Ik denk dat Arnhem en Groningen nog wel het meeste van alle steden op elkaar lijken. Alleen kan je beter uitgaan hier en is het hier tevens gezelliger.quote:
Groningen vond ik redelijk stilletjes, eerlijk gezegd. Ik ben een keer in de Vera geweest though.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik denk dat Arnhem en Groningen nog wel het meeste van alle steden op elkaar lijken. Alleen kan je beter uitgaan hier en is het hier tevens gezelliger.
Goed! toch zeker 2 mensen waaronder jij hebben nu mn sig!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de wedstrijd ?
Oke, heeft het ook nut of niet ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Goed! toch zeker 2 mensen waaronder jij hebben nu mn sig!
Jij weet ook niet waar je naartoe moetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Groningen vond ik redelijk stilletjes, eerlijk gezegd. Ik ben een keer in de Vera geweest though.
geen idee, kan nooit kwaad natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oke, heeft het ook nut of niet ?
Alleen mijn haardracht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jij weet ook niet waar je naartoe moet![]()
Tevens: ben je hippie?
Nee dat is zo, nou succes ermee. Ik ben nog wel ff je reclamebordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
geen idee, kan nooit kwaad natuurlijk!![]()
Je moet ook niet drinken onder werktijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken. Ik ben zat
Ik heb ook nee gestemd. UI is leuk zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb nee gestemd, geen zin om mijn banner aan te moeten passen.
Je werkt terwijl je fokt. Fijn toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken. Ik ben het zat
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken onder werktijd.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nee dat is zo, nou succes ermee. Ik ben nog wel ff je reclamebord
Nu even jointje roken om het af te maken. Zo terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |