Kapsalonquote:
Mij foboquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Saisai het volgende:
anyhow. waar hebben jullie nee op gestemd?
Fotoboek van vieze_freddiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Saisai het volgende:
anyhow. waar hebben jullie nee op gestemd?
heb me al ingeschreven bij carex, tevens goede connecties maar heb 2 katten die mee moeten en mn vriend wil niets delen.. (maakt mij geen reet uit trouwens)quote:
Hm, huisdieren werken vaak niet mee in de zoektocht nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
heb me al ingeschreven bij carex, tevens goede connecties maar heb 2 katten die mee moeten en mn vriend wil niets delen.. (maakt mij geen reet uit trouwens)
ik snap je niet maar dat zal aan mij liggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hm, huisdieren werken vaak niet mee in de zoektocht nee.
Die zin is dubbelzinnig en beide toepassingen zijn correct. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb nog een gedichtje gekregen via pm
O, jij geile snol
Wat haal, jij in je bol
Jij bent, zo knettergek
En hebt, een supergeile bek
Kom neuk, nu met me mee
En gil, als een toverfee
Spuit maar goed, kom maar klaar
Het was weer mooi, de afwas die staat daar
Echt hoorquote:
Ze had ze er nooit op moeten zetten..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef sciter het volgende:
Dat is een van de redenen waarom Monkyyy haar foto's weghaalde.
Ik ken dat verhaal niet. Vertel?!?!?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ze had ze er nooit op moeten zetten..
Iemand zei ik ga fappen op de foto's van monkyyy en toen ging ze snel weghalenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal niet. Vertel?!?!?!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb ooit eens bijna foto's op mijn FoBo gezet, werkelijk waar!
ik wel echt, extreem geblurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb ooit eens bijna foto's op mijn FoBo gezet, werkelijk waar!
Kreeg allemaal seksueel gefrustreerde en disturbing PM's zoals dat gedichtje maar dan ergerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal niet. Vertel?!?!?!
pm maar, dan krijg je een geblurde versie terug van mequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
JA HEUS!
[..]
Zulke hippe features heeft mijn msPaint niet.
Waarom weet ik niks van die PM's ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Kreeg allemaal seksueel gefrustreerde en disturbing PM's zoals dat gedichtje maar dan erger
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
pm maar, dan krijg je een geblurde versie terug van me
ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
dit klinkt echt fout, of denk ik te ver door
Jij stuurde ze niet dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waarom weet ik niks van die PM's ...
Ze gaat het printen, haalt het door haar natte spons en scant het weer in?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
dit klinkt echt fout, of denk ik te ver door
Oh ho, wat een scam!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
pm maar, dan krijg je een geblurde versie terug van me
Papercutsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze gaat het printen, haalt het door haar natte spons en scant het weer in?Blijf jij maar binnen voor de rest van je leven.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze gaat het printen, haalt het door haar natte spons en scant het weer in?Blijf jij maar binnen voor de rest van je leven.
Doordrenkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die ver doordenkt
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik dacht er niet aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die ver doordenkt
![]()
![]()
Je vroeg het wel netjes, dan is het wel zo netjes om er één te sturen, maar dan ben je de enige hier, en dat willen we de rest toch niet aandoen?quote:
Interesseert me bar weinig als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je vroeg het wel netjes, dan is het wel zo netjes om er één te sturen, maar dan ben je de enige hier, en dat willen we de rest toch niet aandoen?
Als je het gaat delen met de hele bar, word ik boos.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Interesseert me bar weinig als ik eerlijk ben. [ afbeelding ]
Koosnaampje voor jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Chirpel, chrillel.
Mooi hoor!
Ironisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een sjiek woord voor kreupel
Jammer man, daarmee had ik juist meer status willen krijgen op Fok omdat me dat zoveel interesseert.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als je het gaat delen met de hele bar, word ik boos.
Chique, trouwens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een sjiek woord voor kreupel
E-penis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jammer man, daarmee had ik juist meer status willen krijgen op Fok omdat me dat zoveel interesseert.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een nasleep van MissVan.
Zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een nasleep van MissVan.
Iets met een touw en een hoge deurpost?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef vieze_freddie het volgende:
Er schiet me ineens een geweldig idee te binnen
Sorry, de volgende keer zal ik je waarschuwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef vieze_freddie het volgende:
Er schiet me ineens een geweldig idee te binnen
Ik moest aan een kogel denkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik je waarschuwen.
Hou die lintwormen van je nou eens in bedwang.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al
Na de verwenpartij van gisterenavond waren we pardoes in slaap gevallen
Kan zijn dat die witte slierten op je gezicht van mij waren
Hihiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al
Na de verwenpartij van gisterenavond waren we pardoes in slaap gevallen
Kan zijn dat die witte slierten op je gezicht van mij waren
Gaat over geile neuksjeksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef sciter het volgende:
Dit is allemaal incrowdtalk waar ik geen bal van begrijp.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef sciter het volgende:
Dit is allemaal grownuptalk waar ik geen bal van begrijp.
MissVan is onze cumdumpster, meer hoef je niet te weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef sciter het volgende:
Dit is allemaal incrowdtalk waar ik geen bal van begrijp.
Onze? De mijne bedoel je, jij maakt het weer schoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:48 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
MissVan is onze cumdumpster, meer hoef je niet te weten.
Ik vond het wel modieus, zo'n oornament (quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onze? De mijne bedoel je, jij maakt het weer schoon
ps er zit nog een sliertje bij je oor
KopfKäse?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef MisterChirrel het volgende:
Ich habe Kopfschmerzen, wer hilft mir?
Niet veel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand ervaring met Java programmeren hier ???
ja, het is kut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand ervaring met Java programmeren hier ???
Ik ben heel gelukkig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef Saisai het volgende:
"Ik heb een dikke e-penis dit dat"
realiteit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |