijg je een geblurde versie terug van me
Papercutsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze gaat het printen, haalt het door haar natte spons en scant het weer in?Blijf jij maar binnen voor de rest van je leven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze gaat het printen, haalt het door haar natte spons en scant het weer in?Blijf jij maar binnen voor de rest van je leven.
Doordrenkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die ver doordenkt
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik dacht er niet aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die ver doordenkt
![]()
![]()
Je vroeg het wel netjes, dan is het wel zo netjes om er één te sturen, maar dan ben je de enige hier, en dat willen we de rest toch niet aandoen?quote:
Interesseert me bar weinig als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je vroeg het wel netjes, dan is het wel zo netjes om er één te sturen, maar dan ben je de enige hier, en dat willen we de rest toch niet aandoen?
Als je het gaat delen met de hele bar, word ik boos.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Interesseert me bar weinig als ik eerlijk ben. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |