Kapsalonquote:
Mij foboquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Saisai het volgende:
anyhow. waar hebben jullie nee op gestemd?
Fotoboek van vieze_freddiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Saisai het volgende:
anyhow. waar hebben jullie nee op gestemd?
heb me al ingeschreven bij carex, tevens goede connecties maar heb 2 katten die mee moeten en mn vriend wil niets delen.. (maakt mij geen reet uit trouwens)quote:
Hm, huisdieren werken vaak niet mee in de zoektocht nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
heb me al ingeschreven bij carex, tevens goede connecties maar heb 2 katten die mee moeten en mn vriend wil niets delen.. (maakt mij geen reet uit trouwens)
ik snap je niet maar dat zal aan mij liggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hm, huisdieren werken vaak niet mee in de zoektocht nee.
Die zin is dubbelzinnig en beide toepassingen zijn correct. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb nog een gedichtje gekregen via pm
O, jij geile snol
Wat haal, jij in je bol
Jij bent, zo knettergek
En hebt, een supergeile bek
Kom neuk, nu met me mee
En gil, als een toverfee
Spuit maar goed, kom maar klaar
Het was weer mooi, de afwas die staat daar
Echt hoorquote:
Ze had ze er nooit op moeten zetten..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef sciter het volgende:
Dat is een van de redenen waarom Monkyyy haar foto's weghaalde.
Ik ken dat verhaal niet. Vertel?!?!?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ze had ze er nooit op moeten zetten..
Iemand zei ik ga fappen op de foto's van monkyyy en toen ging ze snel weghalenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal niet. Vertel?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |