dat ook. ze hebben zelfs mn fiets met een eendjestoeter gejatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Of mijn oude roestige fietsen met een lekke achterband.
Niets verandert dus in al die jaren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat ook. ze hebben zelfs mn fiets met een eendjestoeter gejat
HA! Ben je eindelijk overtuigt van mijn potentie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef muhahaha het volgende:
Zei die KWAK KWAK?
Dat zegt chirpel ook elke avond
Zullen we een keer afspreken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HA! Ben je eindelijk overtuigt van mijn potentie?
Als je het niet erg vind om twee pinkeyes, purple nipples en wet willy willies te krijgen, sure.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
HA! Ben je eindelijk overtuigt van mijn potentie?
quote:
Als ik een maand geen qat-kauwende negers zie, ben ik blij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:12 schreef Saisai het volgende:
ik wil eerst een nieuwe woning in een buurt zonder junks en tokkies, of een schuurtje/ gang waar ik mn fietsje in kan zetten.. dan een fiets.
Voor mij geldt hetzelfde net schreeuwende dealnegersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als ik een maand geen qat-kauwende negers zie, ben ik blij.
Sexbierumquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef muhahaha het volgende:
In wat voor achterstandswijken wonen jullie
Modekwartier Arnhem. Maximaal 100 meter lopen voor alle winkels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef muhahaha het volgende:
Starf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
eey joh wat jat je me tekst mang, daar hossel ik dodelijk hard mee
Arnhemquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Modekwartier Arnhem. Maximaal 100 meter lopen voor alle winkels.
Communistische goedzak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef sciter het volgende:
Ik woon in een hoogwaardige buurt waar we geen junkies hebben.
Groningenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef muhahaha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |